2013-08-04, 15:43
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Testo-e 500E5D vs 300E3D, vad tror ni? Har nämligen fått en del akne på 500E5D så kanske är sugen på ett prova e3d istället..
Det hjälpte mig ordentligt att öka stickfrekvensen. Testa vettja.
Citera
2013-08-04, 15:47
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan

Stack du e3d elr?

Hur är aknen på de snabbare estrarna? Blir det kanske mindre på propp eod?
Citera
2013-08-04, 15:55
Medlem
Undrar fortfarande om det är lugnan att köra letro nu halvvägs in i kuren på Testo E eller om jag ska vänta till PCT. Letro först, sen nolva - för att kontra befintlig gyno.
Citera
2013-08-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Undrar fortfarande om det är lugnan att köra letro nu halvvägs in i kuren på Testo E eller om jag ska vänta till PCT. Letro först, sen nolva - för att kontra befintlig gyno.

klar de lugnt problem med gyno?använd letro. eller försöker du använda det i förebyggande syfte??? då säger jag näää
Citera
2013-08-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Stack du e3d elr?

Hur är aknen på de snabbare estrarna? Blir det kanske mindre på propp eod?
Vill du slippa akne så kör propp ED.
Citera
2013-08-04, 19:14
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Vill du slippa akne så kör propp ED.

Ska prova med e3d till att börja med hjälper inte det så får man testa propp. Kommer känna mig som en nåldyna då jag tänkt fortsätta att ligga på ett tag
Citera
2013-08-04, 22:03
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan

Att byta till en ester med längre halveringstid då? Någon som provat?
Citera
2013-08-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
klar de lugnt problem med gyno?använd letro. eller försöker du använda det i förebyggande syfte??? då säger jag näää

Humhum? Det är för att motverka befintlig gyno, annars hade jag nog bara kört nolva.
Tänkte mig ett upptrappande från 0.25 till 2.5mg under en vecka och sedan ligga på 2,5 till dess att gynon försvinner (förhoppningsvis) och sedan trappa ner i en vecka och hoppa över till nolva igen.
Citera
2013-08-05, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Humhum? Det är för att motverka befintlig gyno, annars hade jag nog bara kört nolva.
Tänkte mig ett upptrappande från 0.25 till 2.5mg under en vecka och sedan ligga på 2,5 till dess att gynon försvinner (förhoppningsvis) och sedan trappa ner i en vecka och hoppa över till nolva igen.

definierar du din befintliga gyno som pågående utveckling och inte ännu nått ett öga utåt?
om det redan är utvecklat kan du försöka men jag tror ingenting kommer att hjälpa dig annat än kirurgi, om det är i utvecklingsfas och inte syns ännu förutom att du känner ärtan innanför så är letro förbaskat bra.
Citera
2013-08-05, 03:47
Medlem
MaxOn123s avatar
Har fått mitt testo nu, för att det lättast skulle gå att "smuggla" över så bröts ampullerna upp och lades i en steril flaska... hur ska jag förvara mitt testo nu? Kylen? Har inte tänkt använda det på 6-7 månader. Påverkas datumet när ampullen öppnas?
Citera
2013-08-05, 08:27
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Har fått mitt testo nu, för att det lättast skulle gå att "smuggla" över så bröts ampullerna upp och lades i en steril flaska... hur ska jag förvara mitt testo nu? Kylen? Har inte tänkt använda det på 6-7 månader. Påverkas datumet när ampullen öppnas?

Släng skiten, du kan aldrig garantera att din olja inte är kontaminerad nu och 6-7 månader? Vafan bara en idiot skulle skjuta i sig det efter 1 månad och du ska spara det i 6-7?
Citera
2013-08-05, 08:46
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Släng skiten, du kan aldrig garantera att din olja inte är kontaminerad nu och 6-7 månader? Vafan bara en idiot skulle skjuta i sig det efter 1 månad och du ska spara det i 6-7?
Äh snack, hållbarheten är inga problem att bevara. Däremot skulle jag likt du aldrig trycka ifall ampullerna blivit brutna och hälld i en flaska, om jag inte visste med garanti att det var kokaren som gjort det och jag litade på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in