2013-08-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Någon aning om hur gammal den är? Kolla igenom lite videos till tomorrowland så kanske du hittar den där.

Den finns nog inte med på timorrowland.. Det är liksom inte riktigt swedish house maffia stuket..

Åå jag hade blivit så glad om nån kom på vilken den är..

Jag lovar att alla känner igen låten så fort dom hör introt för det är väldigt speciellt och mäktigt., en riktig förfest låt och man blir sugen på att gå ut så fort man hör den! Den måste va lite äldre eftersom man hört den så länge..

I introt är det ingen som sjunger och sen sjunger en man..

Snälla hjälp mig!
Citera
2013-08-04, 21:52
Medlem
Den är liksom i stil med Kato & dj José - Turn the lights of.. En riktig partylåt och ungefär ifrån samma tid lr vad man ska säga..
Citera
2013-08-04, 22:23
Medlem
Letar efter en artist. Tror han heter Daniel sierra eller liknande. Sjunger lugna låtar som handlar om kärlek och sex. I någon låt sjunger han om att han saknar sin hund när han har gjort slut med sitt ex

Mvh
Citera
2013-08-04, 22:25
Medlem
MEC62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spokskrivaren
Jag hörde en låt på stranden idag som va grym, vet dock inte namnet. Det va helt klart en rocklåt. Brittisk, lite gubbig rock, likt The Clash. Enda texten jag uppfattade va två hastigt sjungt "oh yeah" efter varandra.
Inte mycket att gå på men vet du någon låt som liknar beskrivningen får du gärna skriva den!
Kanske den här? http://youtu.be/-nlX7P0nhaI
Citera
2013-08-04, 23:55
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeej
Den är liksom i stil med Kato & dj José - Turn the lights of.. En riktig partylåt och ungefär ifrån samma tid lr vad man ska säga..

Kan de va Sharam - Party All The Time
http://www.youtube.com/watch?v=GCt4V_0IUfM
Citera
2013-08-05, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEC62
Kanske den här? http://youtu.be/-nlX7P0nhaI
Det va den! Stort tack
Citera
2013-08-05, 02:20
Medlem
Slutatbrymigs avatar
Hej

Jag söker en känd låt. Manlig sångare, djup röst och ganska lugn melodi. Är nästan 100 % säker på att han i refrängen sjunger "Touch me (liten paus), touch me". De allra flesta bör ha hört den här låten.
Citera
2013-08-05, 02:34
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatbrymig
Hej

Jag söker en känd låt. Manlig sångare, djup röst och ganska lugn melodi. Är nästan 100 % säker på att han i refrängen sjunger "Touch me (liten paus), touch me". De allra flesta bör ha hört den här låten.

Weeping Willows - Touch Me?
Citera
2013-08-05, 02:49
Medlem
Slutatbrymigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Weeping Willows - Touch Me?

Stämmer bra, tack så jättemycket!
Citera
2013-08-05, 11:59
Bannlyst
Låten som börjar 0:55
http://www.youtube.com/watch?v=fiL2bJj4eDg
Citera
2013-08-05, 12:42
Medlem
eXtracts avatar
Citerar mitt inlägg några sidor bak i tråden. Help me please!

Citat:
Ursprungligen postat av eXtract
Jag söker både låt och video till sagda låt. Men det är endast videon jag minns!

Låten är, vad jag har ett svagt minne utav, ganska hård musik (tung hiphop, kanske tom. rock med hiphop influenser). Videon utspelar sig med ett flertal muskulösa svarta snubbar som springer runt på gator och spelar Amerikansk Street-football. Dessa stora snubbar tacklar varann, kastar sig emot stängsel, och kastar runt football'en. Det är dessvärre så mycket jag minns, och låten är nog ganska gammal (-95, till tidigt 2000-tal).

Snälla någon försök hjälp mig här, jag har haft denna videosekvens på hjärnan hur länge som helst!
Citera
2013-08-05, 17:39
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Letar efter en artist. Tror han heter Daniel sierra eller liknande. Sjunger lugna låtar som handlar om kärlek och sex. I någon låt sjunger han om att han saknar sin hund när han har gjort slut med sitt ex

Mvh

Daniel Cirera, låten du tänker på bör vara Dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in