Citat:
Ursprungligen postat av
slaiter
Nice!

Tack, lite småintressant att du säger så, tur vi har religionsfrihet å demokrati här i sverige..

Menar, det hade lika gärna varit fängelse eller bålet för min del

Menar du att du utifrån ekvation vilken säger : här har vi beviset.. skulle vara ett bevis du behövde efterfölja?
Jag skulle själv känna mig kidnappad och jag har ju aldrig sett när folk går ner på knäna och förseglar sina munnar, utefter de intelligenta ekvationerna då.. nejdå..
Demokratin och de från religionsfrihet fria arenorna är en dyr makt som jag också ser som heligare än ngt annat eftersom en ekvation utefter att blicka med ögonen och vandra några rundor genomgående visat sig inte vara tillräckligt vetenskapligt bärande för att uppnå adekvat insikt, ens om de egna ekvationerna, lite kryptiskt men jag kan inte erkänna pendling med smycken stenar grus, som sanningssägande ej heller att titta mot solen för att räkna strålarna och inte heller merkurios ståndpunkt den 20:e i månad x, inte heller att månen kallar... med mera.
Det skrämmer mig mer när de matematiska matematikerna går sina pendlingar till mötes faktiskt. Gör mig livrädd också. Men vi är där.. saliga är drömmarna och det är svalkande när de ska upp och redovisa

... gyllene moments.