Citat:
Tack, jag kan ibland ses som en framfusig kille alltså att jag föreslår en träff. För jag menar om hon finner mina intressen snabbt vad hindrar henne då att inte ses? Det skulle kännas tråkigt om tjejers verkligen köper någon åsikt om mig bara för att jag är den jag är utan att veta vem jag är. Jag vill ha åtminstone ett förhållande, men det är svårt. Lika svårt som att vite ett jobb.
Det är väldigt få tjejer som inte har varit imponerad över mina hobbies. Ändå verkar de gilla Kalle 24-år som jobbar halvtid på. Ica och lyssnar på hip hop på fritiden.
Det är väldigt få tjejer som inte har varit imponerad över mina hobbies. Ändå verkar de gilla Kalle 24-år som jobbar halvtid på. Ica och lyssnar på hip hop på fritiden.
Förlåt, men detta inlägg var lite rörigare än ditt första, så jag kan ha missförstått något...
Att be om en date är inte fel egenligen. Det beror ju på omständigheterna. Om det är någon du tror du kanske inte kommer att träffa igen så ska du absolut be om nummer el dyl!
Tjejer snackar med varann. Lev med det. Vettiga killar brukar bara få fördelar av det, men har man tafsat på en tjej som inte vill och kallat henne för jävla slyna (tex) så får man leva med att detta kommer att spridas. Om man däremot kört hem en full tjej utan att försöka få fördelar, bjudit nån på en öl när de haft dåligt med pengar, sagt nåt snällt när de haft en dålig dag... Tja, då kommer det ju också att spridas. Jag säger inte att tjejer nödvändigtvis springer och delar med sig av timslånga personlighetsanalyser, det jag säger är att om du uppför dig vettigt mot alla tjejer du möter så kommer detta att löna sig i längden. Nya tjejen i klubben frågar nån annan om de vet nåt om dig... Det är stor skillnad på "jo senaste pubkvällen blev han dyngrak och försökte hångla med alla gifta tjejerna" eller "Njae, han är helt ok, jag snackar med honom ibland och han verkar trevlig".
Sen undrar jag lite hur du framställer dig själv på dejtingsiterna. Jag tror att de mest seriösa tjejerna föredrar profiler där man säger att man vill ha trevligt, vill umgås, och om allt stämmer så är man intresserad av förhållande. Men att man alltså även värderar vänskap. Då blir det inte samma press kring att "klickar det inte direkt eller jag inte vill ligga så kanske han bara reser sig o går" typ.