2013-07-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Max är bara så störiga, när ska deras best god damn burger reklam sluta visas? så jävla goda är inte deras jävla burgare heller för den delen...

Kunde inte sagt det bättre själv. Avskyr den där förbannade jävla peddorösten. "MAX SCVERIGES GOODASCTE LYXSHEJK". Låter som att han har orgasm eller något.
Citera
2013-07-31, 04:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
telenor-reklamen som går nu. farsan fyller 40 och köper en motorcykel?
han ser ju ut o va 50 plus.

inte vidare trovärdigt

Och var har de hittat hon som spelar fjortisdottern, kan ju inte prata ordentligt? Lyssna när hon försöker säga "motorcykel"...
Citera
2013-08-01, 21:42
Medlem
hazard simpsons avatar
Ljudet åker av direkt när reklamen börjar. Det lär jag knappast vara ensam om.
Citera
2013-08-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Max är bara så störiga, när ska deras best god damn burger reklam sluta visas? så jävla goda är inte deras jävla burgare heller för den delen...

Den blir ju komisk när man inser att MAX inte ens finns i Vännäs
Citera
2013-08-02, 18:55
Medlem
The.Milkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Och var har de hittat hon som spelar fjortisdottern, kan ju inte prata ordentligt? Lyssna när hon försöker säga "motorcykel"...
Låter inget vidare. Men vad är det nu för fel på att köra motorcykel? Är ju riktigt kul oavsett ålder. Och hur intressant är du då, ditt lilla blonda tillintetsägande fnask? Nää... Penis är vad du behöver!
Citera
2013-08-03, 02:56
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Milkman
Låter inget vidare. Men vad är det nu för fel på att köra motorcykel? Är ju riktigt kul oavsett ålder. Och hur intressant är du då, ditt lilla blonda tillintetsägande fnask? Nää... Penis är vad du behöver!

Vad får dig att tro att han är bög? Jag har hört att bögar känner av vem som är bög och inte bög, det gör dig till bög, grattis bögjävel
Citera
2013-08-03, 14:23
Medlem
The.Milkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Vad får dig att tro att han är bög? Jag har hört att bögar känner av vem som är bög och inte bög, det gör dig till bög, grattis bögjävel
Och annars mår du bra? Nu missuppfattade du duktigt mycket. Texten var riktad till hon som spelar dottern i reklamen, idiot!
Citera
2013-08-03, 18:17
Medlem
Hpxls avatar
Den där gubben i reklamen för osten, som ska verka så fin. Får lust att trycka in näsan på honom varje gång den reklamen spelas.
Citera
2013-08-03, 18:19
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
sa ju det. trovärdigt NOT
vi verkar dela en del åsikter
Citera
2013-08-04, 12:27
Medlem
Värst just nu är Telenor. När pappan i familjen fått en 40-års kris och köpt en motorcykel. Lite larvigt egentligen men jag stör mig på åldern. Inte trovärdigt att han precis fyllt 40 år. Snarare 50 år. Men det kanske är för gammalt för Telenor!
Citera
2013-08-06, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeD
Trivago reklamen i början där han säger "ett hotell i barcelona" och det låter som att han håller på att börja gråta. Spöstraff för så dålig reklam!
Låter som han sitter på holken och trycker ut en korv när han letar.
Citera
2013-08-06, 15:38
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Värst just nu är Telenor. När pappan i familjen fått en 40-års kris och köpt en motorcykel. Lite larvigt egentligen men jag stör mig på åldern. Inte trovärdigt att han precis fyllt 40 år. Snarare 50 år. Men det kanske är för gammalt för Telenor!
läs igenom mina gamla inlägg plz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in