2013-07-31, 22:32
  #9601
Medlem
zlikyrs avatar
Min ping höjs till typ 200 var femte minut eller så i LoL, detta händer aldrig i något annat spel. Finns det någon annan här som har/haft detta problemet och vet en lösning?! Sjukt irriterande!
Citera
2013-07-31, 22:34
  #9602
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Min ping höjs till typ 200 var femte minut eller så i LoL, detta händer aldrig i något annat spel. Finns det någon annan här som har/haft detta problemet och vet en lösning?! Sjukt irriterande!
Testa bocka av peer to peer i launchern. (Kugghjulet uppe till höger innan du klickar play).
Citera
2013-07-31, 22:40
  #9603
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Testa bocka av peer to peer i launchern. (Kugghjulet uppe till höger innan du klickar play).

Testar detta, tack! Återkommer med resultat.
Citera
2013-07-31, 22:47
  #9604
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Det är faktiskt rätt lätt att kitea udyr så att det ser jobbigt ut när man kollar på det.

Pfft, skaffa ms quints och starta boots +4 Pots jungle = succes ingen kan outrun
Citera
2013-07-31, 22:54
  #9605
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Testar detta, tack! Återkommer med resultat.
Återkommer problemen kan du avinstallera "Pando Media Booster" i din lista med program. Också ett tips någon som helst i denna tråden skulle gett dig. Programmet används bara när man laddar ner spelet och används inte efter det. Problemet är att den äter bandbredd på något konstigt sätt och Riot verkar inte lägga in en automatisk avinstallering av Pando heller, trots att det visat sig vara ett problem.
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast det beror väll helt på hur man är som person? Till exempel, jag vet en polare som försöker verkligen vinna varje aram medans en annan polare trollar i aram's. Båda två har ju kul, och båda tycker SR är roligare så.. Ja.
Angåede champ-pool beror ju det också på vad man vill. Jag, personligen känner att jag inte vill lära mig 50-60 stycken champs som jag har redan testat och jag vet hur dem fungerar ungefär, men det är inga champions jag skulle picka i varken TT, SR eller Dominion. Får jag dem i ARAM så försöker jag direkt byta bort dem, så det är ju en nackdel också.

Rätt svårt att säga fördelar & nackdelar för det är ifrån person till person så.
Mjo. Men det med att lära sig andra champs behöver inte betyda att du själv ska spela dom men att du är bättre förberedd att spela mot dom plus att du kan lära dig att dra fördelar från dom om du har någon du är osäker på i laget.
Nu vet jag att du kan dina champs.

Syndra avstängd pga denna buggen:
http://www.youtube.com/watch?v=rO5PWgs_IjI
__________________
Senast redigerad av Adava 2013-07-31 kl. 23:27.
Citera
2013-07-31, 23:57
  #9606
Bannlyst
TJENA! Jag är ganska noob på lol så behöver lite hjälp!
Jag har köpt VI, men vad är bäst att gå med hon top eller jungle?
Funderar också på att köpa Nautilus, värd att köpa? Eller köpa Ahri är hon också värd att köpa? )
Citera
2013-08-01, 00:28
  #9607
Medlem
Är jag i brons div eftersom jag enbart spelar en position eller för att jag rentav är dålig? Dvs dödar lite minions, dogar dåligt, förlorar matcher. Vad gäller?
Citera
2013-08-01, 01:20
  #9608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Är jag i brons div eftersom jag enbart spelar en position eller för att jag rentav är dålig? Dvs dödar lite minions, dogar dåligt, förlorar matcher. Vad gäller?

Vi kan inte veta exakt varför du ligger i bronze men förmodligen är det eftersom du är för dålig för att ligga i en högre division. Man förtjänar ju sin division och kan du inte klättra så betyder det att du helt enkelt inte är tillräckligt bra för att vara i en högre division. Det är bara ut att träna och eventuellt kolla på bra streamers för att bli bättre!
Citera
2013-08-01, 01:26
  #9609
Medlem
Freddex4s avatar
Blev tydligen bannad igår pga "leaving", då jag stängde ned spelet eftersom bilden frös (detta var innan gamet ens börjat eller man kommit till laddningsskärmen). Helt fantastiskt vad löjliga de är. Det var inte medvetet direkt, men men...

Bannen skulle dock upphöra idag (1a augusti). Har provat att logga in några gånger nu efter 00.00-slaget men får ändå upp samma meddelande om att bannen gäller till detta datum. Jag fattar inte, hur räknar de tiden som egentligen? Någon med "erfarenhet" av bannande som kan förklara?
Citera
2013-08-01, 01:27
  #9610
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
Blev tydligen bannad igår pga "leaving", då jag stängde ned spelet eftersom bilden frös (detta var innan gamet ens börjat eller man kommit till laddningsskärmen). Helt fantastiskt vad löjliga de är. Det var inte medvetet direkt, men men...

Bannen skulle dock upphöra idag (1a augusti). Har provat att logga in några gånger nu efter 00.00-slaget men får ändå upp samma meddelande om att bannen gäller till detta datum. Jag fattar inte, hur räknar de tiden som egentligen? Någon med "erfarenhet" av bannande som kan förklara?
Samma tid du fick mailet.
Citera
2013-08-01, 01:33
  #9611
Medlem
fan är det inte någon som spelar i en högre div som kan tänka sig att spela eller spec en match o säg vad jag gör fel. jag känner verkligen att jag inte förtjänat brons div, fan detta är ju en div för enarmade personer som dessutom har syn fel. folk är ju så dumma
Citera
2013-08-01, 01:44
  #9612
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
fan är det inte någon som spelar i en högre div som kan tänka sig att spela eller spec en match o säg vad jag gör fel. jag känner verkligen att jag inte förtjänat brons div, fan detta är ju en div för enarmade personer som dessutom har syn fel. folk är ju så dumma

Adda Daddeli så ska jag kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in