2013-08-05, 21:10
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvenglenn
nä sverige som samhälle befinner sig inte i krig med någon gud eftersom majoriteten svenskar, dvs etniska svenskar, inte ens tror på någon gud. det enda krig som förs, eller åtminstone bör föras är mot människor i vårt land som praktiserar efterblivna ökenreligioner och försöker föra in sin jävla pedofilprofet i ett i övrigt sekulariserat och civiliserat land.

Tycker du att Sverige är på väg upp eller ner? Ner kommer du definitivt genmäla. Och tror du inte att det beror på ogudaktigheten i detta land?
Citera
2013-08-05, 21:12
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
För att du uppenbarligen inte gillar det svenska sekulära samhället, och inskränkta fanatiker som dig ger skötsamma och vettiga invandrare ett dåligt namn och ökar den redan stora polariseringen. Sverige kommer aldrig någonsin anpassas efter dina fanatiska åsikter, så varför inte göra oss alla en tjänst och flytta till ett muslimskt land där du kan leva ett liv du trivs med, och vi slipper dessutom höra på dig och ditt gnäll!

Men stopp och belägg. Först säger du att du inte hindrar mig från att säga min åsikter men samtidigt vill du ha ut mig på grundval av mina åsikter och inte nog med det, du lägger ord i munnen på mig. Vem har sagt att jag inte gillar det svenska samhället? Det finns mycket som är gott i det svenska samhället men som medborgare känner jag mig skyldig att påpeka det onda som pågår.
Citera
2013-08-05, 21:18
Medlem
Vilket troll du är. ^^

Svenska samhället styrs inte av någon religion ännu. Att jämföra det med brott som någon gör mot någon annan funkar inte alls. Pedofili så tar en snubbe ett barn som sannolikt får men för livet. Mord känns som om att jag inte ens behöver ta upp. Ska du börja diskutera något så är det vettigt att tänka till lite i din trådstart. Om du nu hade velat ha en seriös diskussion. Men du ville ju bara trolla. ^^
Citera
2013-08-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Men stopp och belägg. Först säger du att du inte hindrar mig från att säga min åsikter men samtidigt vill du ha ut mig på grundval av mina åsikter och inte nog med det, du lägger ord i munnen på mig. Vem har sagt att jag inte gillar det svenska samhället? Det finns mycket som är gott i det svenska samhället men som medborgare känner jag mig skyldig att påpeka det onda som pågår.

Läser du det jag skriver? Jag vill inte hindra dig från att säga ett endaste ord eller tvinga ut dig. Du mår ju uppenbarligen inte bra här är din fanatism splittrar och förstör Sverige. Varför bo i ett samhälle som inte är anpassat efter dina behov när det faktiskt finns en uppsjö med länder som har islam som statsreligion?
Citera
2013-08-05, 21:22
Medlem
dieu1s avatar
Citat:
Samhället går ju bakåt i vissa västländer och detta är så tydligt att man inte kan undgå detta. Norden i allmänhet och Sverige i synnerhet är de mest sekulariserade länderna/landet i världen. Detta är inte till nytta till varken medborgarena eller landet, förstår ni inte att ett sånt samhälle är dömt till att misslyckas. Det kanske inte sker över en natt men sannerligen kommer ett sånt samhälle successivt falla till avgrunden.

Man har accepterat homosexualitet samtidigt som man kriminaliserar mord, stöd, misshandel rån och andra brott.

Agalmatofil
Apotemnfil Dendrofil
Nasofil
Nekrofil
Pedofil
Siderodromofil
Taphefil Zoofil

Alla dessa betraktas som vämjeligt och förkastligt samtidigt som man accepterar homosexualitet helt godtyckligt. Föräldrar tar med sig sina små barn för att se på porriga halvnakna människor som hoppar, fulla som grisar och beter sig som djur. Det har blivit en accepterad folkfest. Gud vägleder aldrig ett folk som accepterar ondska.

Lot sa till sitt folk, "Ni begår en sådan avskyvärd handling; ingen i världen har gjort det förut! "Ni har sexuellt umgänge med männen i stället för med kvinnorna. Ni är verkligen syndande människor." Hans folk svarade med att säga, "Vräk dem från er stad. De är människor som vill vara rena."
[Koranen 7:80-82]

"Lot sa till sitt folk, "Hur kan ni göra något så avskyvärt, offentligt, fast ni kan se? "Ni ägnar er åt sexuellt umgänge med männen, av lusta, i stället för kvinnorna. Ni är verkligen okunniga människor." Den enda reaktionen från hans folk var att de sa, "Förvisa Lots' familj från vår stad; de tillhör människor som vill vara rena."
[Koranen 27:54-56]

"Låt det finnas en gemenskap ibland er som bjuder in till det som är bra, förespråkar rättfärdighet och förbjuder ondska. Dessa är vinnarna."
[Koranen 3:104]

Kroppen är skapad för att en man och kvinna ska leva tillsammans i enlighet med de regler som Gud har föreskrivit. En man och en man eller en kvinna och en kvinna kan inte fylla denna funktion. Vad det manliga könet beträffar är kroppen inte skapad för att stoppa saker i ändtarmen, ändtarmens ända uppgift är att avföring och slaggprodukter ska lämna kroppen. Tanklösa människor som har accepterat detta syndiga sätt att leva. Det finns väldigt få som av naturen är homo och dessa har hormonella obalans i kroppen och ska betraktas som sjuka till felet har rättats till. Resterande som utger sig för att vara homo är inte det i egentlig mening utan vill ''prova'' på nåt nytt eller vill få uppmärksamhet. Vi lever nämligen i ett samhälle där homosexuella får status.

Varför inte legalisera pedofili också?

Hmosexualitet är inget brott medans mord, stöld (antar jag att du menar) och misshandel är det.
Det är inte alls samma sak.
Det finns ingen gud och allt som står i era böcker är påhittat trams !
Citera
2013-08-05, 21:23
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Tycker du att Sverige är på väg upp eller ner? Ner kommer du definitivt genmäla. Och tror du inte att det beror på ogudaktigheten i detta land?

ner definitivt.... och det beror på att svenskar överlag har betydligt längre tålamod än vad jag har. För om så inte vore fallet, så hade du och dina gelikar varit kvar i ert ökenland och fått ta emot vad ni förtjänar från någon vettig diktator med förnuft och handlingskraft nog att hålla sådana som er på mattan.
och då hade vi haft ett betydligt bättre land här uppe i norr...
Citera
2013-08-05, 21:26
Medlem
Om vi nu befinner oss i krig med er gud, varför gör eran gud inget? Vinner vi kriget?
Citera
2013-08-05, 21:34
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Läser du det jag skriver? Jag vill inte hindra dig från att säga ett endaste ord eller tvinga ut dig. Du mår ju uppenbarligen inte bra här är din fanatism splittrar och förstör Sverige. Varför bo i ett samhälle som inte är anpassat efter dina behov när det faktiskt finns en uppsjö med länder som har islam som statsreligion?

Du har fel igen. Jag trivs jätte bra i Sverige men det hindrar mig inte från att påpeka det onda som pågår i samhället.
Citera
2013-08-05, 21:36
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvenglenn
ner definitivt.... och det beror på att svenskar överlag har betydligt längre tålamod än vad jag har. För om så inte vore fallet, så hade du och dina gelikar varit kvar i ert ökenland och fått ta emot vad ni förtjänar från någon vettig diktator med förnuft och handlingskraft nog att hålla sådana som er på mattan.
och då hade vi haft ett betydligt bättre land här uppe i norr...

Men mår du bra? Det handlar inte om tålamod. Invandrare och utvandrare har alltid funnits och Sverige är verkligen inte unikt beträffande invandringen. Invandringen är lika gammal som människan själv och det finns inget land i världen som tillämpar ett lag där invandring är förbjudet och det kommer aldrig någonsin existera ett land där de förbjuder invandringen. Sverige är på väg mot avgrunden på grund av ogudaktigheten som pågår i landet och inte på grund av invandringen.

Hoppas att du tar och bildar dig lite.
Citera
2013-08-05, 21:37
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dieu1
Hmosexualitet är inget brott medans mord, stöld (antar jag att du menar) och misshandel är det.
Det är inte alls samma sak.
Det finns ingen gud och allt som står i era böcker är påhittat trams !

Homosexualitet har alltid varit ett brott och är ett brott och en sjukdom men i vissa länder har man legaliserat det.
Citera
2013-08-05, 21:37
Medlem
baylifes avatar
Asså, folk har ju redan bemött dina argument gällande pedofili kontra homosexualitet. Men du bara fortsätter ändå?
Citera
2013-08-05, 21:38
Medlem
Citat:
Homosexualitet har alltid varit ett brott och är ett brott och en sjukdom men i vissa länder har man legaliserat det.

Nej det har det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in