Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-12-31, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Åkesson och Hägglund är ledare för sina partier, Skillt är inte ledande på det sättet. Men jag får väl ta en semester från den här tråden tills du babblat färdigt om Skillt, Straybullet eller någon annan får gärna skicka ett PM till mig när ditt tramsande tagit slut för den här gången.

Jobbigt att bli ifrågasatt?
Citera
2012-12-31, 12:33
Bannlyst
Personligen ser jag gärna att både Kd och c åker ut med buller och bång. De har ingenting att erbjuda ens ur ett pk-perspektiv. Fullkomligt överflödiga är de. Kd har haft sin chans att ta ett par stapplande steg mot den goda sidan och från kulturmarxismen. Det har man inte gjort. Ut med packet för allas bästa.

Skriver från tele. Därför korthugget. Ha gärna överseende.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-31 kl. 12:35.
Citera
2012-12-31, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
I svp är det ingen som är "offentlig företrädare", alla är dom vanliga medlemmar med egna funderingar
Fel. Alla med officiella uppdrag för partiet är. Såklart företrädare för partiet. Fåntratt där. Sedan är förstås medlemmar som hörs och syns mycket att betrakta som någon form av ambassadörer för partiet. Visst är det så.
Citera
2012-12-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fel. Alla med officiella uppdrag för partiet är. Såklart företrädare för partiet. Fåntratt där. Sedan är förstås medlemmar som hörs och syns mycket att betrakta som någon form av ambassadörer för partiet. Visst är det så.
Det måste vara jobbigt för dig (och för andra goda företrädare som Dan) att inse att för varje person som tack vare dig/er lockas till partiet, så sitter firma Skargard/Skillt och skrämmer bort en.
Citera
2012-12-31, 13:05
Medlem
Bassan1703s avatar
Ja Mr Skillt är minst sagt en märklig människa...
Han verkar inte veta vart han står ideologiskt, utan låter andra benämna hans åsikter...

Se våran förra diskussion..
Citera
2012-12-31, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Åkesson och Hägglund är ledare för sina partier, Skillt är inte ledande på det sättet. Men jag får väl ta en semester från den här tråden tills du babblat färdigt om Skillt, Straybullet eller någon annan får gärna skicka ett PM till mig när ditt tramsande tagit slut för den här gången.

Men vad är ditt problem egentligen? Det finns inga privata funderingar eller åsikter inom politiken. Många SD-anknutna personer som har haft "privata funderingar" om negrer och en del annat har ju hängts ut av media och slängts ut ur partiet, även om det bara rört sig om medlemmar och företrädare/funktionärer på ganska låg nivå. Dina privata åsikter är inte privata efter att de har lämnat ditt huvud och små slutna kretsar av likasinnade. Det vore t.ex. helt oacceptabelt och absurt med en SvP-anknuten figur som "privat" anser att massinvandring av negrer är positivt och att judarna bör fortsätta styra våra länder eftersom de gör ett så bra jobb. På samma sätt så kan man inte twittra eller blogga "privat" om rasbiologi och judefrågan om man är med i M, S eller KD.
Senast redigerad av Varnagel 2012-12-31 kl. 13:39.
Citera
2012-12-31, 14:02
Medlem
Det är väl ingen som tar Skargard på allvar? Användaren har aldrig skrivit något av värde utan enbart oneliners utan värde.
Citera
2012-12-31, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det måste vara jobbigt för dig (och för andra goda företrädare som Dan) att inse att för varje person som tack vare dig/er lockas till partiet, så sitter firma Skargard/Skillt och skrämmer bort en.
Jag hoppas och tror verkligen inte att det viset du beskriver. Jag tycker båda har sina kvaliteter och det är personer som verkar ha mycket att bidra med. Även om jag inte känner någon av dem personligen. Det är intrycket jag har fått. Dessutom skulle jag aldrig ta eventuell kritik här på flashback om jag hade sådan att framföra.

Vidare är jag osäker på vad den här konflikten handlar om. Men vad det än är så är jagsäker på att ni kan lösa den som vanliga artiga människor.

Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Det är väl ingen som tar Skargard på allvar? Användaren har aldrig skrivit något av värde utan enbart oneliners utan värde.
Du pratar inte om dig själv nu? Skarsgard tycker jag verkar skittrevlig i de konversationer vi har haft. Men vist är det så att vi alla svp medlemmar har ett ansvar för hur vi framstår på nätet. Jag försöker jobba med det hela tiden.

Nu ska jag äta lite gott och dricka lite ännu godare. Gott nytt år på er.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-31 kl. 17:18.
Citera
2012-12-31, 18:28
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Här kan man läsa om hur KD, ett parti som högt uppsatta företrädare för Svenskarnas Parti kallar "genuint" och hoppas ska bli kvar i riksdagen, vill förbjuda deltagande i kriminella organisationer på tyskt vis. Det innebär alltså att högt uppsatta SvP:are stödjer partier som vill förbjuda deras eget engagemang. Organisationer som SvP och SMR givetvis skulle drabbas av den här typen av lagar:

http://carolineszyber.se/2012/12/kriminalisering-av-deltagande-eller-stod-till-kriminella-organisationer/
Jag ser då inget problem med att man försvårar för den organiserade brottsligheten sedan att det skulle omfatta SvP eller Motståndsrörelsen finner du nog bara stöd för i din egen paranoia

/Micke
Citera
2012-12-31, 18:34
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:

Va fan har Micke Skillt gjort dig ???

Går inte en dag utan att du måste hoppa på honom.
Citera
2012-12-31, 18:38
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Det är ingen idé att ta MrSkargard på allvar längre. Antingen är han hopplöst korkad eller ett troll. Allting är tydligen "privata funderingar" eller "spekulationer". OM han är på riktigt är han genuint skadlig för partiet med sin okritiska och dyrkande hållning.

Mycket märkligt uttalande av Skillt. Ser gärna en förklaring därifrån men jag har svårt att se vad som kan motivera en sådan här hållning när man är nationell. Sanslöst...
SD är en säkerhetsventil vars enda positiva effekt är att de luckrar upp vad folk vågar säga i det offentliga, deras politik leder inte till slopad invandring eller någon repatriering därmed så är de tämligen värdelösa ur ett nationalistiskt perspektiv. SD och KD är exakt samma skrot och korn men skillnaden är att KD vilar på en moralisk grund och SD bedriver ren populism. För den som kikat lite närmare på KD förda politik så arbetar man för ett ökat ansvar för invandrare, dvs att de själva är ansvarig för att hitta ett arbete och att de själva är ansvariga för att finna en lämplig bostad för sin familj. Kort och gott så är KDs politik genomtänkt och vurmar inte för den internationella judenheten och fokuserar inte enbart på muslimer.

Vidare så delar jag och KD en hel del åsikter vad gäller straff för sexualbrottslingar med inriktning mot barn. SD har föreslagit ett offentligt register, men ett offentligt register är inte lösningen på problemet det är en del av lösningen. Och där har jag och Caroline haft en del matnyttigt att diskutera och förhoppningsvis så får vi möjlighet att träffas för att diskutera mer.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2012-12-31 kl. 18:50.
Citera
2012-12-31, 18:49
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassan1703
Ja Mr Skillt är minst sagt en märklig människa...
Han verkar inte veta vart han står ideologiskt, utan låter andra benämna hans åsikter...

Se våran förra diskussion..
Ironi gör sig inte särskilt väl på internet, men i det stycket som du hänvisar till är det nog läsförståelsen hos dig som brister

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Om de tvistar de lärde, enligt vissa är jag för liberal för att kallas nationalist och av andra så är jag för extrem för att kallas nationalist och bör således kallas nazist. Jag föredrar att kalla mig Mikael.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in