Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det måste vara jobbigt för dig (och för andra goda företrädare som Dan) att inse att för varje person som tack vare dig/er lockas till partiet, så sitter firma Skargard/Skillt och skrämmer bort en.
Jag hoppas och tror verkligen inte att det viset du beskriver. Jag tycker båda har sina kvaliteter och det är personer som verkar ha mycket att bidra med. Även om jag inte känner någon av dem personligen. Det är intrycket jag har fått. Dessutom skulle jag aldrig ta eventuell kritik här på flashback om jag hade sådan att framföra.
Vidare är jag osäker på vad den här konflikten handlar om. Men vad det än är så är jagsäker på att ni kan lösa den som vanliga artiga människor.
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Det är väl ingen som tar Skargard på allvar? Användaren har aldrig skrivit något av värde utan enbart oneliners utan värde.
Du pratar inte om dig själv nu? Skarsgard tycker jag verkar skittrevlig i de konversationer vi har haft. Men vist är det så att vi alla svp medlemmar har ett ansvar för hur vi framstår på nätet. Jag försöker jobba med det hela tiden.
Nu ska jag äta lite gott och dricka lite ännu godare. Gott nytt år på er.