2013-07-30, 17:26
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolaballo
Titta på denna videon till 13:05. Skippa säljsnacket så får du en helhets bild om hur man ska konversera på och framför allt ge dig hopp.
http://www.onlinepickupsecrets.com/v...index-new1.php

Det finns som torrent. Har en känsla av att jag får copy pasta den mycket.

Skippa "The Game". Det är skillnad på amerikanska och svenska tjejer förstår ni era dårar
Citera
2013-07-30, 20:36
Medlem
Memnoks avatar
Känns som du behöver jobba med självförtroendet, det är en viss skillnad mellan att objektivt redogöra för varför man skulle vara en bra partner och att gå fram till en tjej och genuint tänka "fan vad hon skall vara glad över att jag valde att prata med just henne". Mitt råd är fake it til you make it, ställ dig framför spegeln och säg "jag är snygg som fan, brudar tycker att jag är kul och intressant och Finland kommer producera en duktig fighter snart" tills du tror på det själv, då kommer du att lyckas.
Citera
2013-07-30, 22:09
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Inge jävla The Game, kan du inte berätta vad man bör tänka på?
Det är inte "The Game". The Game är en underhållande berättelse om en snubbe som började flera pinnhål högre på självförtroende-stegen än vad du och flera flashbackare är nu och klättrade hela vägen till toppen, allstå ingen bra källa till material för dig och många flashbackare. Detta är dock en annan skola än the game. Titta på filmen till 13:05 och berätta för mig sedan.
Citera
2013-07-30, 22:12
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Känns som du behöver jobba med självförtroendet.
På tal om självförtroende. En av dem bästa sidorna tycker jag personligen.

http://www.xn--sjlvfrtroende-cfb7y.com/
Citera
2013-07-30, 22:15
Medlem
Citat:
Gång på gång lyckas man väl få en träff med en tjej via nätdejtning, men verkar bara ske en gång och rätt så sällan. Många verkar dra sig ur dagens innan också. Då får man en inbillning att krogen är bättre men icke, där ser alla tjejer självupptagna. Sedan beror det på vart man göra. Om jag träffar en tjej via hobby så är typ oddsen stor att hon har redan en pojkvän.

Så jag vet inte vad fan som händer, jag verkar ju ha allt som tjejer har + självförtroende, alla behöver dock inte vara som Tiger i Nalle puh varje jävla dag tycker man. Är detta ett problem för många killar idag? Jag vill bara ha lite närhet med en tjejs utan att hon måste se ut som ett träsktroll. Fårö ha och syssla med någon lagsport eller så.

Ge upp! Är 43 år, barn varannan vecka, bor alltså singel i villan varannan vecka, tjänar 800k+ per år, ser bra ut och är välvårdad. Dock har jag gett upp allt som har med dejting att göra, kvinnorna har en "one liner" profil med dåliga bilder, om än någon och förväntar sig sig svar från drömprinsen bara för att de har en fitta mellan benen.
Citera
2013-07-30, 23:59
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolaballo
På tal om självförtroende. En av dem bästa sidorna tycker jag personligen.

http://www.xn--sjlvfrtroende-cfb7y.com/
Bra råd förutom delen om att byta ur sina polare.
Citera
2013-07-31, 17:50
Medlem
C0LDPLAYs avatar
Citat:
Förstår vad du menar, jag tror att jag ibland kan leta fel tjejer. Det jag säger stämmer, är jag en snäll kille som har bra ekonomi........ja...då är jag en snäll kille med bra ekonomi och vad mer ska jag behöva göra? Ska jag bjuda henne på glass bara för att jag har en bra ekonomi? Då blir jag för snäll etc.

Du är en snäll kille med bra ekonomi, so what? Det finns tjejer som gillar den typen av killar. Du kan inte vara någon annan än den du är och en dag kommer du stöta på någon som vill ha det När det kommer ske vet varken du eller vi, men det kommer komma. En dag kommer du plötsligt se tillbaka och tänka "det blev bra tillslut". Vad som fångar mig t.ex. är killar som får mig att skratta och som jag känner mig bekväm med! Något som också är fint är när killar minns detaljer, t.ex. att jag föredrar vitt framför rött vin osv. Egentligen ganska "små" saker men som gör väldigt mycket i mina ögon.
Citera
2013-08-06, 14:59
Medlem
RedCrabs avatar
Det jobbiga som kille vid denna ålder är att man måste styra upp allt själv, från att ta första kontakt till att styra upp en aktivitet.

Vilken roll har en tjej i det här egentligen? Svara ärligt.
Citera
2013-08-06, 16:52
Avslutad
Frågan du bör ställa dig är först och främst vilken sorts tjej du vill ha. Du verkar desperat efter en flickvän, inte en tjej som kommer göra dig glad.

Att du hittar någon på krogen som är något att ha har väldigt låga odds, lovar dig att 99% av dem du finner där kommer vara en stor besvikelse på kort sikt. Sluta vara desperat så kommer det automatiskt i många fall.
Citera
2013-08-06, 21:47
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened
Frågan du bör ställa dig är först och främst vilken sorts tjej du vill ha. Du verkar desperat efter en flickvän, inte en tjej som kommer göra dig glad.

Att du hittar någon på krogen som är något att ha har väldigt låga odds, lovar dig att 99% av dem du finner där kommer vara en stor besvikelse på kort sikt. Sluta vara desperat så kommer det automatiskt i många fall.

du har en poäng, med handed på hjärtat är det väldigt få tjejer som gör mig glad och utifall de gör det så är de upptagna.

Det är fortfarande ett faktum är att det är killen som ändå måste styra upp allt tyvärr.
Senast redigerad av RedCrab 2013-08-06 kl. 21:51.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in