2013-07-23, 12:49
Medlem
Tjena grabbskijs, hittar inte vad som är en vettig dosering på ipamorelin, sneglade nyss på ghrp 2, 150 mcg x2 ed. En dos ipamorelin som speglar doseringen på ghrp.
Byggovaglad.
Citera
2013-08-02, 13:14
Medlem
Tjenare,

Har kört Testo i ca 10 månader. Tänker nu testa GH. Har 5 amp (pulver) Jintropin 10 iU i kylskåpet.
Några frågor:
Hur mycket vätska skall i varje amp ?
Hur mycket skall jag ta och hur ofta?
Är bukfettet bäst för injicering?

Är inte ute efter att växa i första hand, snarare bränna lite fett. Har läst på om att inte äta förrän efter ca 30 min mm men skulle behöva hjälp med blandning/dosering/intervall.

Tackar.
Citera
2013-08-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gais4ever
Tjenare,

Har kört Testo i ca 10 månader. Tänker nu testa GH. Har 5 amp (pulver) Jintropin 10 iU i kylskåpet.
Några frågor:
Hur mycket vätska skall i varje amp ?
Hur mycket skall jag ta och hur ofta?
Är bukfettet bäst för injicering?

Är inte ute efter att växa i första hand, snarare bränna lite fett. Har läst på om att inte äta förrän efter ca 30 min mm men skulle behöva hjälp med blandning/dosering/intervall.

Tackar.

50iu hgh?? inte så mkt
Citera
2013-08-02, 14:17
Medlem
Jag betalade för 175 varav dessa var "första leveransen" i väntan på att det skulle komma in mer. Kranen har gjort sig indisponibel sen två månader tebax............ Men men, man kan inte gömma sig för evigt och jag vet var hans cykel bor..........

Har du förslag på blandning/dosering/intervall på dom 50 jag har ? Egen erfarenhet?
Citera
2013-08-03, 22:44
Medlem
Eftersom det inte finns några märken på peptiderna som säljs i detta avlånga land så kommer jag i min fråga att utgå från säljarna på HB o BM istället.

Anser ni att allas peptider är likvärdiga, eller har ni några som ni kan rekommendera mer än andra? Då jag är rätt påläst om dessa produkters verkan så blir jag väldigt skeptisk när vissa säljare bevisligen knappt vet vad de pratar om, samt säljer andra produkter som är helt värdelösa eller garanterat fejk utöver peptiderna (t.ex. Follistatin).

Känns bara som att hela branschen är väldigt smutsig och oärlig och att det är en djungel där det i princip är omöjligt att veta vad man får.
Senast redigerad av youami 2013-08-03 kl. 22:51.
Citera
2013-08-04, 08:38
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youami
Eftersom det inte finns några märken på peptiderna som säljs i detta avlånga land så kommer jag i min fråga att utgå från säljarna på HB o BM istället.

Anser ni att allas peptider är likvärdiga, eller har ni några som ni kan rekommendera mer än andra? Då jag är rätt påläst om dessa produkters verkan så blir jag väldigt skeptisk när vissa säljare bevisligen knappt vet vad de pratar om, samt säljer andra produkter som är helt värdelösa eller garanterat fejk utöver peptiderna (t.ex. Follistatin).

Känns bara som att hela branschen är väldigt smutsig och oärlig och att det är en djungel där det i princip är omöjligt att veta vad man får.

Viktigt att hitta sin egen kran som funkar för dig, ja den är smutsig. Man kan tro det är ett gäng förvirrade pundare som håller på med det, nästan allihop. Sen om tillväxt vet du troligtvis hundra gånger mer än mig..

Mvh
Citera
2013-08-04, 11:53
Medlem
Tja, hittills går jag bara på min intuition och det är j*hnb*n som ger mig bäst vibbar vad gäller peptider. Sämst image har ironiskt nog "experten"... "mästaren" faller på att han inte vet skillnaden på CJC-1295 utan DAC och Mod-GRF... det är INTE samma sak.
Senast redigerad av youami 2013-08-04 kl. 11:56.
Citera
2013-08-04, 12:41
Medlem
Citat:
Tja, hittills går jag bara på min intuition och det är j*hnb*n som ger mig bäst vibbar vad gäller peptider. Sämst image har ironiskt nog "experten"... "mästaren" faller på att han inte vet skillnaden på CJC-1295 utan DAC och Mod-GRF... det är INTE samma sak.

Finns egentligen inget som heter cjc utan dac så vitt jag förstått det, utan används utav säljare bara för att kännas igen. Orginal cjc namnet är väl baserat just för att det är dac i dess kemiska struktur som orsakar blödningen. Cjc "utan dac" ÄR grf mod 1-29, men eftersom cjc var först var det bara enklare för säljarna att säga wo dac för igenkänning av produkten.

Om jag inte missminner helt, var ett tag sen jag läste. Men Expertens peptider gör precis vad dom ska i vilket fall som helst, använder hans ghrp2, grf mod och mt2 för tillfället.

mvh
Citera
2013-08-04, 13:49
Bannlyst
Citat:

JB får är mitt val när det kommer till peptider, trevligare säljare får man leta efter!
Citera
2013-08-04, 13:58
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
JB får är mitt val när det kommer till peptider, trevligare säljare får man leta efter!

Härligt.. Ska söka upp han och styra mina därifrån då när det blir dags för dem.. Finns mycket skit folk till kranar.

Mvh
Citera
2013-08-04, 14:31
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

+1
Citera
2013-08-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Finns egentligen inget som heter cjc utan dac så vitt jag förstått det, utan används utav säljare bara för att kännas igen. Orginal cjc namnet är väl baserat just för att det är dac i dess kemiska struktur som orsakar blödningen. Cjc "utan dac" ÄR grf mod 1-29, men eftersom cjc var först var det bara enklare för säljarna att säga wo dac för igenkänning av produkten.

Om jag inte missminner helt, var ett tag sen jag läste. Men Expertens peptider gör precis vad dom ska i vilket fall som helst, använder hans ghrp2, grf mod och mt2 för tillfället.

mvh

Jamen fuck my life. Jag är inte mindre man än att kunna erkänna när jag har fel... Mod-GRF(1-29) är som du säger CJC-1295 utan DAC... mao. GHRH med 4 modifierade aminosyror. Det jag tänkte på som inte är Mod-GRF(1-29) är CJC-1293.

My bad. Kan med andra ord ta tillbaka det jag skrev om "mästaren". Han kan sin sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in