Citat:
Åja.
Den dag då Id@ hittas kommer hon att flyttas. Detta oavsett hur stark odören är.
Och det finns garanterat alltid människor som utför div arbeten mot en större/mindre peng än de människor som har det som yrke. Oavsett yrkeskategori.
En slarvigt gömd Id@ kan ha behövts flyttas, och har kanske så gjorts ?
Att finna dumpningsplatsen för en ev Polack går alldeles ypperligt.
Det finns ju fortfarande ngt som heter kartor.
Och vem vet....Kanske skedde polack kontakten redan i THN ??
Hur kan du utesluta att någon ev flyttat Id@s lik.
När hon inte ens hittats ?
(tills den dagen då hon hittas är jag öppen för allt)
Den dag då Id@ hittas kommer hon att flyttas. Detta oavsett hur stark odören är.
Och det finns garanterat alltid människor som utför div arbeten mot en större/mindre peng än de människor som har det som yrke. Oavsett yrkeskategori.
En slarvigt gömd Id@ kan ha behövts flyttas, och har kanske så gjorts ?
Att finna dumpningsplatsen för en ev Polack går alldeles ypperligt.
Det finns ju fortfarande ngt som heter kartor.
Och vem vet....Kanske skedde polack kontakten redan i THN ??
Hur kan du utesluta att någon ev flyttat Id@s lik.
När hon inte ens hittats ?
(tills den dagen då hon hittas är jag öppen för allt)
Möjligt,ja. Troligt, nej.
Citat:
Det enda AJ pysslar med är att försöka påskina att han är oskyldig. Det blir nästan löjligt uppenbart, vilket ännu en gång säger mig att vi inte har med vassa snubbar o göra här, utan snarare tvärtom.
En teori till varför han gömmer sig är för att de häktade snart måste omhäktas igen. Kanske hoppas han på att de frigres.
En teori till varför han gömmer sig är för att de häktade snart måste omhäktas igen. Kanske hoppas han på att de frigres.
Han är ju häktad i polen vad jag förstår.
Citat:
Om AJ va där är det inte så konstigt, men om trafiken sker efter AJ påstår sig ha lämnat Idas lägenhet så är det inkriminerande.
det intressanta är om grabbarna(DB,FH) var tillräckligt smarta att inte stänga av telefonerna när dom åkte för att hjälpa AJ. och istället lämnat dom påslagna hemma.
Vi kan väl utelsuta att tel var på och närvarande när dom utförde sina nattaktiviteter, då hade dom nog hittat ida vid det här laget.