2013-08-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Vem då? K*sra A -90 eller K*sra K -93?

Vilket knarkåtal?

Vilka "10 gånger" är det?
De här åtalet. Ja hittade videon i en annan tråd för några veckor sen o efter de gick ja till solna tingsrätt o hämtade ut domen. Den killens namn står på videon
http://www.youtube.com/watch?v=SgFK5F0DkPU

MR N
Citera
2013-08-03, 21:36
Medlem
Sm0okeys avatar
Kan detta vara någon av dom skjutna? Neger är det videon i alla fall.

http://www.youtube.com/watch?v=-GjMGxtNz4c
Citera
2013-08-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Kan detta vara någon av dom skjutna? Neger är det videon i alla fall.

http://www.youtube.com/watch?v=-GjMGxtNz4c

Ja, det är Gh*bru
Citera
2013-08-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD
De här åtalet. Ja hittade videon i en annan tråd för några veckor sen o efter de gick ja till solna tingsrätt o hämtade ut domen. Den killens namn står på videon
http://www.youtube.com/watch?v=SgFK5F0DkPU

MR N

Kan du inte lägga upp fup:en?
Citera
2013-08-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokinindian
Ja, det är Gh*bru

NEJ och NEJ.
Sluta låtsas som att du vet vad du snackar om din pajas.
Citera
2013-08-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
NEJ och NEJ.
Sluta låtsas som att du vet vad du snackar om din pajas.
De där e ghebr* de e nog du som borde sluta låtsas som att du vet va du pratar om

MR N
Citera
2013-08-04, 18:00
Medlem
Citat:
De där e ghebr* de e nog du som borde sluta låtsas som att du vet va du pratar om

MR N

Men jag förstår inte riktigt, du har trakasserat dessa hässelby-grabbarna och kommit med fel information hela tråden ut. Jag kan även konstatera att "Tensta-rinkeby" missbrukar mer knark än vad grabbarna från h-by gör. Försörjer du dig på förortsnamn eller vad yrar du om? "Pundare, härjar, inga bollar?" Du ser tydligt vad de håller på med, de står emot sina fiender och behöver inte arbeta för folk utan de står på sina egna ben. Tro mig det mer hjärta från hässelby än grabbarna från Tensta, du är bara en liten parasit som försöker spänna dig bakom "tensta". Du och babuz lever i en liten bubbla och tror ni får creed från att släppa ut falsk info om hässelby, som tidigare nämnt så är du bara en liten anhängare som står på en sida du knappt vet ordet av. Grabben från botten utav pyramiden har talat, så jävla sorgliga människor det finns.

Skjutningen vart efter att Tensta grabben som fått en hel del stryk på 1v1, sjönk till dagis nivå och sköt, han fick smaka på uppläxning dagen därpå den parasiten! Det som att utmana en person på cykel tävling och sen hämtar han med sig sin moped. Tensta är fullt utav parasiter som rånar varandra och snor varandras saker, inga pålitliga människor "De skriker "muft muft" snor sin kompis nycklar och rånar dagen därpå" Det är såna parasiter du sitter och försvarar tratt!
Citera
2013-08-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenisej9
Men jag förstår inte riktigt, du har trakasserat dessa hässelby-grabbarna och kommit med fel information hela tråden ut. Jag kan även konstatera att "Tensta-rinkeby" missbrukar mer knark än vad grabbarna från h-by gör. Försörjer du dig på förortsnamn eller vad yrar du om? "Pundare, härjar, inga bollar?" Du ser tydligt vad de håller på med, de står emot sina fiender och behöver inte arbeta för folk utan de står på sina egna ben. Tro mig det mer hjärta från hässelby än grabbarna från Tensta, du är bara en liten parasit som försöker spänna dig bakom "tensta". Du och babuz lever i en liten bubbla och tror ni får creed från att släppa ut falsk info om hässelby, som tidigare nämnt så är du bara en liten anhängare som står på en sida du knappt vet ordet av. Grabben från botten utav pyramiden har talat, så jävla sorgliga människor det finns.

Skjutningen vart efter att Tensta grabben som fått en hel del stryk på 1v1, sjönk till dagis nivå och sköt, han fick smaka på uppläxning dagen därpå den parasiten! Det som att utmana en person på cykel tävling och sen hämtar han med sig sin moped. Tensta är fullt utav parasiter som rånar varandra och snor varandras saker, inga pålitliga människor "De skriker "muft muft" snor sin kompis nycklar och rånar dagen därpå" Det är såna parasiter du sitter och försvarar tratt!
Kan inte du visa mig vart ja har har skrivit att de inte har några bollar? Ja trakasserar ingen, de e inte så viktiga för mig, ja skriver bara som de e. Ja har inte sagt att de i tensta/rinkeby inte missbrukar för de gör dem också. De ja säger e att de inte e några hjältar som vissa här försöker få folk att tro då de e dem själva som börjat starta konflikter o gått på folk som inte haft nånting me nånting o göra. Du kan tro att ja bara släpper falsk information osv men ja vet att de ja skriver e sant o e du tillome halvt informerad så vet du att de ja säger stämmer men vill du bevara din bild av dina idoler o övertygar dig själv om att ja ljuger så förstår ja de.
Detta va roligt. Du som vet så mycket borde veta att han som sköts i tensta inte hade någonting med bråket att göra o inte ens var på plats, de sköt på den första människan de såg i tensta verkar de som så snälla sluta skämma ut dig me lögnerna lilleman. Ja försvarar inte någon sida alls, säger bara som de e men om du tror mig eller inte e inte mitt problem ja tillför bara information till tråden.

MR N
Citera
2013-08-05, 00:06
Medlem
Citat:

MR N

Är du efterbliven eller? Det är inte Ghebr* säger jag.
Jag vet vem killen i videon är.
Senast redigerad av Troett 2013-08-05 kl. 00:12.
Citera
2013-08-05, 00:08
Medlem
2 smällar i Hässelby för någon minut sen, kan det vara en uppföljare?
Citera
2013-08-05, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twombly
2 smällar i Hässelby för någon minut sen, kan det vara en uppföljare?

Hörde det också. Det märker vi snart.
Citera
2013-08-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Är du efterbliven eller? Det är inte Ghebr* säger jag.
Jag vet vem killen i videon är.
Killen i videon e micha*l gh*bru o om du kan motbevisa mig så skriver ja aldrig mer på flashback. Patetiska försök att skydda honom, du e pinsam gubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in