2013-08-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
Nu är detta förvisso ingen huligantråd så jag ber om ursäkt om någon blir arg för OT, men du din jävla Elfsborgs-bonde. True Rockers och Frontline hade 40 man var på plats under landskampen mellan Sverige-Danmark i Köpenhamn 2009. Dom slogs och drack öl tillsammans med svenskarna. FCK och BIF fick ju fly i panik i sin egen stad. Gick på matchen gjorde dom också och stog i Sverige-klacken. Dom var inbjudna av Wisemen och DFG. Jag är också skånsk (BOIS) men jag ser mig själv som svensk och jag har enorm respekt för Stockholms och Göteborgs läktarkultur. Inget snack om saken att Skåne är trea i Sverige när det kommer till läktarkultur, Ni Elfsborg, Örebro osv har inget att komma med.
Så du är bois nu, och kallar mig bonde Förresten ligger den västsvenska läktarkulturen före skånes
2013-08-05, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Så du är bois nu, och kallar mig bonde 9:

Landskrona är en väldigt kriminell stad. Finns Ultras och kat-c här också trots att vi kommer från en väldigt liten stad. På vilket sätt är vi bönder? Vi arbetar inte heller som det.

Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Förresten ligger den västsvenska läktarkulturen före skånes

Troll.
Senast redigerad av mickiebobovic 2013-08-05 kl. 17:45.
2013-08-05, 17:49
Medlem
Citat:
Landskrona är en väldigt kriminell stad. Finns Ultras och kat-c här också trots att vi kommer från en väldigt liten stad. På vilket sätt är vi bönder? Vi arbetar inte heller som det.
Enligt dig ja. Men enligt sanningen och alla andra människor på denna jord så har Malmö och Helsingborg tungre supporterkultur än VästSverige undantaget är IFK Göteborg.
Borås också, vi bränner jävligt mycket hb och kör med trimmade traktorer. Kat c har vi också(EYG du vet)
Ni är bönder på samma sätt som vi.
2013-08-05, 17:49
Medlem
Joni93s avatar
Skulle inte säga att IFK Gbg är bättre än malmö, och elfsborg är väl förfan bara en miniatyr av malmö.
2013-08-05, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Skulle inte säga att IFK Gbg är bättre än malmö, och elfsborg är väl förfan bara en miniatyr av malmö.

och malmö är miniatyr av bajen. och helsingborg en miniatyr av djurgården.

Citat:
Ursprungligen postat av Pannband
Borås också, vi bränner jävligt mycket hb och kör med trimmade traktorer. Kat c har vi också(EYG du vet)
Ni är bönder på samma sätt som vi.

2013-08-05, 17:53
Medlem
Citat:
Du har faktiskt en poäng där, men isåfall är väl Helsingborg en miniatyr av Djurgården
2013-08-05, 17:55
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
och malmö är miniatyr av bajen. och helsingborg en miniatyr av djurgården.

Skulle jag inte säga, dock är Stockholm först. Men västkusten är inte före Skåne.
2013-08-05, 17:57
Medlem
Citat:
Skulle jag inte säga, dock är Stockholm först. Men västkusten är inte före Skåne.

Bättre än Heif, sämre än MFF.(blåvitt alltså)

Är de inte Heif som kör med såna där klapp grejer? Fan vad ja hatar dom.
2013-08-05, 17:58
Medlem
UMs avatar
Citat:

Hey.. Försök inte klumpa ihop MFF och Helsingborg nu för att ta billiga poäng. IFK Göteborg har större och mer aktiv läktarkultur än vad Helsingborg har. Sen är Malmö snäppet före IFK.
2013-08-05, 18:00
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UM
Hey.. Försök inte klumpa ihop MFF och Helsingborg nu för att ta billiga poäng. IFK Göteborg har större och mer aktiv läktarkultur än vad Helsingborg har. Sen är Malmö snäppet före IFK.

Gå tillbaka lite i tråden så ser du att det inte var jag som började snacka om Västkust vs Skåne.
2013-08-05, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UM
Sen är Malmö snäppet före IFK.

På vilket sätt? Såg du ens deras följe i Slovakien?
2013-08-05, 18:01
Medlem
Citat:
Eftersom bobovic är ett troll så var jag inte 100% seriös när påstod att västsverige låg före Skåne. Ville bara mena på att han som boisare inte kan brösta upp sig över den skånska supporterscenen lika lite som jag kan över den västsvenska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in