2013-06-22, 10:07
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Drick grape juicen någon timme innan om du vill få ut något öht. Jag har själv aldrig känt av något mer rus utav när jag boostat med några glas grape fruit innan.
Kanske händer att du blir som du strävar efter också vem vet?
Att det boostar Xanoren på dig fort, men för mig tycker jag det inte boostar något alls !
Jag har aldrig testat boosta med grapejuice, så jag vet inte hur bra det fungerar, men gin och grappo fungerar ialf utmärkt som boots!
Citera
2013-06-22, 14:57
Bannlyst
JAg käkar Imovane varje dag, och igår köpte jag mig ett par färska grapefrukter, och käkade en vid intag av Imo sedan 1 grapefrukt till 1 timme senare, ökade ruset av imo kopiöst! så det funkar ialla fall för mig. Kollar man på FASS på imovane så varnar dom för att äta/dricka grapefrukt i samband med medicineringen pga att det kan förstärka effekten hehe.
Citera
2013-06-24, 13:26
Medlem
gugglianos avatar
Läste på FASS igår om antabus, men som alla andra, måste jag säga att jag snarare tycker att den blockerar effekten. Men vad man säkert får räkna med är att antabus gör benso spårbart längre tid än annars, även om den förlängda nedbrytningstiden inte leder till något längre rus. Jag har tagit 20mg stesolid idag+400mg antabus och 20mg omeprazol, och jag känner inte ett skit, visst det är en låg dos och jag har tolerans så det räcker, men nåt litet borde man ju märka om nu både antabus och omeprazol har förlängd halveringstid som bieffekt. Näe, tyvärr är nog effekten förkastlig i dessa fall. Opiater och alkohol är inget jag rekommenderar att blanda med benso, men det är ju känt att det boostar benso, sen kanske man inte vill åt alla konsekvenserna de kan få att leka kemi-doktor med sig själv på det viset.
Citera
2013-06-24, 13:29
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
JAg käkar Imovane varje dag, och igår köpte jag mig ett par färska grapefrukter, och käkade en vid intag av Imo sedan 1 grapefrukt till 1 timme senare, ökade ruset av imo kopiöst! så det funkar ialla fall för mig. Kollar man på FASS på imovane så varnar dom för att äta/dricka grapefrukt i samband med medicineringen pga att det kan förstärka effekten hehe.
Här är jag beredd att hålla med, på på stillisar och imovane verkar grapefrukt ha en klart boostande effekt, sen ska vi inte glömma vad några hundra hundra milligram lyrica kan göra för att skjutsa på ytterligare. Lyrica är och förblir (överlag) den mest potenta boostermedicinen.
Citera
2013-07-13, 20:30
Medlem
narutos avatar
Grävde fram en gammal länk:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._by_grapefruit
Citera
2013-07-19, 20:11
Medlem
Spännande att detta formligen exploderat i USA men just börjat komma hit, finns bara en tillverkare av boosters i Sverige och jag tror det går bra för honom, alla som handlar kommer tillbaka, visar på effekt enligt mig. Går ej att förneka då de inne håller de tre aktiva ämnena från grapejuice men koncentrerat i en tablett som motsvarar saften i två medelstora frukter...
Det jag tycker är intressant med detta är att jag har en bekant som forskar på just det här ämnet och när forskningen började hade de inga förutfattade meningar men hade såklart hört olika sätt folk änvände. För att göra inlägget kort så använde man ca 20 sätt att boosta olika droger. Dels sätt de visste innan och en del de fick reda på innan de startade upp! Det visade sig rätt fort att det finns nog en hel massa olika boosters som är olika effektiva!! De fann att ca 60% av de sätt de testade höjdes plasmanivån upp till sex ggr på metadon, gällande benzodiazepinen Midazolam som oralt tas upp till 35% normalt av kroppen om man äter det men med tillsats kan kroppen ta upp 100%.
De absolut mest effektiva ämnena överlag var tre, nämligen främst Naringin och Bergamottin samt Bergaptol, det spännande är att det finns två växter som e kända som innehåller alla tre, det är en kaktus i sydamerika och i grapefrukt, men nu har människor tagit det i egna händer och alla dessa tre ämnen är relativt lätta för vilken människa som helst att få tag på om man är kapabel att använda google! Såklart utfördes forskningen i ytterst små doser och mättes med fina instrument med mening att komma fram till fördelar men framförallt risker med plasmaökning och förökad upptagning(metabolism).
Citera
2013-07-19, 20:58
Medlem
DeLuxemannens avatar
Grape gör metaboliseringen långsammare, och därför ansamlas det verksamma ämnet vid UPPREPADE intag. Visst kan du känna uppemot en 30-50% ökad ruseffekt av exempelvis somliga bensodiazepiner. Särskilt de i familjen triazolo(alprazolam,triazolam och pyrazolam Ökningen vi uppmätte i labbet för ca 8 år sen var att diazepam(som anses som den "bredaste" benson)gav den största ökningen med färsk grapefrukt/dryck. Uppåt 50-75% ökning kunde mätas i plasma/blodet.
Omeprazol på 20 mg gav nästan exakt samma siffror på samma substanser. Grape kan uppfattas som mer potentierande, men det är för att mängden oftast är mer än de 200 ml grape vi använde. Dricker du ett dricksglas på ca 4-5 dl ökar ju effekten, inte mycket men en del. Omeprazol med en exakt mängd i mg är lättare att dosera -självklart.

Men ta och plugga metabolism samt ph-värden osv i samband med farmaologi, så kommer ni hitta era egna knep med tiden.
Kör på.
Citera
2013-07-21, 19:27
Medlem
DeLuxemannens avatar
Testa detta:
Drick 3 dl grapejuice(Tropicana)
20 mg omeprazol
Seroquel(räcker med 50 mg)
80 mg (40 st)loperamid/imodium - skit i dessa om du inte gillar opiat-feeling

Vänta 30 min

inta 5 mg (10 st)Pyrazolam -enda bensohelvetet jag hade hemma..Vid tolerans tredubbla

Fick exakt samma feeling som när jag gick på Oxycontin å Xanor för 6-7 år sen. Trodde de var ren placebo -men icke....Pupiller i mios å softa deluxus. Bara ett tips!
Citera
2013-07-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen
Testa detta:
20 mg omeprazol

Vänta 30 min

inta 5 mg (10 st)Pyrazolam -enda bensohelvetet jag hade hemma..Vid tolerans tredubbla

Fick exakt samma feeling som när jag gick på Oxycontin å Xanor för 6-7 år sen. Trodde de var ren placebo -men icke....Pupiller i mios å softa deluxus. Bara ett tips!

Haha, jag tänkte göra liknande mix igår men det blev aldrig av, och tog min sista seroquel för att somna.
Ja, pyrazolam ska nog gå att boostas på ett och annat sätt.
Citera
2013-07-21, 21:17
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Fan vad gött för dig.
Citera
2013-07-22, 16:57
Medlem
masterior26s avatar
Vet inte om detta sagts tidigare i tråden men när jag käkar benso så brukar jag gilla att röka en spliff för det tycker jag boostar på benson rätt bra.
Citera
2013-07-29, 16:35
Medlem
Citat:
Testa detta:
20 mg omeprazol

Vänta 30 min

Är hooked på röka för att sova, men torr tills imorgon bitti, tänkte fixa en bra sömnmix ikväll.

Har imorse käka mitt sista MG alprazolam och efter det 1 röd grapefrukt och en folkbärs, nu till kvällen funderar jag.

1 röd grapefruke
1 Imovane 7.fem MG (trasigt tangentbord)
1 Seroquel 100mg
1 Mirtazapin 30mg
1-två folkbärs

Detta borde väl fan få mig att somna???

Imodium kan jag nog hooka på apoteket, är det verkligen värt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in