Citat:
Ursprungligen postat av
DaBitch
Detta hör väl då rakt inte till ämnet? Han inställde sig själv och det tycker jag är beundransvärt efter all kritik han får trots ingen dom har fallit! Nu gällde detta inte endast citerad person men jag lär mig snart citera flera... Alla är vi barn i början... Även ni som hoppar på oss nya!
Han inställde sig själv efter hur många dagars vetskap om efterlysningen? Hur många dagars ytterligare häktning har han kostat sina polare när han nu ska komma hem och rentvå sig? Hur många dagar har han slösat bort i Polen (eller whatever) som gett ytterligare vånda för I*as anhöriga då de vill ha all info som går att få, snabbt?. Ja, applåd för det! Hurra vad beundransvärt!!
Även om jag önskar honom lite polsk häktesbehandling så hoppas jag för alla anhöriga att han blir hemskickad snabbt. Är också lite nyfiken på hur han ska ta sig ur det här faktiskt. Jag har fortfarande inte sett en bokstav här eller någon annanstans som fått mig att tro att det inte är han.
Btw, intressant att som nyreggad välja ett nick och märka ut just bokstäverna D och B.