Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-02, 14:16
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det är faktiskt sant, varför importera när vi har nassar?

"Nazister, Sveriges somalier"
Precis, men efterblivna nassar är Sveriges ansvar dessvärre. Som du säger så finns det ingen anledning att ta in ännu mer efterblivet folk, härligt att även du har insett det
Citera
2013-08-02, 14:17
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jag noterar att du inte vill eller kan svara på frågor då du bara är ute efter att smutskasta partiet.
Vad var din fråga?
Citera
2013-08-02, 14:19
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Vad var din fråga?
Varför importera somalier när de statistiskt sett är efterblivna?
Citera
2013-08-02, 14:19
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Poängen är att politiker och medlemmar från Svenskarnas Parti inte ska komma och läxa upp folk angående IQ då deras inte verkar vara så hög själv när dom inte ens kan skaffa vettiga politiker som kan argumentera elller formulera sig.
Du har fel i sak när det gäller IQ. Sen kan du tycka vad du vill om nationalister och att dom är dumma i huvudet osv. Men det var inte det vi diskuterade.
Citera
2013-08-02, 14:21
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Varför importera somalier när de statistiskt sett är efterblivna?
Jag anser inte att invandringen av somalier ska vara så enorm som den är nu, jag är inte för en fri invandring till Sverige.
Jag grundar dock inte detta på att dom skulle vara efterblivna utan främst på bostadsbrist och arbetsbrist i nuvarande Sverige.
Citera
2013-08-02, 14:22
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du har fel i sak när det gäller IQ. Sen kan du tycka vad du vill om nationalister och att dom är dumma i huvudet osv. Men det var inte det vi diskuterade.
SvP är inte nationalister.
Citera
2013-08-02, 14:25
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Jag anser inte att invandringen av somalier ska vara så enorm som den är nu, jag är inte för en fri invandring till Sverige.
Jag grundar dock inte detta på att dom skulle vara efterblivna utan främst på bostadsbrist och arbetsbrist i nuvarande Sverige.
Okej, antar att du även blundar för kriminalstatistiken och gärna tar in folk som är mer benägna till kriminalitet och våldtäkt på våra kvinnor, så länge det finns arbeten och bostäder..
Citera
2013-08-02, 14:28
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Okej, antar att du även blundar för kriminalstatistiken och gärna tar in folk som är mer benägna till kriminalitet och våldtäkt på våra kvinnor, så länge det finns arbeten och bostäder..
Folk som invandrar till Sverige och begår grövre brott som våldtäkt, personrån och så vidare ska deporteras ut och inte få återvända.
Var det något mer?
Citera
2013-08-02, 14:31
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Folk som invandrar till Sverige och begår grövre brott som våldtäkt, personrån och så vidare ska deporteras ut och inte få återvända.
Var det något mer?
Fast då är ju skadan redan skedd. Ska kvinnor behöva utsättas för våldtäkt i högre utsträckning bara för att du vill ha invandrare i landet? På vilket sätt hjälper det våldtäktsoffren att vi deporterar våldtäktsmännen?
Citera
2013-08-02, 14:32
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Såvitt jag vet är dom det. Vad menar du? För övrigt blandar du bort korten igen. Sannolikt för att du blev överbevisad i sakfrågan om somaliers IQ.
Citera
2013-08-02, 14:32
Medlem
Lolsorzs avatar
Citat:

Vad är dom då?
Citera
2013-08-02, 14:34
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolsorz
Vad är dom då?
Rasister av grövre sorten eller nazister.

Sverigedemokraterna: Nationalister
Nationaldemokraterna: Rasister
SvP: Nazister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in