Nya yi är kul, galant för att splitpusha. Synd att folk inte verkar fatta vad man ska göra när någon splitpushar, men grymt kul att kunna gå 1v3 på slutet.

AS skor -> Ghostblade -> Botrk -> PD -> Zephyr -> Bytte mellan IE/GA/Warmogs/Mallet. Svinstark med AS , armorpen.