2013-08-05, 17:05
Medlem
Direkt när jag läser 163 vs 165 så tänker jag direkt på "kattöga"..
Hur mycket (om ens något) har den hala killen med det här att göra?
Har inte träffat honom på flera år nu, men så som jag har hört från våra gemensamma vänner så har han åtminstone ett halvt lillfinger med i diverse narkotika handel i 165 och tittar man ännu längre tillbaka då hans problem startade i 163 med omnejd så har han väll sen dess försökt bygga upp en mur framför sig med yngre grabbar?
Som det tidigare har nämnts i tråden så är det eritreanska killar i hby som härjar så min hjärna drar givetvis massa paralleller till denne "orm".

Jag har sagt upp all kontakt med den "människan", om han nu får kallas det, efter att han hustlat mig och en annan barndomsvän till oss på totalt runt 80 lax, så jag önskar honom allt ont som kan komma honom i detta liv och i nästa, inshalla, men kanske bara jag som hoppas på för mycket?
Citera
2013-08-05, 19:47
Medlem
Har *li N*ni något med starten av detta problem att göra? Eller är han ute ur leken?
Citera
2013-08-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD
Killen i videon e micha*l gh*bru o om du kan motbevisa mig så skriver ja aldrig mer på flashback. Patetiska försök att skydda honom, du e pinsam gubben

För att
1. Han är inte sådär tanig.
2. Det är inte hans röst.

Jag vet med 100% säkerhet att det inte är ghebru, jag skiter fullständigt om du tror att det är han, men skriv inte att det är han som om det vore fakta. Om du nu är så säker på att det är han så kan väl du isåfall BEVISA att det är han?
Citera
2013-08-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Har *li N*ni något med starten av detta problem att göra? Eller är han ute ur leken?

Om du pratar om kurden så tror jag att han blev cuttad av en mob utanför ICA för lite drygt en månad sedan.(Jag kan inte bekräfta att det var han, det är bara lösa rykten jag har hörde.)

Med tanke på hur hatad han är så stämmer det säkert.
Citera
2013-08-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Om du pratar om kurden så tror jag att han blev cuttad av en mob utanför ICA för lite drygt en månad sedan.(Jag kan inte bekräfta att det var han, det är bara lösa rykten jag har hörde.)

Med tanke på hur hatad han är så stämmer det säkert.

Jag kan bekräfta att det är Herr N*ni som blev huggen utanför ica.
Citera
2013-08-05, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
För att
1. Han är inte sådär tanig.
2. Det är inte hans röst.

Jag vet med 100% säkerhet att det inte är ghebru, jag skiter fullständigt om du tror att det är han, men skriv inte att det är han som om det vore fakta. Om du nu är så säker på att det är han så kan väl du isåfall BEVISA att det är han?
Då e du helt ute o cyklar o vet inte vem han e. De e han o som sagt kan du ge mig bevis på att de inte e han så slutar ja skriva på flashback helt o hållet. Smokinindian har oxå skrivit att de e han, så vi två har helt fel o du har rätt? Till Lex L, de va al* Nan* som blev huggen o påhoppad av samma killar som blev skjutna o några till.

MR N
Citera
2013-08-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zooza81
Direkt när jag läser 163 vs 165 så tänker jag direkt på "kattöga"..
Hur mycket (om ens något) har den hala killen med det här att göra?
Har inte träffat honom på flera år nu, men så som jag har hört från våra gemensamma vänner så har han åtminstone ett halvt lillfinger med i diverse narkotika handel i 165 och tittar man ännu längre tillbaka då hans problem startade i 163 med omnejd så har han väll sen dess försökt bygga upp en mur framför sig med yngre grabbar?
Som det tidigare har nämnts i tråden så är det eritreanska killar i hby som härjar så min hjärna drar givetvis massa paralleller till denne "orm".

Jag har sagt upp all kontakt med den "människan", om han nu får kallas det, efter att han hustlat mig och en annan barndomsvän till oss på totalt runt 80 lax, så jag önskar honom allt ont som kan komma honom i detta liv och i nästa, inshalla, men kanske bara jag som hoppas på för mycket?
Simon har ingenting me detta o göra o han har inget o säga till om i hässelby eller ens hela västerort. Han e en simpel pundare som säljer brass o sköter sitt.

MR N
Citera
2013-08-05, 22:55
Medlem
Citat:
Simon har ingenting me detta o göra o han har inget o säga till om i hässelby eller ens hela västerort. Han e en simpel pundare som säljer brass o sköter sitt.

MR N

Är det negern Simon ni pratar om? Han ser lite äldre ut?
Eller är det svensken som växt upp med eritreanerna?
Citera
2013-08-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gila
Är det negern Simon ni pratar om? Han ser lite äldre ut?
Eller är det svensken som växt upp med eritreanerna?
De e negern. Har inte hört talas om den andra.

MR N
Citera
2013-08-06, 04:26
Medlem
Citat:
Till Lex L, de va al* Nan* som blev huggen o påhoppad av samma killar som blev skjutna o några till.

MR N
Ok,, misstänkte det. Vad är bakgrunden till den attacken då?
Citera
2013-08-06, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Ok,, misstänkte det. Vad är bakgrunden till den attacken då?
Tjaffs me en av de skjutna har ja för mig. De kan va så att ja har fel men snacket som går säger att de började me ett litet tjaffs

MR N
Senast redigerad av MrNeilD 2013-08-06 kl. 05:19.
Citera
2013-08-07, 16:59
Bannlyst
Det är allmänt känt att folket från Tensta är fega hundar, kan inte sköta något själva och måste hämta med sig hela orten. Dom här grabbarna i hby är några grabbar på 10 pers som krigar mot hela Tensta och står upp för sig själva. Dom ska ha fett med creds
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in