Kanske inte hatar men jag ogillar starkt Festis-reklamen som börjat gått igen. Jag vill slå in skallen på gubben med poloklubba, straffknulla tjejen framför spegeln, knuffa ner killen från balkongen precis när en lastbil kommer farande och dränka kärringen i poolen.
Sen efter det, make sweet sweet lovin' to Maria tjänsteflickan.
Kanske inte hatar men jag ogillar starkt Festis-reklamen som börjat gått igen. Jag vill slå in skallen på gubben med poloklubba, straffknulla tjejen framför spegeln, knuffa ner killen från balkongen precis när en lastbil kommer farande och dränka kärringen i poolen, .
Sen efter det, make sweet sweet lovin' tp Maria tjänsteflickan.
Haha jag gillar faktiskt den reklamen bruden är ju sexig
Jag har ohyggligt svårt för den där reklamen, för en bank eller ett försäkringsbolag eller något liknande, där det sitter en man och en kvinna som två sportkommentatorer och "analyserar".
Sen trailern för "Lisence to grill" på tv4, usch och fy!
Är det någon mer än jag som helt seriöst kan tänka sig att släppa atombomber över dagens reklammakare och deras anhöriga?
Syftar speciellt på dessa jävla reklamsnuttar för nån jävla glass eller chokladbit där det låter som de stuckit in mikrofonen i halsen på fanskapet som provsmakar glassen/chokladbiten i fråga. Ta magnumreklamen t ex. Ett par feta jävla läppar som tar en sensuell tugga av glassen. Chokladöverdraget är så sprött att man då skall höra ljudet av när det går sönder i samband med att tuggan tas. För att boosta upp detta jävla ljud så har de mickat upp allt de kan. Jag vet faktiskt inte vad det är, men jag reagerar starkt när jag hör detta jävla ljud. Jag blir så förbannad. Jag VILL INTE HÖRA när de tar sin jävla tugga.
Lika enerverande är Zoega reklamen, där någon i slutet tar en kaffeböna och tuggar på. Detta jävla ljud igen..
Eller vad sägs om "findus färdiga soppor", med "vegetables, so fresh you can taste the crunch"...givetvis är det senaste uttalat på sjabbig amerikanska, intalat av någon svensk...givetvis för man likväl här höra det "frasiga" tuggljudet...
Fy fan, gå och dö! Är det menat att all matreklam skall vara så här i framtiden? Finns det bevis på att när man hör nån jävla byfåne ta ett par klunkar loka, eller ser "Ms Fat Niggerlips" ta en stadig tugga av en frasig jävla skitäcklig glass (som jag aldrig kommer köpa), så blir man sugen? Jag blir i alla fall bara förbannad på tuggljuds-reklamen.
Avslutar med att dissa reklamen för "Laaaaars Delight" Mjuk. Skön. Kooola.
Varför i helvete kan hon inte säga "Mars delight" och sluta där? Nej då, här skall vi säga "Lars delight" (låter precis som om säger Lars, inte Mars) och vi skall lägga till hur jävla mjuk kola den innehåller. Well, FUCK you! Jag äter aldrig lars eller mars eller magnum igen. Kommer heller aldrig dricka loka igen.
Håller med om att en del reklamfilmer kan va jobbiga men du behöver ju inte kolla passa på att gå på toa eller något till programet börjar igen sen behövs ju reklamen för att tv-kanalerna ska gå runt
Sen en positiv sak är ju dock att många reklamtillverkare nu satsar mer på humor än förut. En del kan ju vara riktigt roliga, tillskillnad mot för några år sen. Men visst, aldrig kul när det blir 7 minuters paus två gånger i timmen på en långfilm, oavsätt hur roliga reklamerna är.