Citat:
Du har missförstått " Landsförrädarspåret" , kort handlar det om att krafter fick konspiratörerna att tro att OP var landsförrädare genom möten där man påtalade olika saker, la skuld på OP tex att det var han som gav eldförbud och släppte ut en då förmodad rysk ubåt fast vi idag vet att det var Steffansson som gav denna order för att släppa ut en NATO ubåt.
Jag har läst alla dina upprepade inlägg , du måste leda till bevis inte bara " att du vet".
Löntagarfonderna var ett gissel givetvis för industrin, OP gillade heller inte förslaget , precis som Feldt, men var mer eller mindre tvungen att blidka LO och dess anhängare internt för att inte splittra partiet.
Så var det, frågan är då varför man inte gav sig på fackpampar och andra inom SAP innan det klubbades i riksdagen?
Det du nästan säger är att IC var med industrin på noterna i så fall. IC hade också varit en Erlanders pojke, kanske han fick stå tillbaka gentemot OP?
Som sagt behöver din teori lite mer kött på benen än bara din tro och övertygelse!
Så led oss i bevis !
Edit. Landsförrädarspåret leder också in i SAP.Som minst mörkläggningen.
Jag har läst alla dina upprepade inlägg , du måste leda till bevis inte bara " att du vet".
Löntagarfonderna var ett gissel givetvis för industrin, OP gillade heller inte förslaget , precis som Feldt, men var mer eller mindre tvungen att blidka LO och dess anhängare internt för att inte splittra partiet.
Så var det, frågan är då varför man inte gav sig på fackpampar och andra inom SAP innan det klubbades i riksdagen?
Det du nästan säger är att IC var med industrin på noterna i så fall. IC hade också varit en Erlanders pojke, kanske han fick stå tillbaka gentemot OP?
Som sagt behöver din teori lite mer kött på benen än bara din tro och övertygelse!
Så led oss i bevis !
Edit. Landsförrädarspåret leder också in i SAP.Som minst mörkläggningen.
Jag tycker den avgörande frågan är vad det är som gör att båda socialdemokratiska och borgeliga regeringar saknar verklig vilja att lösa MOP?
Vad är det som är så jävligt att alla auktoriteter av olika politisk åskådning bara ställer in sig i ledet?
Tycker det är uppenbart att rädslan finns för att om man rotar för djupt i MOP så finns risken att locket åker av någon annan puttrande gryta.