Riktigt pinsamt att ljuga ihop siffror. Att gårdarna är färre än oss är ingen nyhet numera och ingenting jag lägger allt för mycket fokus på men när man ljuger om publiksiffrorna blir det bara sorgligt.
Malmöarnas begrepp om "Ljuggården" stämmer in väldigt väl här.
Men nåja, det får stå för dem. Ska bli oerhört intressant att uppleva stämningen idag. Blir det en markant förbättring från premiären? Jag hoppas och tror det då turisterna är borta.
Något som verkligen behövs är en capo vid långsidan som håller Västra igång. Västra har extremt mycket potential och när Västra tog i mot Örgryte blev det solid stämning men dessvärre var det inte ofta som de tog i. Jag ska i alla fall ställa mig på Norra trots att jag har säsongskort på Västra sålänge det finns så många fågelholkar på den sistnämnda.
Snyggt tifo av Gnaget förresten. Synd att inte Bangura avgjorde matchen och kysste Elfsborg-märket dock.
För att vara någon som inte bryr sig så är du väldigt intresserad av DIF i allmänhet och våra publiksiffror i synnerhet.
Kolla stol för stol och jämför med brajen så kommer du se att publiksiffran på 28+ stämmer.
Eller du kör på Svff's ord är lag eller? Visste väl det din lilla förbundsrunkare.
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Antar att ni har full koll då ni är mästare i att räkna besökare via foton, tomma platser samt prickar på ticnet.
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Jävla blockmongo! Pundaren skrattar åt Amex eller vem det var som räknade och jag sa att vraken är världsmästare i att räkna. Vad är det du inte förstår?
Blev det tydligare nu, eller är du så dum som du utger dig att vara?
Annars så kan du blanda salpetersyra och socker i ett rör (typ ett sånt som plastpåsar i mataffärer sitter runt), täpp till den nedre änden och fördela jämt socker och salpetersyra. Har gjort det själv och det fungerade bra.
Haha är du säker? Var får jag tag på allt isåfall?