Citat:
Ursprungligen postat av
Keffaste
Vet inte om du la märke till det men han berättade att han spelade i Silver 1, amumu är ett monster i de lägre divisionerna, folk kan inte counterjungla. Tycker amumu får för lite cred nu för tiden, kanske för att jag gillar Azingy

Monster och monster vet jag inte, han har ju väldigt stora problem emot aggresivare junglare som faktiskt fungerar i Silver ett. Verkligen ingen gubbe värd att banna imo, finns gubbare med mycket större game-impact och som är farligare, typ Thresh & Zac.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Det låter väl ganska rimligt.
Exakt, som jag hade det i Guld 1 så fick jag +2 och det var ett helvete.. har han samma problem så kommer jag inte spela för det kommer ta alldeles för lång tid
Körde på polarens konto förut då han skulle köra sina placement games och vann 10/10 så det är nog inga problem.
En hundring/division kan jag nog ta. Han har alla gubbar, 60+ skins och en jävla massa runor så det kanske kan bli lite roligt till och med.
Rent rimiligtvis, om du är d5 så borde du kunna klara att boosta effektivt till plat 5 iaf, men om dem har låg MMR så kan du ju inte bara banga på ett jobb, ska du vara en seriös elo-boostare så tar man ju alla jobb, men det är vad jag tycker. Och som sagt, att du vinner 10/10 placement games har ingeting direkt med att du klarar av att boosta till plat eller inte. En kund vill ju ha klart jobbet på 1-3 dagar (såvida det inte är flera divisioner) och då måste du ju faktiskt klara det.
Det är det största problemet jag har sett med nya personer som vill göra det, dem har just blivit d5 och tror dem klarar allting galant på 1-2 dagar vilket dem inte gör. Så man får ta halvgjorda jobb för dem inte helt enkelt klarar det.
Men du får väll göra som du vill, vill du ta så lite så kör på.