2013-08-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
JB får är mitt val när det kommer till peptider, trevligare säljare får man leta efter!

snabb o effektiv är han oxå. se där vad bra reklam.
Citera
2013-08-05, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
snabb o effektiv är han oxå. se där vad bra reklam.

Japp men det är han värd. Fick erbjudande om IGF-1 LR3 till ett bra pris, om man jämför med andra säljare.
Citera
2013-08-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youami
Jamen fuck my life. Jag är inte mindre man än att kunna erkänna när jag har fel... Mod-GRF(1-29) är som du säger CJC-1295 utan DAC... mao. GHRH med 4 modifierade aminosyror. Det jag tänkte på som inte är Mod-GRF(1-29) är CJC-1293.

My bad. Kan med andra ord ta tillbaka det jag skrev om "mästaren". Han kan sin sak.

Hehe, händer även dom bästa!

Mvh
Citera
2013-08-07, 13:10
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youami
Tja, hittills går jag bara på min intuition och det är j*hnb*n som ger mig bäst vibbar vad gäller peptider. Sämst image har ironiskt nog "experten"... "mästaren" faller på att han inte vet skillnaden på CJC-1295 utan DAC och Mod-GRF... det är INTE samma sak.

JB är väldigt bra. Men vad gör att experten har sämst image? Undrar bara.
Citera
2013-08-08, 12:37
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Ni som kör IGF-1 LR3, kör ni bara med AA eller späder ni med BAC eller annat innan inject?
Citera
2013-08-08, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Ni som kör IGF-1 LR3, kör ni bara med AA eller späder ni med BAC eller annat innan inject?

Du ska använda AA
Citera
2013-08-08, 15:26
Medlem
Citat:
Du ska använda AA

Du kan använda BAC också. Bara hur länge man kan förvara dom som skiljer sic, och man hinner använda upp peptiderna innan dom dör med bac.

mvh
Citera
2013-08-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Du kan använda BAC också. Bara hur länge man kan förvara dom som skiljer sic, och man hinner använda upp peptiderna innan dom dör med bac.

mvh

Ja, men jag rekommenderar det som är mest optimalt och alla är enade om att Acetic Acid+IGF-1 fungerar bra medan det är 50/50 på BAC vatten där hälften säger det håller 24-48h och resten av halvan att det är helt perfekt. Därför rekommenderar jag Acetic Acid.

http://www.creative-biolabs.com/catalogueprotein/pdf/Long-R3-IGF-I%20%28CRP0805%29.pdf

'Reconstitution:
It is recommended to reconstitute the lyophilized Long-R3-IGF-I in 500mM acetic acid not less than
100μg/ml, which can then be further diluted to other aqueous
solution'
Senast redigerad av testocyp 2013-08-08 kl. 16:26.
Citera
2013-08-08, 21:33
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Du ska använda AA

Ja jag vet, frågade om de var nån som spädde ut med BAC.
Tänkte i syfte för att minska svedan från AAn, att man alltså späder direkt innan stick. Men kanske inte är så farligt?
Citera
2013-08-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ja, men jag rekommenderar det som är mest optimalt och alla är enade om att Acetic Acid+IGF-1 fungerar bra medan det är 50/50 på BAC vatten där hälften säger det håller 24-48h och resten av halvan att det är helt perfekt. Därför rekommenderar jag Acetic Acid.

http://www.creative-biolabs.com/catalogueprotein/pdf/Long-R3-IGF-I%20%28CRP0805%29.pdf

'Reconstitution:
It is recommended to reconstitute the lyophilized Long-R3-IGF-I in 500mM acetic acid not less than
100μg/ml, which can then be further diluted to other aqueous
solution'

Jo absolut är aa opti, inflikade bara att det går med bac. Har för mig att det var någon aktör som gjorde prover själv på just bac och AA och peptiderna överlevde länge även med bac vatten.. Ska se om jag hittar det. Sa alltså inte emot utan fyllde bara på.

mvg
Citera
2013-08-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Jo absolut är aa opti, inflikade bara att det går med bac. Har för mig att det var någon aktör som gjorde prover själv på just bac och AA och peptiderna överlevde länge även med bac vatten.. Ska se om jag hittar det. Sa alltså inte emot utan fyllde bara på.

mvg

Om proverna kan styrkas så är jag intresserade av att se på det själv, då det inte finns allt för mycket information om ärendet att hämta på internet.
Citera
2013-08-09, 11:03
Medlem
Hallå Boys. Jag har lite peptider på väg in snart som jag beställt. En fråga som jag har är om man kan rekonstituera med insulinspruta? Tar det åratal eller? Har nämligen inte några grövre sprutor hemma...
Kommer blanda 5 mg vialer med 2 ml BAC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in