2013-08-05, 13:09
Medlem
Någon som kommer ihåg när de första previewsen kom ut när GTA IV släpptes?

Har ett svagt minne på att det började komma artiklar ca. 1 månad innan release datum.
2013-08-05, 13:58
Medlem
WalterSullivans avatar
Den här månaden bör det ju komma en massa information o filmer tycker man
2013-08-05, 16:19
Medlem
Ratis avatar
Confirmed Animals, Hunting & Wildlife Atmosphere

http://www.youtube.com/watch?v=LT9eICTOwhA
2013-08-05, 16:20
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Ja, en sista månad för att totalt spränga hypen! Sedan i början av September får recensörerna sina kopior av spelet, och då kommer vi få läsa i tidningar och på sajter om saker vi aldrig hört förut!
2013-08-05, 16:29
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Framförallt saker om Online
2013-08-05, 17:19
Medlem
Ratis avatar
Jag har en fruktansvärt bra idé! Återinför K-Rose (från San Andreas) som radiostation. Om inte annat får man väl köra den på Youtube samtidigt som man spelar.
2013-08-05, 19:16
Medlem
Reggaemans avatar
Rockstar har ju gått ut med att man inte kommer att kunna spela som alla karaktärer från första början utan att man kommer att börja som en av karaktärerna.

Vem tror ni man kommer att börja spela som och varför?

Motivera!

Själv vill jag tro att man kommer att börja spela som Michael med tanke på att han alltid har varit en central del bland karaktärerna i mina ögon.

Han var den första karaktären att synas i en trailer samt första personen man hörde rösten på, han har den största familjen (vad vi vet hittills) samt att han klassas som hjärnan i gänget, han känns som mittpunkten i spelet bland karaktärerna helt enkelt.
2013-08-05, 19:25
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Rockstar har ju gått ut med att man inte kommer att kunna spela som alla karaktärer från första början utan att man kommer att börja som en av karaktärerna.

Motivera!

Själv vill jag tro att man kommer att börja spela som Michael med tanke på att han alltid har varit en central del bland karaktärerna i mina ögon.

Han var den första karaktären att synas i en trailer samt första personen man hörde rösten på, han har den största familjen (vad vi vet hittills) samt att han klassas som hjärnan i gänget, han känns som mittpunkten i spelet bland karaktärerna helt enkelt.

Jag gissar också på Michael, han känns som den mer "centrala" personen, han spelet utgår från i grund och botten. Sen är det nog vidare till Franklin, tror dock att man kommer få spela en relativt bra stund innan både Franklin och Travis gör debut i spelet. Skulle gissa på åtminstone 10 uppdrag.
2013-08-05, 20:24
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag har en fruktansvärt bra idé! Återinför K-Rose (från San Andreas) som radiostation. Om inte annat får man väl köra den på Youtube samtidigt som man spelar.

Jag har tagit för givet att det kommer att finnas en schysst countrykanal. Nu när jag tänker efter kanske det inte är säkert att Rockstar tycker att det är lika självklart
2013-08-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Confirmed Animals, Hunting & Wildlife Atmosphere

http://www.youtube.com/watch?v=LT9eICTOwhA

Jag vet vad jag ska göra direkt när jag börjar spela. Jag kommer ihåg när man spelade San Andreas och letade efter Bigfoot ute i den mörka skogen i flera timmar, kändes kusligt och spökligt. Ska bli riktigt kul med djur i spelet.
2013-08-05, 20:37
Medlem
Citat:

Motivera!

Det vore häftigt om öppningsscenen tilldrar sig i ett slumkvarter i utkanten av staden. Polisen har fått nys om Trevors illgärningar och bestämmer sig för, i en hysch hysch-manér, utföra ett tillslag mot hans hus. Trevor upptäcker detta i sista sekund. Han drar fram vapen och polisen svarar med eld.

Ovanstående är alltså en cutscene och spelaren har kontrollen över Trevor när han flyr platsen med fyrhjulingen.
2013-08-05, 20:45
Medlem
alroberts avatar
Citat:

Motivera!

Jag tror att spelet kommer börja med att man är Michael (om det är barn farsan?) och att han är en hederlig snubbe med jobb och allt, men är så trött på sitt slit jobb så han träffar nån av de andra på en pub eller liknande och där får han erbjudande om att hjälpa till med lite saker för cash och sen blir det mer och mer tills man är en tvättäkta gangster?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in