Är det verkligen så stor skillnad på en 18-årig kille och en 15-årig tjej? Tre år?
Båda är småungar. Jag skulle inte bry mig om jag hade en 15-årig dotter som var ihop med en 18-årig kille.
Frågan är varför det skulle vara bättre för en 15 årig tjej att ha sex med någon som är lika omogen som hon själv är istället för någon vuxnare som sannolikt är mer mogen?
Knulla kan han göra. Men att inleda ett förhållande med en 15 åring finns inte i min värld.
Dels för att han kan snart ta körkort och gå på krogen medan den där barnrumpan till brud fortfarande går i grundskolan.
klart han skall knulla, om han är 18 eller 55, skit samma lagligt och härligt
Citat:
Ursprungligen postat av Hajan
han är faktiskt 17, hon är 15. 2 år är ju bara en piss i Mississippi.
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Neeej!! Stadsborna kommer jaga honom med facklor och höggafflar, som kommer se honom som en pedofil!
Citat:
Ursprungligen postat av Lagwagon
Kuken ska ha sitt.
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
Frågan är var behovet över att moralisera kommer ifrån? Handlar ju inte om nåt annat än moralism. Det är ju dessutom lagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Jokerswe
Knulla kan han göra. Men att inleda ett förhållande med en 15 åring finns inte i min värld.
Dels för att han kan snart ta körkort och gå på krogen medan den där barnrumpan till brud fortfarande går i grundskolan.