2013-07-30, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Kommentaren har AJ säkert gjort för att förvissa sig om DB's lojalitet samt för att påminna honom om vem som är hans härskare och välgörare!

Men är verkligen den skärmdumpen helt ny? Kommentaren syns ju inte på facebook nu i alla fall!
För 21 timmar sedan, och kommentaren finns kvar överst på sidan.
Citera
2013-07-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
För 21 timmar sedan, och kommentaren finns kvar överst på sidan.

Jag ser den inte på min facebook men det kan ju ha med hans sekretessinställningar att göra!

För att kunna se den måste man antagligen vara vän med DB eller vara vän till någon av hans vänner!
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Snabb analys.
"Jag älskar dig min broder. Du är viktig för mig."

Inte ett spår av ånger eller empati för DBs situation, häktningen, Stellan och allt.
Tex. "fyfan vilken soppa, jag tycker det är för jävligt, du är ju oskyldig och skall göra allt för att rentvå dig ur detta och få ut dig ur häktet". Nix.

Inte ens när AJ klämmer i från tårna klarar han av att hitta empati. Utan det blir jag & mig.
Hela citatet andas ägandeform dessutom.

Och detta kommer ligga uppe på DB:s fb-sida för alla att se (instämmer helt med det du skriver här) då DB själv inte kommer åt sin fb öht.
Varför skriva på hans fb NU? Knäpptyst från AJ länge, länge och så nu, nu skriver han på fb det där inlägget hos DB.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
För att kunna se den måste man antagligen vara vän med DB eller vara vän till någon av hans vänner!
Troligtvis är det så.
Citera
2013-07-30, 00:15
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Menar längre fram har dom golat det har inte jag läst någonstans? Det tror inte jag.

I dessa fall brukar det finnas en viss självsanering någon som ledsnar på GM, klen tröst men sant.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2270068-haktade-uppges-ma-mycket-daligt

Vad menas i artikeln med att misstankegraden skrivits ned. Det verkar på artikeln som om de är misstänkta för färre saker men det är väl inte misstankegrad... De där termena kan inte jag.
Citera
2013-07-30, 00:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag har för mig att advokaten sa att det var vanligt.
UDs pressjour sa däremot att det var en helt ny situation.

Så kanske advokaten, som för övrigt AJ snackade med på vägen in, misstog sig och tror att AJ skulle hämtas av svensk polis och få 1a klass på flyget hem.

Föga anade AJ att det blir ett par dagar i polskt häkte Får se om han visar nazzegaddningarna för cellkamraterna.

Är det säkert att han behandlas som en vanlig kriminell nu när det finns internationell efterlysning och ambassaden ringde efter den polska polisen?
Citera
2013-07-30, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Och detta kommer ligga uppe på DB:s fb-sida för alla att se (instämmer helt med det du skriver här) då DB själv inte kommer åt sin fb öht.
Varför skriva på hans fb NU? Knäpptyst från AJ länge, länge och så nu, nu skriver han på fb det där inlägget hos DB.

Låter som att han vill förvissa sig om att hemligheten är hemlig.
Citera
2013-07-30, 00:16
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Troligtvis är det så.
Inte ens jag ser inlägget.
Citera
2013-07-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Inte ens jag ser inlägget.
Märkligt?
Citera
2013-07-30, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral

För att han läst på Flashback att han är empatilös idiot, och ville snabbt förbättra den sidan, pga den strida strömmen av avhoppade "vänner" 32 st ?

Så satte han sig ner och försökte med all sin kraft *mmmmrrrgghhhfffssstt* skriva något empatifullt, men det gick inte utan att använda orden jag, min, mig, vilka klingar som guld i psykopatens hjärna.
Citera
2013-07-30, 00:20
Medlem
Citat:
http://imageshack.us/f/42/yvfp.png/

Ok, är helt övertygad nu! Förut var det 18 timmar sen och nu har det gått 21 timmar!

Synd för AJ då att DB förmodligen inte kommer att kunna läsa det där inlägget så länge han sitter häktad!
Citera
2013-07-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det säkert att han behandlas som en vanlig kriminell nu när det finns internationell efterlysning och ambassaden ringde efter den polska polisen?

Eftersom han befanns i polen är polsk polis som handhar detta. Amabassaden är inte inblandad i de rättsliga ärendena.
Först blir det häkningsförhandling och sedan förhandling om ev. utvisning till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in