Citat:
Ursprungligen postat av
FTXn666
Kan försäkra dig om att AJ kan leka loss på charmigaste sätt, älskar kvinnor, särskilt unga och starka, åtrådda, så länge han kan kontrollera dem, lägga ner sitt byte. Låt dig inte luras av det käre Bejrut. Det här är inte the average "bad guy", grabben är farlig och skadad på riktigt och har bevisat det mer än en gång under sin sorgliga existens. Killen är möjligtvis helt utan empati (EQ) vilket kan sänka den totala intelligensen (som vi ser den i modern tid, i kombination med IQ), men hans IQ är det inget fel på. Vad som kommer fälla honom inte bara i detta fall, utan i livet, är att han inte kan reagera känslomässigt "normalt" på vedertagen nivå. Det urholkar hans totala intelligens och förmåga till lång överlevnad. Många ser och beskriver honom som en dum, osäker och feg korkskalle. Jag tror det kan vara ett misstag att göra det, då hans enda obalans i framgång ligger i avsaknaden av empati. Han kan känna känslor som rör honom, dvs, kärlek, ilska, hat, glädje och faktiskt, empati, men bara så länge han kan relatera dessa till sig själv. Tro dock inte för en sekund att han är "korkad". Faller han, så blir det på eget grepp, för att han handlar på et sätt en emotionellt fungerande människa inte skulle göra (vilket han redan visat goda prov på).
Det du beskriver är en personlighet som
ligger nära min egen, en psykopat.
Men nu ska vi inte snacka om mig eller hurvida han har förmågan att "råka" slå ihjäl en kvinna påverkad men dubbelt så liten som han själv?
Första prio om jag vore polis är att finna kroppen ty gör man inte det eller har trovärdiga ögonvittnen så löser man ej detta brott.
Till sist så tror jag inte polisen bara går på AJ spåret har själv varit anhållen men
aldrig blivit släpp på mindre än 3 dygn.. ! Visst blev han släpp jätte tidigt?
Är inte från stan känner inga inblandade så jag erkänner att jag bara spekulerar. Men det är min rätt.
MEN det som talar emot den misstänkte är Semestern och viljan att fira semester sin sista tid i frihet.
Jag har blivit släppt innan häktning och fått råd av utredare att hålla mig i närheten eller
inte göra något som kan förvärra min sak.
Är man smart så gör man som dom säger till allt läggs ner eventuellt.