Citat:
Ursprungligen postat av jonkoping83
Det står ganska still nu, av uppenbara anledningar. Man har inte kommit vidare och det är ett känsligt läge just nu.
Därmed inte sagt att hoppet är helt ute, men KJ är på hyfsat god väg att släppas fri när som helst, kan man se.. Detta sker naturligtvis under omständigheter när man funnit GM som är fri i detta nu. KJ har eventuellt en del inblick i händelser som är viktiga för utredningen, detta går inte att se förbi. Information och åter information, kan vila hos KJ. Exempel på detta, han var den sista som såg henne i livet.
Nästa steg är det svåra steget, att faktiskt hitta skyldig GM när all den här tiden gått. Man arbetar efter mönster och riktlinjer som "vanligtvis" brukar stämma, men den stora förvåningen är att det inte stämmer i detta fall.
Kan hålla med om vissa saker här,och hoppas en vändning i målet,till KJ fördel
Det är lika aktuellt att ännu förhöra alla tipsen som kommit in.. Ännu.
Luleå Polisen samlar och tar upp info ännu..Sen får tiden visa.Det verkar som ÅK har lite att gå på.
Men envetet stampar på samma plats istället, för att öppna upp nya möjligheter i fallet.
Inget står hugget i sten ännu,och inget är klart,men under dessa månader finner jag det otroligt svårt,att hitta mera saker hos KJ.Det måste finnas andra personer med,som kan ha gjort saker mot VB.
Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Om KJ var den sista som såg henne i livet måste det rimligen ha varit han som tog livet av henne om hon inte begick självmord och styckade upp sig själv ..
????????
Du kan inte vara allvarlig nu väll,bara för man är den sista personen,så måste man vara mördare
Då skulle jag sitta inlåst nu,för jag vad den sista som träffade och såg min syster
Så rimligen borde jag vara den som tog hennes liv då ????
Om hon inte tog sitt eget,och ingen annan råka träffa henne.Och råkade mörda henne
Kanske det vad det jag ?? Urbota dumt svar.Från en som vet vad sorg och saknad är.
Även där klantade ÅK sig Fast Polisen gjort den bästa Förundersökning, så hittar alltid ÅK någon liten jäkla lucka..Sverige i ett nötskal.Och tiden borde talat nu..Mot eller för KJ Men det är min åsikt
Naivt skrivet.