2013-08-02, 02:05
  #9673
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Försökte mer komma på något troll-aktigt, inte att ap quinn inte funkade.
Men soft, det får man prova nån gång.
Ska du säga något troll akting så är det väll bara säga AP vayne eller AP Draven, ingeting på dem scalear ju med AP så mera troll-aktigt blir det inte.
Citera
2013-08-02, 02:17
  #9674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
AD quinn med tri-force fungerar faktiskt riktigt bra midlane, hennes ulti ger henne riktigt bra MS så hon roamar mycket bra och kan slåendes counter-ganka relativt fort och lätt. Hennes Passiv ger henne riktigt bra earlygamedamage och hennes W gör att man oftast är säker.

Fan vilket proffs du är. Finns det nått du inte vet?
Men ändå är du vad, gold?
Citera
2013-08-02, 02:29
  #9675
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Fan vilket proffs du är. Finns det nått du inte vet?
Men ändå är du vad, gold?
Haha, jadå de finns saker jag inte vet ett piss om. Till exempel matchups i toplane vet jag absolut ingeting om då jag inte spelar top speciellt ofta. Det finns väll andra saker jag inte har koll på, men då måste du hitta något som jag inte vet heller.
Jag är just nu i plat två promo just nu.
__________________
Senast redigerad av irken 2013-08-02 kl. 02:38.
Citera
2013-08-02, 03:02
  #9676
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
AD quinn med tri-force fungerar faktiskt riktigt bra midlane, hennes ulti ger henne riktigt bra MS så hon roamar mycket bra och kan slåendes counter-ganka relativt fort och lätt. Hennes Passiv ger henne riktigt bra earlygamedamage och hennes W gör att man oftast är säker.

Tycker snarare botrk + ghostblade. Köper Tri Force som sista item om gamet inte kräver något annat.

Förresten: Banshee lär vara det överlägset starkaste itemet i spelet just nu, holy fuck.
Citera
2013-08-02, 04:14
  #9677
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Har provat det. Ingen skilland. Pengarna drogs från banken det såg jag.

Lugna pucks. Det kan ta typ två dagar. Gjorde precis som du och råkade av misstag rippa av sjukt mycket RP av Riot för att de som sköter min transaktion (köpte via mobil) var långsamma med överföringen. Så ta't lugnt
Citera
2013-08-02, 04:22
  #9678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Lugna pucks. Det kan ta typ två dagar. Gjorde precis som du och råkade av misstag rippa av sjukt mycket RP av Riot för att de som sköter min transaktion (köpte via mobil) var långsamma med överföringen. Så ta't lugnt

Jag har alltid köpt via mitt bankkort och det har alltid varit på en gång. Detta har aldrig hänt förut. Står inte ens i min History att jag köpte RP.
Citera
2013-08-02, 08:42
  #9679
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Fan vilket proffs du är. Finns det nått du inte vet?
Men ändå är du vad, gold?

Du inser att kunskap om spelet inte har någonting att göra med hur bra man är på att mekaniskt spela eller vad man själv gör i teamfights.

Tror du att de som castar lcs själv är proffs? Nej de har insikt i spelet och är duktiga casters.
Citera
2013-08-02, 09:10
  #9680
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Du inser att kunskap om spelet inte har någonting att göra med hur bra man är på att mekaniskt spela eller vad man själv gör i teamfights.

Tror du att de som castar lcs själv är proffs? Nej de har insikt i spelet och är duktiga casters.

Jatt och Kobe är i alla fall F.d proffs
Citera
2013-08-02, 09:59
  #9681
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
I matchpratstråden så är det väll ca ~10 personer som läser det jag skriver om OGN varje dag, och det skulle antagligen intressera flera om jag skrev sånt på en blogg eller liknande. Att det är onödigt får du stå för.

En blogg hade varit intressant, ni kan va flera som meckar med den också för den delen. Du har rätt skarp koll på lol-scenen både in-game och utanför. Många här gillar det du skriver och du är typ mest aktiv här inne också.

Go for it!
Citera
2013-08-02, 10:58
  #9682
Medlem
fgnms avatar
Tror jag ska köpa sejuani-skinnet till en polare som fyller år snart. Tyckte först det såg rätt illa ut in-game i jämförelse med splash-arten men nu har jag vänt och gillar det. Det är ju detaljerna som gör skinnet, typ hennes blonda fläta och björnens band för ögat. Sen är han en liten smygmarxist så blir perfekt.

För att citera generalen:

Citat:
Thoughts on new Sejuani skin: You can now ride a bear, what the hell else do you want
Citera
2013-08-02, 13:01
  #9683
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Tycker snarare botrk + ghostblade. Köper Tri Force som sista item om gamet inte kräver något annat.

Förresten: Banshee lär vara det överlägset starkaste itemet i spelet just nu, holy fuck.
Fast den builden har ingen AP och det var det hela jag ville visa att det faktiskt går att spela Quinn med en AP item OK. Jag försökte inte "tipsa" om en bra build, utan jag ville enbart bevisa på att det går spela Quinn midlane med lite AP.

Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Du inser att kunskap om spelet inte har någonting att göra med hur bra man är på att mekaniskt spela eller vad man själv gör i teamfights.

Tror du att de som castar lcs själv är proffs? Nej de har insikt i spelet och är duktiga casters.
Lite har det väll att göra med hur bra man är i spelet, dock så är det ju knappast något som visar hur mycket kunskap man har. Bästa exempelet är ju Montecristo, han spelar inte ens lol för soloq är så annorlunda gentemot competiv play som han analyserar.
Av dem som är duktiga casters i LCS så så är väll merparten över iaf diamond, men sen är det ju lite skillnad på dem olika casters också. Till exempel så castar ju Montecristo helt annorlunda än vad Doa gör, montecristo ger mera djupgående analys och Doa berättar oftast vad som händer i spelet. Den senare rollen så skulle nog också en silver/guld spelare också klara av att göra bra så länge han fick lite tid att lära sig.
Citera
2013-08-02, 13:27
  #9684
Medlem
adolfitlers avatar
Lämnar nu Leaue of Legends (för gott?)

Avinstallerade precis spelet på grund av alla som lämnade ingame och alla feeders.
Jag har haft en väldigt rolig period. Men det tärde på mitt psyke att nästan tvingas carrya alla game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in