2013-08-05, 16:46
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Malmö är sjukt överskattade.

http://youtu.be/TjciBkF4jIA

Lite stök efter matchen pga spelarnas värdelösa prestationer.

Fyfan vilken underbar jävla låt i bakgrunden!
2013-08-05, 16:47
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Ett rikigt derby är när två lag slåss om samma stad. Ni spelar rivalmatcher men inte derbyn, punkt.
Sthlmsderbyn står och stampar? Gå och lägg dig. Skåne matcher växer sig inte starkare, det är malmö som blir bättre. Helsingborg är skit, ni har inget att komma med och hela sverige håller med. Fast ni tror fortfarande att ni är nått stort.

Så alltså....Dif och aik=två av dom allra största supporterklubarna i skandinavien, med störst rivalitet i norden.

Och skåne=Malmö som alla respekterar och har just nu dom bästa ultras och håller alltid hög nivå på läktaren, och blir starkare. Sedan så har vi helsingborg. Ett starkt lag, men sveriges allra pinsamaste supportrar i fotboll, som inte har växt sig starkare ett dugg. Ni väntar hela året på dom där matcherna när stora malmö kommer på besök.
Haha, vad ska man säga? Allra pinsamaste supportrarna i fotboll som inte växt sig starkare ett dugg? Du vet att det inte är sant men du är så full av skit så det inte är sant. Vad får du ut av att sitta och skriva saker som inte ens du själv tror på om du inte är helt jävla tappad? Internet-krigare.

Vi blir bättre och bättre för varje år på läktaren och det är rena lögner att ni fortfarande kommer till Olympia och har lek-stuga. Och ska man skämmas för att man väntar hela året på hemma-derbyt? Då får jag väl skämmas då men inte fan beror det på att stora mäktiga Supras Malmö kommer på besök, fan får ju nästan Pågadrul-vibbar från dig just nu.

Jag håller inte med om att Malmö har bäst ultras i Sverige och jag antar att väldigt många håller med mig, top 3 - sure. Men jag vet om att ni själva tror att ni är världsrevolutionerande..
Senast redigerad av Chew1907 2013-08-05 kl. 16:52.
2013-08-05, 16:57
Bannlyst
Hur går läktarkampen i Sverigederbyt ikväll på Tele2?
2013-08-05, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907

, fan får ju nästan Pågadrul-vibbar från dig just nu.

Vågar du ens skriva detta på Bakgatan forum eller säga det till han face to face? Han hade ätit upp dig. Och angående top3 så finns det inget "top3". AIK och Bajens Ultras är i en klass för sig. Därefter kommer UCS, Supras Göteborg/Ultras Göteborg och Bortom Sans. Du ska inte tro på allt som står på internet. Sist men inte minst så är Salad en djurgårdare.
2013-08-05, 17:08
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
Vågar du ens skriva detta på Bakgatan forum eller säga det till han face to face? Han hade ätit upp dig. Och angående top3 så finns det inget "top3". AIK och Bajens Ultras är i en klass för sig. Därefter kommer UCS, Supras Göteborg/Ultras Göteborg och Bortom Sans. Du ska inte tro på allt som står på internet. Sist men inte minst så är Salad en djurgårdare.
Så han sitter och snackar om saker han har absolut noll koll på?

Och vad tror du?
2013-08-05, 17:11
Medlem
Joni93s avatar
Salad, snälla.

Ni är minst av de 5 storstadslagen snälla sitt ner i båten och håll käft.

Ang. Pågadrul, vilken menar ni? Svenskafans malmöiten eller Bakgatan HIFaren?
Senast redigerad av Joni93 2013-08-05 kl. 17:15.
2013-08-05, 17:16
Bannlyst
Citat:
Så han sitter och snackar om saker han har absolut noll koll på?

Gå igenom hans posthistoria, han är DIF.

Citat:

Och vad tror du?

Huh?

Citat:
Ursprungligen postat av Joni93

Hahaha, va tror du?
2013-08-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Hur går läktarkampen i Sverigederbyt ikväll på Tele2?
Sverigederby? Inte ens skåningarna vill se sig som svenskar. Anglofilderbyt kan vi kalla det.
2013-08-05, 17:20
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Salad, snälla.

Ni är minst av de 5 storstadslagen snälla sitt ner i båten och håll käft.

Bakgatan. Jag har inga problem med hans inlägg även om jag inte delar hans syn men han är ju snubben alla drar upp när någon snackar goja så drog därför liknelsen till honom

Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
Huh?
Citat:
Vågar du ens skriva detta på Bakgatan forum eller säga det till han face to face? Han hade ätit upp dig.
2013-08-05, 17:21
Medlem
Joni93s avatar
Dif kommer i vilket fall som helst få 0 poäng ikväll, roligt att bli första skånska lag som tar 3 pinnar på nya söderstadio. God dag.
2013-08-05, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Sverigederby? Inte ens skåningarna vill se sig som svenskar. Anglofilderbyt kan vi kalla det.

Nu är detta förvisso ingen huligantråd så jag ber om ursäkt om någon blir arg för OT, men du din jävla Elfsborgs-bonde. True Rockers och Frontline hade 40 man var på plats under landskampen mellan Sverige-Danmark i Köpenhamn 2009. Dom slogs och drack öl tillsammans med svenskarna. FCK och BIF fick ju fly i panik i sin egen stad. Gick på matchen gjorde dom också och stog i Sverige-klacken. Dom var inbjudna av Wisemen och DFG.

Jag är själv skånsk (BOIS) men jag ser mig själv som svensk och jag har enorm respekt för Stockholms och Göteborgs läktarkultur. Inget snack om saken att Skåne är trea i Sverige när det kommer till läktarkultur, Ni Elfsborg, Örebro osv har inget att komma med.
Senast redigerad av mickiebobovic 2013-08-05 kl. 17:30.
2013-08-05, 17:28
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Dif kommer i vilket fall som helst få 0 poäng ikväll, roligt att bli första skånska lag som tar 3 pinnar på nya söderstadio. God dag.
Men djyrgården kör läggmatch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in