2013-07-31, 13:05
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Han har bland annat trott att Palme sköts av en oäkta son så där någonstans kanske ni två kan finna varandra.

Sluta nu att hitta på, ditt korkade troll - eller ange i vilket inlägg jag påstår detta, ok.
Citera
2013-07-31, 13:08
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Du kan ju inte säga att du VET exakt vad som hänt och vilka som ligger bakom, det är dina hypoteser. Har du satt dig in i ögonvittnen , händelseförlopp osv borde du också bli snurrig i skallen.

Jag vet tillräckligt för att kunna uttala mig med säkerhet, och jag har aldrig haft tendens att bli "snurrig i skallen".
Citera
2013-07-31, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Jag vet tillräckligt för att kunna uttala mig med säkerhet, och jag har aldrig haft tendens att bli "snurrig i skallen".

Men vad bra då.. Då sitter GM bakom lås och bom snart?
Citera
2013-07-31, 13:19
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Men vad bra då.. Då sitter GM bakom lås och bom snart?

Nej, det är ingen risk.
Citera
2013-07-31, 13:23
Medlem
Citat:
Nej, det är ingen risk.

Nej tyvär.. Vad tror du om A.A?
Citera
2013-07-31, 13:24
Medlem
MBoudines avatar
[quote=jakeclawson|44554486]

Jag tror du skulle göra succé i PU-gruppen, jakeclawson. Du behöver inte anvisas fel spår av överordnade för att undvika att av misstag råka ramla över sanningen om mordet på Olof Palme. Du väljer fel spår alldeles själv - En tillgång för "Palmeutredningen", det är helt klart.
Citera
2013-07-31, 13:27
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Nej tyvär.. Vad tror du om A.A?

Tror .. ? Jag VET att A.A. inte sköt Palme.
Citera
2013-07-31, 14:10
Medlem
Citat:
Tror .. ? Jag VET att A.A. inte sköt Palme.

Ok då kan vi avskriva riksdagsmannen..
Citera
2013-07-31, 15:04
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Nej, så har det inte gått till, du har inte skottordningen klar för dig. Första kulan träffade Palme i bröstet. Han står ännu och vänder sig bort från GM som placerar kula nummer två i ryggen, c:a 20 cm under kragen, och vid detta skott faller Olof Palme, antagligen död innan han når marken.

Nej, jag tror inte Lisbet är skräckslagen och förtvivlad vilket hon vill ge intryck av och omgivningen utan vidare köper, det här är snarare ett skådespel som fortsätter på sjukhuset, dvs Lisbet Palme befinner sig inte i ett bultande kaos, och orden hon adresserar Anna Hage avser mannen som ligger skjuten på trottoaren, ingen annan, vilket Anna Hage förstår och reagerar på.

Det sista du ironiserar med säger hon naturligtvis inte, Lisbet Palme är inte dum - men det borde inte förvåna någon om hennes tankar går i den riktningen.

Palme skjuten i bröstet säger du. Då innebär det att Milan Walverius, Kari Ormstad, Jovan Rajs, Wincent, Elving Gruvedal, Rune Bladh och Gerth Winterhagen skulle vara med i konspiration där de faller med lögner att Olof Palme sköts i ryggen. Samtliga var med på obduktionen och har inte i efterhand protesterat mot de uppgifter som lämnats ut om denna.

Tycker du det verkar troligt???
Citera
2013-07-31, 15:11
Bannlyst
Citat:
Jag har skrivit ett otal gånger att attentatsmannen INTE ÄR SVENSK. Han ÄR OCH FÖRBLIR okänd för vittnena på mordplatsen. Det är anledningen att han INTE behövde maskera sig. Han kommer ALDRIG att pekas ut i en vittneskonfrontation. Det är anledningen till att några svenska poliser på väg i taxi till USA:s ambassad tvärsäkert utbrister: "Den här killen kommer dom aldrig att få tag på".

Men kära vän, har du hakat upp dig.
Du måste berätta VARFÖR det är så, det räcker inte med att du gör
bokstäverna större.
Vet du nåt som inte vi andra vet så fram med det, annars kan det ju fortfarande
vara vem som helst, eller tror du bara att det är en utlänning?
Det är en viss skillnad.
Och då blir ju all din text helt onödig.
Jag TROR också att GM är utlänning, eller inte.
Det kan vara A White eller Bror Perä, vi behöver mer info för att veta säkert.
Av den vanligtvis kända infon som vi alla här bearbetar kan ingen VETA nåt, det
kan vara en utlänning eller en av våra svenska misstänkta.
Vad är det som gör att du inte har nåt argument för det du säger?

VET eller TROR?
Man eller mjukvara?
Citera
2013-07-31, 15:14
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Älskade man ..? Ingen vet hur mycket kärlek som fanns kvar i makarna Palmes äktenskap. Lisbet Palme är inte intresserad av att få tag i Palmes mördare. Jag tror snarare hon ville få bort Olof ur sitt liv och att hon varit inblandad i MOP i ett tidigare skede än vid mörkläggningen. Christer Pettersson blev en ändamålsenlig "gärningsman" att hänga upp Palmemordet på och avsluta sitt äktenskap med för att aldrig mer diskutera saken.

Stig Engström är det enda vittne som hävdar att Lisbeth Palme inte är svårt chockad på mordplatsen. Poliser och övriga vittnen på mordplatsen, ambulanspersonalen och Åke Rimborn + personalen på Sabbatsberg vittnar om hur svårt chockad hon är. Skulle alla dessa låta sig luras och Lisbeth ställa sig i skottlinjen frivilligt?.

Det här är Lars Krantz gamla teori med fakta som fanns bara i hans hjärna.

Under kvällen agerar Lisbeth Palme som ett chockat och svårt medtaget vittne. Men hon pratar med både Lars Christiansson och Åke Rimborn under mordnatten. Konstigheterna tar fart på lördagen när uppgifterna om de två gärningsmännen försvinner.
Citera
2013-07-31, 15:24
Bannlyst
Citat:
Med tanke på att hon försöker stoppa Hages återupplivningsförsök på Olof så drar jag slutsatsen att det är Olof hon talar om , hon verkar inte vilja att han ska bli räddad , eller hur tolkar ni andra det?

Mja, Lisbet kanske ser att hjärtmassage vid trasig kroppspulsåder inte
är rätt kur då blodet torde pumpa ur munnen på honom.
Var han inte död innan så dog han väl då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in