2013-08-04, 19:07
Medlem
Olympians avatar
Varför stod det "Supra Division Malmö" istället för "Supras Malmö" som ni brukar kalla er och varför använde ni en klarblå nyans på allt istället för er vanliga ljusblå? Visst blev det snyggare så här, men det är helt enkelt för att det inte ser ut riktigt som mff.
2013-08-04, 19:07
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Något som hände mellan UG och polisen?

Tydligen skall Ultras ha gått hem pga vakterna på arenan?
2013-08-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Varför stod det "Supra Division Malmö" istället för "Supras Malmö" som ni brukar kalla er och varför använde ni en klarblå nyans på allt istället för er vanliga ljusblå? Visst blev det snyggare så här, men det är helt enkelt för att det inte ser ut riktigt som mff.

Livet har så många frågor.
2013-08-04, 19:22
Medlem
Olympians avatar
Ja, men Supras marknadsför ju sig lite som någon sorts fanbärare för den svenska ultraskulturen och de borde rimligtvis ha lagt lite mera tanke bakom sitt 10-årsfirande? Det här ser ut som ett IFK-tifo.
Senast redigerad av Olympian 2013-08-04 kl. 19:24.
2013-08-04, 19:26
Medlem
Supras Malmö kallade sig Supra Division Malmö från första början.

Supras brukar köra med mörkare blå i tifon, flaggor osv.
2013-08-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Salpeter, socker och plastpåserören finns att införskaffa i valfri matbutik!
Haha visst, kanske får ge det en chans!
2013-08-04, 19:58
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
För att man målar av bilder, och vill således att den ska vara så lika om möjligt.
Vad ska dom göra? Lägga till en cykelhjälm likt Djurgården?
Var det därför som Tjernström hade en hjälm på Aik-tifot, för att folk dragit den liknelsen med Djurgårdens tifo? Det kan bara inte vara en tillfällighet att du kommenterar just den saken.

Ibland känns det som att det sitter någon där uppe som totalt missuppfattat uttrycket "what goes around comes around". Det verkar som att det sker hämndaktioner som är fullständigt orealistiska.
Senast redigerad av Olympian 2013-08-04 kl. 20:01.
2013-08-04, 20:02
Medlem
nygards avatar
Hittade den här bilden på bortasektionen på Örjans vall, som hade besök av HeIF för någon vecka sedan. Väl där passade dom på att visa sin fantastiska dubbelmoral haha

https://pbs.twimg.com/media/BQ0LIDaCcAA2ldP.jpg
2013-08-04, 20:17
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Var det därför som Tjernström hade en hjälm på Aik-tifot, för att folk dragit den liknelsen med Djurgårdens tifo? Det kan bara inte vara en tillfällighet att du kommenterar just den saken.

Ibland känns det som att det sitter någon där uppe som totalt missuppfattat uttrycket "what goes around comes around". Det verkar som att det sker hämndaktioner som är fullständigt orealistiska.
Anledningen till att jag kommenterade hjälmen är för att det i mitt tycke är ett av de fulaste tifon jag sett.
Och nu var det en djurgårdare som frågade, då passade jag på att ge en känga.
2013-08-04, 20:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Anledningen till att jag kommenterade hjälmen är för att det i mitt tycke är ett av de fulaste tifon jag sett.
Och nu var det en djurgårdare som frågade, då passade jag på att ge en känga.

Jag tyckte stövlarna nog var fulare än cykelhjälmen på det tifot.

Sen anser jag fortfarande att Gnhiet är snäppet fulare
2013-08-04, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Något som hände mellan UG och polisen?

Efter flera minuters vev så vann polisen.
2013-08-04, 20:42
Medlem
Lillemess avatar
Kollade sista 15 mellan bajen Ljungskile. Har de buats såhär mycket hela matchen? Förstår inte att man bara står och buar istället för att få upp farten på spelarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in