Citat:
Ursprungligen postat av
zlikyr
Testar detta, tack! Återkommer med resultat.
Återkommer problemen kan du avinstallera "Pando Media Booster" i din lista med program. Också ett tips någon som helst i denna tråden skulle gett dig. Programmet används bara när man laddar ner spelet och används inte efter det. Problemet är att den äter bandbredd på något konstigt sätt och Riot verkar inte lägga in en automatisk avinstallering av Pando heller, trots att det visat sig vara ett problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Fast det beror väll helt på hur man är som person? Till exempel, jag vet en polare som försöker verkligen vinna varje aram medans en annan polare trollar i aram's. Båda två har ju kul, och båda tycker SR är roligare så.. Ja.
Angåede champ-pool beror ju det också på vad man vill. Jag, personligen känner att jag inte vill lära mig 50-60 stycken champs som jag har redan testat och jag vet hur dem fungerar ungefär, men det är inga champions jag skulle picka i varken TT, SR eller Dominion. Får jag dem i ARAM så försöker jag direkt byta bort dem, så det är ju en nackdel också.
Rätt svårt att säga fördelar & nackdelar för det är ifrån person till person så.
Mjo. Men det med att lära sig andra champs behöver inte betyda att du själv ska spela dom men att du är bättre förberedd att spela
mot dom plus att du kan lära dig att dra fördelar från dom om du har någon du är osäker på i laget.
Nu vet jag att du kan dina champs.
Syndra avstängd pga denna buggen:
http://www.youtube.com/watch?v=rO5PWgs_IjI