Var inne och kollade. Finns det inga gränser för hur förståndshandikappade mupparna är? De får ihop 150 man till ett CL-kval mot Rangers (ok, plus 800 som var på dass var gång en läktarbild togs...), och säljer 160 mot Hibs och så tror de skottarna ska vara imponerade av några videoklipp? Mongobarn...
- The terrace culture in Sweden is one of the best in Europe, probably the best....
- Great. Can't wait to see your 200 fans tonight...
Har man favoritmarkeringar till fotbollssidor på alla grundskolor och gruppboenden i Malmö, eller vad är grejen? Hade det bara varit den här användaren hade jag utgått från att det var någon härifrån som trollade, men det återkommer ju gång på gång på gång över hela nätet - youtube, SvenskaFans, utländska forum. De tror verkligen de är bra? På riktigt? En flock nerpissade, livrädda bönder. Som på fullt allvar förväntar sig att supportrar till en klubb som möter Celtic var säsong ska vara imponerade av... Kräftskivan?
Jag börjar tycka det är pinsamt att ha dem som rival. Kom igen, man ska vara snäll mot folk med handikapp - inte bråka med dem
är han sinnesjuk, eller vad är grejen?
Senast redigerad av mickiebobovic 2013-08-05 kl. 21:49.
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...