Citat:
Ursprungligen postat av
stebe2
Det är uppfattat att du menar att informationen i DNA är ospecifik.
Försök övertyga en molekylärbiolog om det om du kan.
stebe2
Du får läsa mitt inlägg en gång till.
Du aldrig på mina frågor i inlägg 5670. Försök gärna och svamla inte bort det med nya påhitt.
Att övertyga en molekylärbiolog att förstå mitt inlägg du besvarade ovan om mina argument är inga problem, de kommer också förstå vad jag menar.
Du har fått en väldigt konstigt uppfattning på vad information är i detta sammanhang och du överdriver å de grövsta vad som egentligen behöver finnas bevarat i DNA speciellt framgår detta i din beskrivning av "information" som du till slut lyckades skriva ut. Jag tror du behöver en rejäl omgång i både analytisk och organisk kemi, en hel del molekylärbiologi innan vi kan komma någon stans, du har kört fast.
Citat:
Ursprungligen postat av stebe2 till myggan
Varför väljer du att begränsa ditt tänkande och din horisont?
Jag tror inte myggan har begränsat sitt tänkande. Tänkandet hos mig iaf har varit väldigt öppet, men ju mer kunskap jag fått desto enklare är det att "stänga" vissa dörrar som helt enkelt inte har någon relevans, tex dörren "intelligent design" angående livets utveckling. Ju mer kunskap jag samlar på mig desto säkrare blir jag på att mitt beslut var helt korrekt dessutom!