2013-07-30, 15:32
Medlem
Har ofta min flickvän med mig när jag drar tags. Inte så att jag drar med henne på en bombing runda, oftast har vi gjort saker innan tillsammans eller under tiden.

Men ta med mig min flickvän till vagnhallen, och som i detta fallet är 17 hade jag aldrig gjort.

Pundare helt klart.
Senast redigerad av heltklartrubbat 2013-07-30 kl. 15:34.
Citera
2013-07-30, 16:15
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltklartrubbat
Har ofta min flickvän med mig när jag drar tags. Inte så att jag drar med henne på en bombing runda, oftast har vi gjort saker innan tillsammans eller under tiden.

Men ta med mig min flickvän till vagnhallen, och som i detta fallet är 17 hade jag aldrig gjort.

Pundare helt klart.

Det är antagligen inte som man tror. Finns tjejer som målar eller?
Citera
2013-07-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Det är antagligen inte som man tror. Finns tjejer som målar eller?

Finns ju tjejer som blir våta av målare iaf

Antagligen så fick han väl för sig att det skulle bli mindre knas o dra med en "oskyldig" liten tjej med som knasare, tji på han då hon antagligen golade ner honom på köpet.
Citera
2013-07-30, 21:55
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
Hej!

Jag undrar vad kioskmongot till rollare som förstörde dom två fd brännarna som satt på det gröna elskåpet i Mölndal längs med spåret kör? Båda målningarna sanerades strax efter att han hade varit där och målningarna hade suttit där i säkerligen 8-10 år innan dess.. Jävla as.

Om någon kan leta upp bild på skåpet innan allt försvann får en guldstjärna.

Här är innan puckot va där :/ fan va tråkigt....

http://i.imgur.com/GXuCIyk.jpg

dom målningarna har inspirerat mig sedan jag vart liten, alltid sett dom från tåget eller motorvägen
Citera
2013-07-31, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka

Men sen såg jag denna så nåt hopp finns det ju om 'scenen' http://img838.imageshack.us/img838/5467/sj1j.jpg
Gillar hur R:et gömmer sig för snuten
Citera
2013-07-31, 04:03
Medlem
culpadoluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltklartrubbat
Finns ju tjejer som blir våta av målare iaf

Antagligen så fick han väl för sig att det skulle bli mindre knas o dra med en "oskyldig" liten tjej med som knasare, tji på han då hon antagligen golade ner honom på köpet.

Enligt artikeln verkade det som att båda målade. Tjejen som målade lär väl ändå vara duktig om hon får följa med och måla tåg. Om det nu inte är så att den 20-åriga snubben är en idiot som drar med sig sin flickvän/en brud som aldrig har målat tidigare i hela sitt liv för att måla tåg haha.
Citera
2013-07-31, 10:56
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av culpadolus
Enligt artikeln verkade det som att båda målade. Tjejen som målade lär väl ändå vara duktig om hon får följa med och måla tåg. Om det nu inte är så att den 20-åriga snubben är en idiot som drar med sig sin flickvän/en brud som aldrig har målat tidigare i hela sitt liv för att måla tåg haha.
Spårvagn. Inte tåg.
Citera
2013-07-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Spårvagn. Inte tåg.

Är det lättare att lira spårvagn eller?
Citera
2013-08-01, 22:08
Medlem
funktioners avatar
Hur aktiva är for i götet? Spanade in en ny(?) färgare vid ringömotet. Ska försöka lösa bild
Citera
2013-08-05, 00:25
Medlem
Jo, jag satt på treans spårvagn idag och fick se en skiss ligga på sätet bredvid mig.
http://imageshack.us/photo/my-images/59/kntj.jpg/
Kunde du inte väntat tills du kom hem med att skissa så jag slapp se den. Förfan ärrad ju
Citera
2013-08-06, 07:31
Moderator
evilhoneys avatar
Massor av OT raderat. Ni räddar definitivt inte ett inlägg genom att skriva en mening som berör ämnet lite lätt.
Varningar utdelade.
//mod
Citera
2013-08-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Hur aktiva är for i götet? Spanade in en ny(?) färgare vid ringömotet. Ska försöka lösa bild
För att svara på din fråga; inte aktiva alls. Var det en färgare från dem som du fick syn på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in