Då var man tillbaka här på LoL-tråden.
Uppe i lvl 30 nu och har börjat köra rankat. Kul som fan
Jag fick först spela tio st matcher för att få någon sorts rank och då åkte jag upp till Silver 5.
Efter bara någon match där (4-5 st ca) så får jag ett meddelande att jag får någon promotion match eller liknanke.
Jahapp, tänkte jag och spelar 2-3 matcher där. Får sedan åka snålskjuts till Silver 3.
Ska det vara så här enkelt?
Man hör ju vissa som klagar att det är omöjligt att ta sig upp någonstans... Är det kanske så att dom bara är jävligt dåliga?
Personligen tycker jag att dom jag spelar med nu på Silver 3 är rätt så kassa faktiskt, även om jag lär mig mycket saker där också naturligtvis.
Janna och Thresh. Fan vad jag diggar.