2013-08-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag tror att man tog beslutet att bränna bilen under eller efter dumpning.
Det var då man engagerade FH.
Inte fan engagerar man fler än nödvändigt, AJ var ju knappast bundis med FH, men hade apkontroll över DB.
DB hade i sin tur en tjänst att kräva eller helt enkelt så bra kontakt med FH att han kunde använda honom för transporten.
Kanske är det så att FH inte har varit insatt förrän han inte hade något val längre, antingen kniper du och tjänar 100', golar du så golar vi ner dig och då åker du för mordet också.

Typ så.

Den varianten är inte förenlig med ÅK:s uttalande:
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2266930--de-har-varit-pa-platsen-
Citera
2013-08-02, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jag vill ha rättvisa, om jag slickar på en svamp kan jag inte avgöra idag. Men jag kan säga att jag är tråkigaste gubben i detta område, har inga vänner, och vill inte ha. Däremor kommer jag ihåg allt jag sett engång. det verkar räcka långt i denna tråd

Då kanske du ska kontakta polisen eller?du verkar ju sett mkt???
Citera
2013-08-02, 01:25
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Säg såhär, orkar inte farklara, men har jobbar med sådanahär gossar i 14 år nu

Jobbat med såna gossar? Om du har tystnadsplikt är det ju saker du inte ska skriva ut, eller?
Citera
2013-08-02, 01:27
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Jobbat med såna gossar? Om du har tystnadsplikt är det ju saker du inte ska skriva ut, eller?

Har inte jobbar med dessa gossar peronligen, jag har mer en övergripande roll i Västra-Götalands-regionen
Citera
2013-08-02, 01:29
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
AJ gjorde det ja

Jaha? Vart åkte han då? Menar du att FH och DB åt ett håll fixade med kropp och bränna bil men vart tog då AJ vägen??
Citera
2013-08-02, 01:29
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Gamla fantasin? Förklara. Var?

Vill gärna sticka in här också- Dessa gossar har i säkert minst 5år fantiserat om att göra sig av med en död.

Dock är reglerna som de skalll vara AJ är furer och de andra gör 1oo& som han säger. Så är det idag också, de kommer aldrig säga något
Citera
2013-08-02, 01:30
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Jaha? Vart åkte han då? Menar du att FH och DB åt ett håll fixade med kropp och bränna bil men vart tog då AJ vägen??

Han drog vidare till Jönköping, kanske naturligt efter AJ e FURER, han bestämmer. Han smutsar inte ner sig.
Citera
2013-08-02, 01:31
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Vill gärna sticka in här också- Dessa gossar har i säkert minst 5år fantiserat om att göra sig av med en död.

Dock är reglerna som de skalll vara AJ är furer och de andra gör 1oo& som han säger. Så är det idag också, de kommer aldrig säga något

Så han har då beordrat de att göra sig av med kroppen? Litar på att de inte sjabblar bort det?
Citera
2013-08-02, 01:33
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Säg såhär, orkar inte farklara, men har jobbar med sådanahär gossar i 14 år nu

Ni är kollegor menar du? Partners in crime???? Om du inte orkar längre kanske du skall byta karriär? Du har ju ett gyllende tillfälle med dina polare bakom lås och bom.... du vet ju mer än dom flesta här. Berätta gärna. Vi är här för dig
Citera
2013-08-02, 01:34
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Så han har då beordrat de att göra sig av med kroppen? Litar på att de inte sjabblar bort det?

Svar JA. De har suttit och pratat om detta förr. Speciellt efter DB:S allla tråkiga grejer, men pappa, border som gått bort och allt. Dom har kallat det revanch
Citera
2013-08-02, 01:36
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Svar JA. De har suttit och pratat om detta förr. Speciellt efter DB:S allla tråkiga grejer, men pappa, border som gått bort och allt. Dom har kallat det revanch

Amäääh, för fan? Revansch? En småbarnsmamma?

På riktigt, du menar allvar med detta? Revansch....... hon har två små barn
Citera
2013-08-02, 01:37
Medlem
RosaSkymnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Ni är kollegor menar du? Partners in crime???? Om du inte orkar längre kanske du skall byta karriär? Du har ju ett gyllende tillfälle med dina polare bakom lås och bom.... du vet ju mer än dom flesta här. Berätta gärna. Vi är här för dig

Människan har nog inte jobbat med dem i 14 år, tror snarare att det är hans egen ålder. Skrivsättet, stavfelen, begränsade vokabulären, förstör bara tråden att mata trollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in