Citat:
Ursprungligen postat av
Cpt.Obvious
Tycker snarare botrk + ghostblade. Köper Tri Force som sista item om gamet inte kräver något annat.
Förresten: Banshee lär vara det överlägset starkaste itemet i spelet just nu, holy fuck.
Fast den builden har ingen AP och det var det hela jag ville visa att det faktiskt går att spela Quinn med en AP item OK. Jag försökte inte "tipsa" om en bra build, utan jag ville enbart bevisa på att det går spela Quinn midlane med lite AP.
Citat:
Ursprungligen postat av
N3ss3
Du inser att kunskap om spelet inte har någonting att göra med hur bra man är på att mekaniskt spela eller vad man själv gör i teamfights.
Tror du att de som castar lcs själv är proffs? Nej de har insikt i spelet och är duktiga casters.
Lite har det väll att göra med hur bra man är i spelet, dock så är det ju knappast något som visar hur mycket kunskap man har. Bästa exempelet är ju Montecristo, han spelar inte ens lol för soloq är så annorlunda gentemot competiv play som han analyserar.
Av dem som är duktiga casters i LCS så så är väll merparten över iaf diamond, men sen är det ju lite skillnad på dem olika casters också. Till exempel så castar ju Montecristo helt annorlunda än vad Doa gör, montecristo ger mera djupgående analys och Doa berättar oftast vad som händer i spelet. Den senare rollen så skulle nog också en silver/guld spelare också klara av att göra bra så länge han fick lite tid att lära sig.