2013-08-01, 01:50
  #9613
Medlem
Nya yi är kul, galant för att splitpusha. Synd att folk inte verkar fatta vad man ska göra när någon splitpushar, men grymt kul att kunna gå 1v3 på slutet.
AS skor -> Ghostblade -> Botrk -> PD -> Zephyr -> Bytte mellan IE/GA/Warmogs/Mallet. Svinstark med AS , armorpen.
Citera
2013-08-01, 01:55
  #9614
Medlem
Khorneflakess avatar
Vet att det gått några sidor nu, men är scriptkiddiegänget fortfarande igång med solomid.net fast på svenska så kan jag gärna hoppa på det tåget också!

Hur tycker ni annars att Master Yi är? Har inte sett honom så mycket än men tyckte han kändes lite mer balanserad. Fast jag är visserligen inte objektiv då jag starkt ogillade AP Yi.
Citera
2013-08-01, 01:57
  #9615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Vet att det gått några sidor nu, men är scriptkiddiegänget fortfarande igång med solomid.net fast på svenska så kan jag gärna hoppa på det tåget också!

Hur tycker ni annars att Master Yi är? Har inte sett honom så mycket än men tyckte han kändes lite mer balanserad. Fast jag är visserligen inte objektiv då jag starkt ogillade AP Yi.
Precis som vilken ad melee som helst, känns svag och fiora/riven kan lätt ta hans plats, varför inte trynd? Men han var riktigt kul att spela, splitpusha med. Utan CC kan man göra mycket med honom.
Citera
2013-08-01, 02:43
  #9616
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxx7
Några här som lirar på East? vill gärna duo med någon är i silver 3

Har en smurf som jag lirar på emellanåt. Totalt har jag 30-5 på kontot i won/lost sen jag tog över det. Ligger i silver 5 med en mmr på lägre guld. "Beaverfreekz" är nicket.
Citera
2013-08-01, 03:27
  #9617
Medlem
gxflybabys avatar
Ska köpa lite runor till min Garen och då funderar jag vilken som är bäst.

Seal som ger +5.35 heath eller Seal som ger + 0,5 % health ?

Vilken är bättre, ska jag blanda?

Tack.
Citera
2013-08-01, 03:33
  #9618
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Ska köpa lite runor till min Garen och då funderar jag vilken som är bäst.

Seal som ger +5.35 heath eller Seal som ger + 0,5 % health ?

Vilken är bättre, ska jag blanda?

Tack.

Varför ska du ha de runorna? Jag hade kört på armor seals ifall jag var du.
Citera
2013-08-01, 03:36
  #9619
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Varför ska du ha de runorna? Jag hade kört på armor seals ifall jag var du.

Jag köpte Armor quintenssence !stavning!
Citera
2013-08-01, 03:40
  #9620
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Jag köpte Armor quintenssence !stavning!

Jag hade nog kört armor seals också, eller ad. Vad kör du för marks samt glyphs?
Citera
2013-08-01, 03:41
  #9621
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jag hade nog kört armor seals också, eller ad. Vad kör du för marks samt glyphs?

Attack dmg + armor penetration..
Citera
2013-08-01, 03:57
  #9622
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Attack dmg + armor penetration..

Hmm. Hade jag varit du så hade nog min runepage sett ut så här:

Marks, armor pen
Seals, armor
Glyphs, mres
quint, flat ad.
Citera
2013-08-01, 05:06
  #9623
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Hmm. Hade jag varit du så hade nog min runepage sett ut så här:

Marks, armor pen
Seals, armor
Glyphs, mres
quint, flat ad.

Behövs inte health och health regen på garen?
Citera
2013-08-01, 08:47
  #9624
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Behövs inte health och health regen på garen?

Inte på runorna, det Daniel skriver är mer eller mindre det bästa du kan göra.

Men köp inte runor innan lvl 20.. Onödigt att slösa ip på annat än tier 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in