2013-08-04, 11:15
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chicken66
Länken till kortet jag skickade, visar förr förra sticket. Det var alltså ca 7 dagar sedan. Den skinkan har slutat göra ont men bulan är kvar. Sticket som jag satte i fredags gör ont och jag kan inte sova på den sidan. Alla stick hitills har fått muskeln att göra väldigt ont. Brukar precis ha gått över tills jag ska sticka igen.
Förlåt, jag blandade ihop dig med personen två posts över. Den där bulan vet jag ej vad det är, och vågar därmed inte heller ge dig några råd.

Personligen skulle jag kolla upp det så att det inte är en infektion. Men som sagt, jag har ingen aning om vad det är som hänt eller vad effekten kan bli.
Citera
2013-08-04, 12:09
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Länken till kortet jag skickade, visar förr förra sticket. Det var alltså ca 7 dagar sedan. Den skinkan har slutat göra ont men bulan är kvar. Sticket som jag satte i fredags gör ont och jag kan inte sova på den sidan. Alla stick hitills har fått muskeln att göra väldigt ont. Brukar precis ha gått över tills jag ska sticka igen.

Har du testat ifall du kan suga upp något från bulan? Den var inte nådig hörrudu..

Kan det vara så att du inte stuckit tillräckligt djupt in? Så att det successivt byggts upp en knöl i fettet.
Citera
2013-08-04, 13:52
Medlem
Till Chicken66:

Du har inte öppnat locket på vialen? Se till att den inte är kontaminerad..
Jag "råkade" göra detta en gång på en 20ml Susta och fick de mest djävulska smärtorna jag varit med om i hela mitt liv. Efter att ha läst på om Susta och Prop så förstod jag att det tenderar till att göra ont, men detta var som att gång på gång självinducera handikapp i form av inflammationer där injektionsmuskeln svullnade upp, blev röd och varm samt smärtade något fruktansvärt.

Bytte sedan till Testo E från Diamond Pharma (apoteksboden) och har inte haft några besvär sedan dess!

BengtZz visade också en ypperlig injektionsspot precis horisontellt från penisroten ut på ytterlåret!
Citera
2013-08-04, 14:15
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Till Chicken66:

Jag "råkade" göra detta en gång på en 20ml Susta och fick de mest djävulska smärtorna jag varit med om i hela mitt liv. Efter att ha läst på om Susta och Prop så förstod jag att det tenderar till att göra ont, men detta var som att gång på gång självinducera handikapp i form av inflammationer där injektionsmuskeln svullnade upp, blev röd och varm samt smärtade något fruktansvärt.

Bytte sedan till Testo E från Diamond Pharma (apoteksboden) och har inte haft några besvär sedan dess!

BengtZz visade också en ypperlig injektionsspot precis horisontellt från penisroten ut på ytterlåret!

Haha gå och lägg dig för i helvete.. det var ju sååå nödvändigt och flika in att det kom JUST från apoteksboden.. era ruttna sätt att marknadsföra er får mig att inte vilja köpa av er någonsin.
Citera
2013-08-04, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Haha gå och lägg dig för i helvete.. det var ju sååå nödvändigt och flika in att det kom JUST från apoteksboden.. era ruttna sätt att marknadsföra er får mig att inte vilja köpa av er någonsin.

^ this. Och vafan skulle man öppna locket för? Doubble facepalm derp.
Citera
2013-08-04, 14:33
Medlem
kezz89s avatar
Hopp, du har jag åkt på en axelskada fyra dagar in i min dbolkur och är tvungen att vila 2-3 veckor enligt läkaren och sen hoppa på rehab.

Ska jag köra på med lite nolva ändå trots att kuren inte varit långvarig?
Citera
2013-08-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Hopp, du har jag åkt på en axelskada fyra dagar in i min dbolkur och är tvungen att vila 2-3 veckor enligt läkaren och sen hoppa på rehab.

Ska jag köra på med lite nolva ändå trots att kuren inte varit långvarig?

Du kan om du vill men det är inget måste. Vill du behålla och försöka komma tillbaka så fort som möjligt så ta nolva, känner du inte för det så spara det till nästa gång. Man kan kliva av utan preparat också.

mvh
Citera
2013-08-04, 14:38
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Du kan om du vill men det är inget måste. Vill du behålla och försöka komma tillbaka så fort som möjligt så ta nolva, känner du inte för det så spara det till nästa gång. Man kan kliva av utan preparat också.

mvh

Ok ok, tack för svaret!
Citera
2013-08-04, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Till Chicken66:

Testot är inte på vial. Utan ampuller. Från MM. Ja, jag är rätt sugen på att byta märke och se om det hjälper. Tror inte jag vågar skjuta mer med Testot jag har nu.

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Har du testat ifall du kan suga upp något från bulan? Den var inte nådig hörrudu..

Kan det vara så att du inte stuckit tillräckligt djupt in? Så att det successivt byggts upp en knöl i fettet.

Jag avaktar nog innan jag börjar försöka leka doktor själv
Jag sticker med blå nål 0.60 x25mm. Och hela sprutan inne. Det borde väl räcka?
Citera
2013-08-04, 14:46
Medlem
Tack för all hjälp!

Jag undrar dock vad som borde vara bästa lösningen här. Köpa nytt testo och testa ett annat märke? Olika människor reagerar väl olika på olika märken? Gå av helt och hållet?

Min vän och jag injicerar tillsammans. Och för han går det felfritt.

Hur hade ni gjort?
Citera
2013-08-04, 15:04
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Tack för all hjälp!

Jag undrar dock vad som borde vara bästa lösningen här. Köpa nytt testo och testa ett annat märke? Olika människor reagerar väl olika på olika märken? Gå av helt och hållet?

Min vän och jag injicerar tillsammans. Och för han går det felfritt.

Hur hade ni gjort?

Om ni kör samma märke så lutar det nog åt att det är någon form av allergisk reaktion från din sida.
Citera
2013-08-04, 15:38
Medlem
Dinitrols avatar
Testo-e 500E5D vs 300E3D, vad tror ni? Har nämligen fått en del akne på 500E5D så kanske är sugen på ett prova e3d istället..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in