2013-07-31, 22:42
Medlem
Rokushikis avatar
Trailer ute! https://www.youtube.com/watch?v=_MSrAwfagG4

Måste erkänna att jag tyckte det vart rätt roligt när de är på skönhetstävlingen för småungar, sånt där kan galningarna ha.
Citera
2013-07-31, 23:21
Medlem
haha....länge sedan jag skrattade så mycket till en trailer, särskilt slutet var hysteriskt roligt
Citera
2013-07-31, 23:23
Medlem
Knasibass avatar
Tyckte aldrig bad grandpa var så kul men trailern såg hyfsad ut i alla fall. Hade dock hellre sett en riktig Jackassfilm till.
Citera
2013-08-01, 12:09
Medlem
SpooN.s avatar
Hahaha, den här videon kommer jag garanerat att se. Trailen var ju sjukt bra, gillade 2:10 när grandpa kom och sprutade cash så överdrivet men så jävla kung.
Citera
2013-08-01, 12:51
Medlem
Bagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Hahaha, den här videon kommer jag garanerat att se. Trailen var ju sjukt bra, gillade 2:10 när grandpa kom och sprutade cash så överdrivet men så jävla kung.

Haha ja jag måste se detta bara för strippscenen, såg sjukt roligt ut!
Citera
2013-08-02, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
haha....länge sedan jag skrattade så mycket till en trailer, särskilt slutet var hysteriskt roligt

Haha, samma här. Så underbart när han börjar slänga pengar på ungen, jag har inte garvat såhär mycket till en film på flera, flera år.

Det här är en film jag riktigt längtar till att se, blir nog att se den på bio.
Citera
2013-08-02, 04:31
Medlem
mmmmm. Som stor jackass fan är jag rätt ledsen över att det är bara "badgrandpa" steve o kommenterade i en tidning igår att han inte visste något om någon jackass film...Att det bara är knoxville och spike som spelar bad grandpas..
Citera
2013-08-02, 08:45
Ser ut som en ny borat fast med farfar stil istället. Trailern såg flippad och rolig ut. Bästa var ju i slutet med barnen. Så ska nog se den, den ser ut att bjuda på några skratt.
Citera
2013-08-02, 14:14
Medlem
StonedSwedes avatar
Ser ut som Borat, fast med humor. Riktigt snyggt foto också, för att vara en "prank"-film.
Citera
2013-08-02, 14:23
Medlem
Hahaha fan jag ser fram emot den!
Citera
2013-08-02, 14:28
Medlem
Filmar dom dolt eller? Eller får personerna lite cash i fickan av att agera normalt? Det där med kistan är ju lite extremt om det inte är tillgjort.
Citera
2013-08-02, 19:25
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Haha, samma här. Så underbart när han börjar slänga pengar på ungen, jag har inte garvat såhär mycket till en film på flera, flera år.

Skrattade så jag grät. Frågan om den håller samma kvalitet hela filmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lustigkuuurren
Filmar dom dolt eller? Eller får personerna lite cash i fickan av att agera normalt? Det där med kistan är ju lite extremt om det inte är tillgjort.

Tror det är blandat. Bröllop grejjen är också extrem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in