2013-08-01, 23:24
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
det var inte där tanken låg, utan hur det hamnat på det sättet om man skulle tappat det.
å min tes är att i denna region tappar man inget, utan lämnar.. tror inte den skyldige vill gå ut i media heller o vara stämplad som miljöbov.
Citera
2013-08-01, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Ser inte det ut som en adidas tröja?

Citat:
men du, har jag missat något eller var inte Barca jackan NIKE?'
det va ju ränder på denna som såg ut som ADIDAS

Det är sannolikt inte Nike Eugene, jag har inte sett den med ränder på ryggen.
Dessutom skall den bara ha en fet rand.

Jag kan ha fel.
Citera
2013-08-01, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Eller om de klippt in från anhållandet och häktningen dagarna efter försvinnandet men ändå, han borde ju varit av med jackan då i så fall? Hade han fler?

Jackan kan ju tillhöra någon annan av dessa män?
Dessutom kan någon ha ett favoritplagg som man gillar extra mkt och då inhandlat samma modell fast i en annan färg?
Citera
2013-08-01, 23:26
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
å min tes är att i denna region tappar man inget, utan lämnar.. tror inte den skyldige vill gå ut i media heller o vara stämplad som miljöbov.

så du tror inte örngottet tillhör fallet?
Citera
2013-08-01, 23:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4st?video_id=2412350

kolla tröjan på AJ när han gömmer sig och går iväg bakom glasdörren.

Är det samma tröja? och om detta är inspelat i Polen så har han den kvar.?

Fick ett PM om detta.
Men fyndet var väl en Barca-tröja/jacka av märket Nike!? Och tröjan/jackan på filmen är väl ingen Barca-variant av Nike?
Citera
2013-08-01, 23:29
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Jackan kan ju tillhöra någon annan av dessa män?
Dessutom kan någon ha ett favoritplagg som man gillar extra mkt och då inhandlat samma modell fast i en annan färg?

Absolut!! Dock tror jag att om det är en sån jacka på brandplatsen, att det är AJ:s
Citera
2013-08-01, 23:29
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
så du tror inte örngottet tillhör fallet?
ställer mig öppen åt båda håll
om så är är fallet så är det fantastiskt, men det som sänker min tilltro är att det ligger så mycket bråte o skräp just där, massor med saker som folk inte "borde slänga"... mer som någon som inte har alla hästar hemma o bara kastar, eldar, slår på osv för o underlätta frugans skilsmässa.
Citera
2013-08-01, 23:30
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men fyndet var väl en Barca-tröja/jacka av märket Nike!? Och tröjan/jackan på filmen är väl ingen Barca-variant av Nike?

nix, insåg detta sedan.
Citera
2013-08-01, 23:31
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
ställer mig öppen åt båda håll
om så är är fallet så är det fantastiskt, men det som sänker min tilltro är att det ligger så mycket bråte o skräp just där, massor med saker som folk inte "borde slänga"... mer som någon som inte har alla hästar hemma o bara kastar, eldar, slår på osv för o underlätta frugans skilsmässa.

Man vet ju inte om det är just så de har tänkt? Maskera sitt eget brännande bland all annan bråte, det smälter ju inte liksom i allt annat och de tänkte att då märks det inte?
Citera
2013-08-01, 23:33
Medlem
Citat:
sant, att han skulle läsa en tantbok hmm.. ja varför inte? han badar tydligen naken med andra män. Men varför, varför, varför lämna så tydliga spår i en skog där bönder o jakt förekommer?
Om DB bor där borde han känna till att skogen redan används som soptipp. Vem reagerar över ytterligare lite skräp i en redan nedskräpad skog? Det kanske kändes safe?
Citera
2013-08-01, 23:33
Medlem
Finns det ens en rimlig möjlighet att det kan vara någon annan gm än AJ?

Har väldigt svårt själv att tänka mig det. Hur stor chans/risk skulle det då vara? PT och hans alibi är säkert väldigt noga kollat.
AJ kommer förmodligen aldrig erkänna något, jag ser DB och FH som dem enda som kan få honom att falla till sist. Några andra bevis blir nog svåra att hitta nu, har gått en månad, helt otroligt...
Citera
2013-08-01, 23:34
Medlem
Darktowers avatar
Citat:
nix, insåg detta sedan.

Det ser inte ut som samma jacka. Revärerna baktill på jackan i klippet ser inte likadana ut som på Nike`s Eugene jacket.

http://coolspotters.com/clothing/nike-team-usa-recycled-eugene-mens-track-jacket/wallpapers/64538
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in