2013-08-06, 02:12
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Ja? när man tänker på en 98 så tänker i alla fall jag på ett litet barn...

Jo, men det där är ju relativt. Man jämför alltid med sitt eget födelseår som man är van vid att höra och glömmer gärna bort att folk åldras.
Jag tyckte exempelvis att någon född 93 var ett litet barn på samma sätt, medan de troligtvis känns väldigt vuxna för er.
Citera
2013-08-06, 02:16
Medlem
MrWalross avatar
Pajas , så uppenbart att du är en liten råtta , icke 18 år....
18 , 15 ser du skillnaden??
Citera
2013-08-06, 02:44
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Jo, men det där är ju relativt. Man jämför alltid med sitt eget födelseår som man är van vid att höra och glömmer gärna bort att folk åldras.
Jag tyckte exempelvis att någon född 93 var ett litet barn på samma sätt, medan de troligtvis känns väldigt vuxna för er.
Helt sant.
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Pajas , så uppenbart att du är en liten råtta , icke 18 år....
18 , 15 ser du skillnaden??
Stick om du ska hålla på så, fjant.
Citera
2013-08-06, 03:09
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Om han vill nu "sova" med henne så om han har egen lägenhet så kan han ta hem henne istället eller så får hennes föräldrar vara borta en natt där hon får fixa till det
"Morsan, farsan, ni får åka bort inatt, här ska knullas!"

Ska han säga till henne att be sina föräldrar dra då menar du?
Senast redigerad av Sillmacka 2013-08-06 kl. 03:28.
Citera
2013-08-06, 09:25
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
"Morsan, farsan, ni får åka bort inatt, här ska knullas!"

Ska han säga till henne att be sina föräldrar dra då menar du?

Hon kan säga att jag vill vara själv hemma med mina tjejkompisar nått kan hom hitta på
Citera
2013-08-06, 09:31
Medlem
Friggas avatar
Jag blev själv tilllsammans med killen jag fortfarande är ihop med sedan sex år tillbaka när jag var 15 och han var 20. Vi märkte inte av att det var speciellt stor skillnad mellan oss trots åldern.
Citera
2013-08-06, 13:03
Medlem
Imirons avatar
Citat:
God afton mina vänner.

Detta skrivs åt en vän till mig som behöver lite råd.

NEJ det är inte jag som behöver tips.

Det är så här att en vän till mig (18 år) strulade med en 15 åring i helgen på en fest, alltså inget liggande.

Denna tjejen verkar nu intresserad av honom och ber honom komma hem till henne och sova (sova=sex, det vet alla.)

Vad tycker ni han ska göra? bör tillägas att han inte har fyllt 18 än, men gör det senare detta år.

Han är sugen men det är ändå något som sätter stopp säger han, då hon kanske är lite ung...

MVH Sillen
Femton. Börjar nian då eller? Och artonåringen börjar tvåan på gymnasiet. Åldersskillnaden är egentligen inte så stor, men det händer mycket under de där åren. Jag hade bangat, man ska inte vara på samma nivå som tjejen längre. I framtiden är tre år ingenting, men just då är det det.
Citera
2013-08-06, 16:14
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Femton. Börjar nian då eller? Och artonåringen börjar tvåan på gymnasiet. Åldersskillnaden är egentligen inte så stor, men det händer mycket under de där åren. Jag hade bangat, man ska inte vara på samma nivå som tjejen längre. I framtiden är tre år ingenting, men just då är det det.
Han börjar trean och hon börjar nian.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in