2013-08-06, 14:54
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Och när bevisades detta?

Jag har bevisat flera gånger redan i tråden.

Nu är det sista gången jag förklarar för dig.

1. De mår psykiskt sämre än andra grupper i samhället.
2. Deras "barn" mår även psykiskt sämre.
3. De kan inte få barn på ett naturligt sätt.

Citat:
Det betyder FORTFARANDE INTE att pedofili och nekrofili kommer tillåtas.

Exakt. Vilket är hyckleri. Åtminstone nekrofili. Det "skadar" inte heller någon.

Citat:
Du tror inte de anhöriga till liket tar illa upp när det kommer inteligensbefriad fascist och sätter på deras gammelmormor? Pucko.

Det är väl deras problem? Precis som det är mitt problem att någon annan blir förbannad att jag ligger med en annan kille.

Förresten. Vet du exakt vilka som ligger med varandra? Exakt. Varför skulle få någon reda på vilka lik jag ligger med och inte? Ingen behöver ju få reda på något. Alltså är brottet helt utan offer.

Schack matt.
Citera
2013-08-06, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Man har accepterat homosexualitet samtidigt som man kriminaliserar mord, stöd, misshandel rån och andra brott.

Det faktum att du likställer homosexualitet med mord, stöld och misshandel (dvs, du ser inte allvarligare på mord än du ser på homosexualitet, på samma sätt som ryssland inte ser allvarligare på pedofili än på homosexualitet varpå man kommer undan med 3 år på kåken som barnvåldsporrproducent i Ryssland = pedofilparadis) är lite oroande och är nog tyvärr en av de främsta orsakerna till varför världen faktiskt ser ut som den gör på området.

Ni måste helt enkelt lära er att lämna bögarna ifred och enbart fokusera på att ge barnen en trygg framtid.
Man ger inte barn en trygg framtid genom att vara UTE och jaga faror, man ger barnen en trygg framtid genom att vara MED dem.

Citat:
Agalmatofil
Apotemnfil Dendrofil
Nasofil
Nekrofil
Pedofil
Siderodromofil
Taphefil Zoofil

Alla dessa betraktas som vämjeligt och förkastligt samtidigt som man accepterar homosexualitet helt godtyckligt. Föräldrar tar med sig sina små barn för att se på porriga halvnakna människor som hoppar, fulla som grisar och beter sig som djur. Det har blivit en accepterad folkfest.

Ännu en gnälltråd om Pride .. Att ni orkar. Var är dina barn nu? Vet du ens vad de gjorde igår kväll?

Citat:
Gud vägleder aldrig ett folk som accepterar ondska.

Men hur kan du se ondska i en folkfest där alla är glada och mår bra?

Citat:
*exempel på religiösa uppmaningar från en religion som härstammar från länder som idag antingen befinner sig i krig, diktatur eller svår svält*

Alla länder som levt efter de där påbuden håller på att gå under, trots att de följt dessa VÄLDIGT strikt i många av de länderna. Vad gör de för fel?
Iran hänger ju till och med homosexuella men de är ju inte paradiset på jorden för det.
Har Gud lurat dem?

Citat:
Kroppen är skapad för att en man och kvinna ska leva tillsammans i enlighet med de regler som Gud har föreskrivit.

Att tvinga religion på folk via lagstiftning förekommer på ett flertal platser i världen, varav de flesta är länder som väst för närvarande befinner sig i krig mot på grund av bland annat det.

Citat:
En man och en man eller en kvinna och en kvinna kan inte fylla denna funktion.

Sant, men var i dina religiösa skrifter hittar du texten som säger att det är lag på att göra barn bara för att man är ihop?

Citat:
Vad det manliga könet beträffar är kroppen inte skapad för att stoppa saker i ändtarmen, ändtarmens ända uppgift är att avföring och slaggprodukter ska lämna kroppen.

Då var det väl ändå otroligt korkat av Gud att göra ändtarmen till den plats på kroppen där du enklast kan få en tillförlitlig mätning av kroppens temperatur utan att behöva göra ingrepp i densamma.
Om Gud inte ville att barn skulle förberedas för analsex genom träning med analtermometrar från 1 års ålder så tycker man ju att han kunde ta och designa kroppen lite annorlunda där.

Citat:
Tanklösa människor som har accepterat detta syndiga sätt att leva. Det finns väldigt få som av naturen är homo och dessa har hormonella obalans i kroppen och ska betraktas som sjuka till felet har rättats till.

Då kan väl Gud vara så vänlig att ge oss hobby-genetiker hans ritningar över hur en korrekt kropp skall se ut rent DNA-strukturellt?
Eller, har Gud lurat oss?

Citat:
Resterande som utger sig för att vara homo är inte det i egentlig mening utan vill ''prova'' på nåt nytt eller vill få uppmärksamhet.

Yeah right, och det faktum att jag är slak varje gång jag får se en mus har bara att göra med att Guds alla kvinnor är alldeles för fula för att vara intressanta för mig. Gud suger helt enkelt när det kommer till design av "beauty". Eller, har Gud lurat oss?

Citat:
Vi lever nämligen i ett samhälle där homosexuella får status.

Status är ingenting man får av sin läggning. Status skaffar man sig genom att helt enkelt vara sig själv i den underbara människa man kan välja att vara mot andra. Assholes får sällan status, och får de nån så har de antingen köpt den, mutat sig till den eller pressat sig till den.

Citat:
Varför inte legalisera pedofili också?

Det har ni islamister redan gjort.
Bacha Bazi

Hur försvarar du det, du som kommer från en trosuppfattning som redan tolererar utlevd pedofili?
Senast redigerad av Ippskiff 2013-08-06 kl. 15:13.
Citera
2013-08-06, 14:59
Medlem
Novums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig

Jag ser ingen motivering alls till någon av dessa påståenden, förutom trean, vilket torde säga sig självt. Men det finns hetersexuella par som inte heller kan få barn på naturligt sätt, antar vi borde bränna dessa på bål med!

Citat:
Exakt. Vilket är hyckleri. Åtminstone nekrofili. Det "skadar" inte heller någon.

Homosexualitet mellan två samtyckande människor skadar ingen, nekrofili är inte samtyckande och kan aldrig bli det heller. Idiotiskt argument.

Citat:
Schack matt.

Att säga "schack matt" för att man själv börjar få slut argument och inte orkar diskutera på ett diskussionforum tippar inte vågskålen åt ditt håll, om du nu tror det.
Citera
2013-08-06, 15:08
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Det är bevisat att dom mår sämre i livet än andra grupper i samhället.

Nej det är inte bevisat.

Citat:
Psykisk ohälsa är relaterat till homosexualitet

Nej det är inte relaterat.
Citera
2013-08-06, 15:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Kuken är till för att köras in i fittan. Oavsett om Gud har skapat oss eller inte.

Upprepningar gör det inte sant.

Citat:
Nej. Naturen är inte perfekt. Vissa defekter får du räkna med. Eller har alla din ägg varit perfekta genom åren? Några blir lite sämre än andra.

Ägg?

Citat:
Vill du jämföra oss med grisar och hundar? Okej..

Nej, jag försöker förklara för en förståndshandikappad fascist att argumentet "homosex är onaturligt" är urbota korkat.

Citat:
Uppenbarligen?

Citat:
Det är inte diskriminerande att säga att någonting är bättre om det är fakta.

Och när ska du bevisa att det är fakta?

Citat:
Haha! Skojar du eller? Det säger väl fan sig självt att dom är sämre föräldrar!
https://www.realisten.se/2012/07/19/barn-som-vaxer-upp-hos-homosexuella-klarar-sig-samre-i-livet/

Om du faktiskt hade läst studien själv istället för att lita på rapporteringen så hade du kunnat hitta alla möjliga statistiker. Jag kunde t ex hitta att det var dubbelt så stor chans att barnet blev homosexuellt om det blev adopterat till en heterofamilj, jämfört med att bli uppfostrat av två homosexuella män. Så jag skulle inte lita för mycket på det där, ma kan visa precis vad som helst med statistik.

Citat:
Nej, men ska inte tala om dom mer än vad det behövs. Ungefär som pedofiler, nekrofiler bland annat. Det ska inte löna sig att vara defekt.

Fascist.

Citat:
Personligt påhopp

Tyckte det var dags. Men det var av ett konstaterande än ett påhopp.
av en rövpirat. Jag darrar verkligen.

Citat:
Yttrandefriheten kan vi diskutera någon annanstans än här.

Det var du som tog upp det....

Citat:
Naturen är som sagt inte felfri.

Ok. Så ordet "naturligt" betyder "det som du tycker bra"?

No true scotsman.

Citat:
Det är fullt lagligt att vara homosexuell i Sverige, så det är ingen fara för dig.

Jag är inte homosexuell.

Citat:
Charles Darwin. Naturligt urval.

Det börjar märkas allt mer att du inte kan försvara dina åsikter. Sopa.
Citera
2013-08-06, 15:17
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Jag ser ingen motivering alls till någon av dessa påståenden, förutom trean, vilket torde säga sig självt. Men det finns hetersexuella par som inte heller kan få barn på naturligt sätt, antar vi borde bränna dessa på bål med!

Man behöver inte bränna någon på bål. Bara för att jag har valt att inte ägna mig åt att ta andra killar i rumpan, så betyder inte det att jag vill mörda homosexuella.

Citat:
Homosexualitet mellan två samtyckande människor skadar ingen, nekrofili är inte samtyckande och kan aldrig bli det heller. Idiotiskt argument.

Så det handlar om samtyckande? Då kan vi gå över till pedofil frågan igen. Så det borde tekniskt sätt vara lagligt att ha sex med minderåriga, om dom samtycker till samlaget?

Citat:
Att säga "schack matt" för att man själv börjar få slut argument och inte orkar diskutera på ett diskussionforum tippar inte vågskålen åt ditt håll, om du nu tror det.

Jag orkar visst att diskutera. Ja, jag har slut på argument? Jag har redan fört fram mina argument. Det jag inte orkar med är personliga påhopp i ett diskussionsforum.

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nej det är inte bevisat.

Jag länkade två artiklar om homosexuellas ohälsa.

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nej det är inte relaterat.

Fram med motbevisen då.
Citera
2013-08-06, 15:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Länka.

Citat:

Jag skulle också fly fältet om jag var du.

Citat:

Och? Sluta behandla dem som skit så kanske det ändras.

Citat:

Nej.

Citat:

Och vad har det med saken att göra?

Citat:

Det är väl deras problem? Precis som det är mitt problem att någon annan blir förbannad att jag ligger med en annan kille.

Förresten. Vet du exakt vilka som ligger med varandra? Exakt. Varför skulle få någon reda på vilka lik jag ligger med och inte? Ingen behöver ju få reda på något. Alltså är brottet helt utan offer.

Schack matt.

Bra argument och moget levererat. Bra där!
Citera
2013-08-06, 15:23
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Fram med motbevisen då.

Det råder inte omvänd bevisbörda.
Citera
2013-08-06, 15:26
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Upprepningar gör det inte sant.

Berätta för mig vad du annars ska du kuken till då. Förutom att pissa då förstås.

Citat:
Ägg?

Sådana som du steker upp i pannan eller kokar upp i vatten. Vissa av dom blir dåliga och vissa blir bra. Precis som med människor och allt annat på våran jord.

Citat:
Nej, jag försöker förklara för en förståndshandikappad fascist att argumentet "homosex är onaturligt" är urbota korkat.

Ge mig bevis på att det är naturligt då. Säg inte att vissa grisar gör det, för det köper jag inte.

Citat:
Och när ska du bevisa att det är fakta?

Det är min personliga åsikt.

Citat:
Om du faktiskt hade läst studien själv istället för att lita på rapporteringen så hade du kunnat hitta alla möjliga statistiker. Jag kunde t ex hitta att det var dubbelt så stor chans att barnet blev homosexuellt om det blev adopterat till en heterofamilj, jämfört med att bli uppfostrat av två homosexuella män. Så jag skulle inte lita för mycket på det där, ma kan visa precis vad som helst med statistik.

Fram med det då. Jag vill se.

Citat:
Fascist.

Stämmer inte.

Citat:
Ok. Så ordet "naturligt" betyder "det som du tycker bra"

Nej.

Citat:
Det börjar märkas allt mer att du inte kan försvara dina åsikter. Sopa.

För att jag nämnde att jag blev inspirerad av en människa?
Citera
2013-08-06, 15:35
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Länka.

Här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16814779.ab

Här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5290853

Här: http://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2224916

Citat:
Och? Sluta behandla dem som skit så kanske det ändras.

Du kan bara spekulera hur jag beter mig mot homosexuella.

Citat:
Nej.

Du tror inte på statistik och siffror så jag ser ingen anledning till att länka egentligen.

Här: https://www.realisten.se/2012/07/19/barn-som-vaxer-upp-hos-homosexuella-klarar-sig-samre-i-livet/

Citat:
Och vad har det med saken att göra?

Det betyder att dom är en återvändsgränd. Låter det som en positiv sak?

Citat:
Bra argument och moget levererat. Bra där!

Bespara mig din sarkasm och besvara argumentet.

Citat:
Suck. Du är alltså inte smartare än så här?

Låt mig gissa: SD?

F!
Citera
2013-08-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
Du menar den studien som vi totalt krossade i Islam-tråden för någon månad sedan? Kamora sprang iväg med svansen mellan benen.

Vad pratar du om? Jag gav dig klart och tydligt bevisen på detta. Att du sedan inte kunde acceptera det är en annan femma.
Senast redigerad av Kamora 2013-08-06 kl. 15:48.
Citera
2013-08-06, 15:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Berätta för mig vad du annars ska du kuken till då. Förutom att pissa då förstås.

Vad sägs om: Precis vad jag vill?

Citat:
Sådana som du steker upp i pannan eller kokar upp i vatten. Vissa av dom blir dåliga och vissa blir bra. Precis som med människor och allt annat på våran jord.

Suck.

Citat:
Ge mig bevis på att det är naturligt då. Säg inte att vissa grisar gör det, för det köper jag inte.

Om "naturligt" inte inbegriper "saker som sker i naturen" så kan jag inte hjälpa dig, är jag rädd. Men fortsätt du upprepa din ogrundade påståenden så blir det säkert bra.

Citat:
Det är min personliga åsikt.

Värd ingenting med andra ord.

Citat:
Fram med det då. Jag vill se.

Det var ju du själv som kom med länken! Gå in och läs själv.

Citat:
Stämmer inte.

Jag är mer intresserad av ditt uppträdande än vad du påstår dig vara. Min bedömning lyder: Fascist.

Citat:
Nej.

Så exakt VAD betyder det enligt dig?

Citat:
För att jag nämnde att jag blev inspirerad av en människa?

För att argumentet "naturligt urval" inte hjälper. Men vill du utveckla det hela så varsågod, jag väntar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in