2013-07-30, 20:26
Medlem
4522s avatar
CAM har accepterat Shakhtars bud på Bernard eftersom det är den enda klubben som bjudit vad som krävs. Det blir intressant att se om han accepterar Ukraina eller inte. Hans pappa försöker övertyga honom att Porto är det rätt valet. Vilket det även är ur landslagssynpunkt, då krävs det dock att dom bjuder det president Alexandre Kalil kräver.
2013-07-30, 20:28
Medlem
mishimas avatar
Tydligen hugger Spurs på en rumänsk mittback, Vlad Chiricheș från Steua Bukarest. Någon som har koll på honom?
2013-07-30, 20:33
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tydligen hugger Spurs på en rumänsk mittback, Vlad Chiricheș från Steua Bukarest. Någon som har koll på honom?

Jag kan inte påstå att jag har någon direkt koll på honom men av det jag har läst ska han tydligen vara lik Vertonghen i sin spelstil, alltså bra teknik, passningsskicklig och anfallsvillig.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-07-30 kl. 20:36.
2013-07-30, 20:35
Medlem
gato12s avatar
Är man rumänsk mittback så ska man bara heta Vlad.

Hur har Tottenham det med mittbackar? Har Ledley King slutligen gett upp kampen mot skadorna...?
2013-07-30, 20:39
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Rumänsk och mittback, då börjar varningsklockorna ringa.
2013-07-30, 20:43
Medlem
Fattar inte vad det är som dröjer så jävligt i Suarez affären. Skulle gärna se han i mitt kära Arsenal förutsatt att Wenger får pli på honom. Stannar han eller går han tror ni?
2013-07-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
OM Suarez skulle lämna Liverpool, vad finns det för troliga alternativ att ersätta honom?

Finns ingen, Liverpool behöver mer än en målgörare. Liverpools offensiv kretsar kring Suarez och finns ingen fordward som Liverpool kan ha råd med som kan ersätta han. De kommer behöva ändra hela sitt offensiva spel.
2013-07-30, 21:01
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Finns ingen, Liverpool behöver mer än en målgörare. Liverpools offensiv kretsar kring Suarez och finns ingen fordward som Liverpool kan ha råd med som kan ersätta han. De kommer behöva ändra hela sitt offensiva spel.

Skaffa ett menar du? Är väl ett bra läge för Rodgers att visa vad han går för. Göra några fler klipp á la Coutinho och få ihop en gedigen och bred trupp som inte är beroende av en enda spelare.
2013-07-30, 21:12
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerp3
Fattar inte vad det är som dröjer så jävligt i Suarez affären. Skulle gärna se han i mitt kära Arsenal förutsatt att Wenger får pli på honom. Stannar han eller går han tror ni?

Stannar, Arsenal är ingen slutdestination för en världsspelare, å knappast ett kliv han e värd å ta, de blir real eller inget tror ja, han skulle inte byta pool mot Arsenal iaf
2013-07-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Skaffa ett menar du? Är väl ett bra läge för Rodgers att visa vad han går för. Göra några fler klipp á la Coutinho och få ihop en gedigen och bred trupp som inte är beroende av en enda spelare.

??? Fjärde flest mål i ligan förra året, 1(!) mindre än Arsenal.

Och det är väl precis det man sysslar med just nu? Värvat bredd och ute efter en offensiv spelare som ska gå rakt in i startelvan.
2013-07-30, 21:14
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Rumänsk och mittback, då börjar varningsklockorna ringa.
Får hoppas att han blir kallad för Vlad the Impaler också.
2013-07-30, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Är man rumänsk mittback så ska man bara heta Vlad.

Hur har Tottenham det med mittbackar? Har Ledley King slutligen gett upp kampen mot skadorna...?

Ledley King har lagt av sedan ett år tillbaka. De mittbackar som finns i truppen nu är Jan Verthongen, Michael Dawson, Steven Caulker och Younès Kaboul. Den senare missade dock mer eller mindre hela förra säsongen på grund av skada och att Tottenham är intresserad av denna Vlad antyder att Kaboul ännu inte är redo för spel. Även Verthongen ser ut att missa de första matcherna efter en skada han drog på sig i en träningsmatch mot Sunderland förra veckan. På så sätt kanske det kan vara en nyttig värvning, även om jag inte vet någonting om honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in