Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Den där topp-mannen i SvP, Jonas Andersson, är han ens svensk?
Han ser ju ut som att han kommer ifrån östbalkan.
Där kommer rasismen fram, varför är man inte förvånad att till och med en SD-debattör som ska försöka framställa sig själv som politiskt korrekt, inte klarar av att hålla tillbaka smygrasismen från diskussionen? Hur illa ställt är det egentligen med partiet? Vi har ju Almqvist som både skrek hora och babbe till två personer på stan, detta var en riksdagspolitiker med nära band till deras egen partiledare Åkesson. Smygrasismen i SD är total.
Citera
2013-08-02, 15:39
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Varför får inte SvP några röster då?
Och snälla, säg något annat än att dom är nya.
Varför får inte nationaldemokraterna röster?
Varför ligger KD och C under riksdagsspärren? Varför har S tappat halva sin väljarkår?
Citera
2013-08-02, 15:39
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Där kommer rasismen fram, varför är man inte förvånad att till och med en SD-debattör som ska försöka framställa sig själv som politiskt korrekt, inte klarar av att hålla tillbaka smygrasismen från diskussionen? Hur illa ställt är det egentligen med partiet? Vi har ju Almqvist som både skrek hora och babbe till två personer på stan, detta var en riksdagspolitiker med nära band till deras egen partiledare Åkesson. Smygrasismen i SD är total.
Jag försöker ju bara förstå mig på SvP med tanke på att svenskheten är så viktig för er.
Återigen, är han svensk? Jag bara frågar.
Ingen kan ju neka till att han ser ut att komma ifrån Balkan och det är inte rasism att påpeka vart någon ser ut att komma ifrån.
Citera
2013-08-02, 15:40
Medlem
Citat:
Varför fick inte SD några röster när det bildades? Snälla, säg något annat än att de var nya.
Citera
2013-08-02, 15:41
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Jaja förlåt.
700 förra valet, nästa val får ni 1000.
Fan vilken folkrörelse ni är, svartskallarna ska snart få se på fan.

Så du kan alltså se in i framtiden? Wow. Och på exakta siffror dessutom, väldigt imponerande.
Senast redigerad av positivitizer 2013-08-02 kl. 15:44.
Citera
2013-08-02, 15:42
Medlem
Citat:
Jag försöker ju bara förstå mig på SvP med tanke på att svenskheten är så viktig för er.
Visst ja, du bara frågar, ingen smygrasism där inte.

Hur känns det att vara mer rasistisk än nazister? Framtiden för SD ser inte ljus ut när folk får reda på hur rasistiska Sverigedemokraterna är.
Citera
2013-08-02, 15:44
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Visst ja, du bara frågar, ingen smygrasism där inte.

Hur känns det att vara mer rasistisk än nazister? Framtiden för SD ser inte ljus ut när folk får reda på hur rasistiska Sverigedemokraterna är.
Hur är det rasism att påpeka att någon ser ut att komma ifrån Balkan?

Det är ju för er som det är viktigt med svenskheten och hela skiten, då blir det såklart smålustigt att eran topp-man vid första intrycket inte ens ser ut som en svensk enligt ERA krav på att vara svensk.
Citera
2013-08-02, 15:44
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Nej, du har inget uppriktigt eller nyfiket intresse av att förstå. Du sitter och yrar om saker du saknar kunskap om och försöker desperat polemisera med massa tafatta försök till provokation. Ställ gärna frågor i sak istället för att försöka "bevisa" dina egna vanföreställningar om du nu vill lära dig nåt om SvP.
Citera
2013-08-02, 15:46
Medlem
Citat:
Hur är det rasism att påpeka att någon ser ut att komma ifrån Balkan?
Det visar på din smygrasism när du påpekar hur han ser ut. Det var det första du tänkte på och noterade, en tydlig varningsklocka och ett typiskt kännetecken för smygrasism.
Citera
2013-08-02, 15:47
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Det visar på din smygrasism när du påpekar om hur han ser ut. Det var det första du tänkte på och noterade, en tydlig varningsklocka och ett typiskt kännetecken för smygrasism.
Du förklarade fortfarande inte hur det är rasism att påpeka att någon ser ut att komma ifrån Balkan.
Är jag smygrasist för att jag påpekar att en skådespelare ser ut att komma ifrån Storbritannien? Nix
Föresten skrämmer du mig inte med din "försöka sätta på smygrasist" stämpeln.
Jag tar inte åt mig av den varan från pack som röstar på SvP.
Citera
2013-08-02, 15:50
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Föresten är det så löjligt med alla ursäkter ni har till varför ni inte vill gå ut med medlemsantal.
Gå ut med antal utan att outa någon, hur jävla farligt är det?
Varför skulle man gå ut med medlemsantal? Det är ju skitkul när liberaler och marxister skiter ner sig för att de inte har total koll på den nationalistiska rörelsen. Nämn ett enda skäl till varför man skulle gå ut med medlemsantal? Att man inte "vågar" eller att man skulle ha något att dölja är inget giltigt argument då det bara är tramsiga spekulationer för att kompensera bristfällig retorik.
Citat:
Den där topp-mannen i SvP, Jonas Andersson, är han ens svensk?
Han ser ju ut som att han kommer ifrån östbalkan.
Innan du ger dig in i en diskussion så kanske du borde läsa punktprogrammet?
Citat:
Hur vet du att de inte får några röster när det inte ens har varit val? Att de inte fick många röster i förra valet säger ingenting om nästa då det skett en enorm ökning av både medlemmar och aktiviteter.
Citera
2013-08-02, 15:53
Medlem
beerklunkers avatar
Härstammar han ifrån Balkan eller inte!? Fan vad svårt det skulle vara.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-02 kl. 15:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in