Citat:
Ursprungligen postat av
IroniskJag
Tror du på allvar att AJ är oskyldig? Han är väl inte misstänkt för att han är en misshandlande skummis utan för att det finns massor av indicier som pekar på honom!
Men om du tror det så kan du väl börja med att förklara varför han inte var med och letade efter henne istället för att åka på semester.. Oavsett om dom var ett par eller inte så var dom tillräckligt goda vänner för att umgås på tu man hand, hade något liknande hänt någon av mina vänner/bekanta hade jag inte bara letat själv jag hade också uppmanat andra att göra detsamma
Nej det tror jag inte på helt o fullt, lika lite som jag tror på PT's alibi...jag tror på någon av dem, anser att vem av dom kan ha gjort detta o min teori om PT har jag skrivit, min teori kring AJ...där får jag nog joina alla alla Ja sägare för har ingen egen teori kring alla dessa turer fram o tillbaka o hit o dit...så får väl bara hålla med.
EDIT: förklar även du varför inte PT är det utan väntar på att Gud ska lösa det, vilket då? att hon hittas eller att liket inte hittas?