2013-07-29, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
RDY som enligt mig har den bästa insidertipsen säger att DB var den som dumpade kroppen, ev. vet inte ens AJ vart den är.
Så det du säger stämmer med den informationen som finns från polis och RDY.

Dock besitter herrarna samvete och ångrar nog djupt sin inblandning. Ett par veckor till så galer di nog högre än tuppen på gödselstan.

Jag ser detta som ett ½ erkännande...om ett erkännande nu kan vara ½. Annars får man nog tolka det som 1/1.

Det kanske redan har blivit så eftersom AJ blivit häktad?
Citera
2013-07-29, 15:02
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Sa inte åklagaren att båda varit på platsen vid tillfället?
Men DB har tydligen varit mer aktiv än FH, åtminstone lämnat mer spår som tyder på det.

Båda kanske har varit framme vid adressen, om det är IFs adress som avses med mordplatsen. Därefter kanske de har skilts åt, nåt lär det vara som skiljer de båda åt.
Citera
2013-07-29, 15:04
Medlem
Tooheyss avatar
Ny artikel i TTELA.

Citat:
En europeisk arresteringsorder på 36-åringen har utgått till polsk polis, uppger åklagarmyndig

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2269718-polsk-polis-har-fatt-arresteringsorder
Citera
2013-07-29, 15:06
Medlem
"Vid 14-tiden i dag hade mannen ännu inte dykt upp på Sveriges ambassad i den polska huvudstaden.
– Jag har inga uppgifter om det eller om den här mannen, säger Kent Åkesson, tredje ambassadsekreterare till Aftonbladet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17209161.ab

Nej han fick väl betalt av AB så han klarar sig en vecka till!
Citera
2013-07-29, 15:06
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Var det alltså blod på tingesten?

Låter som om det ar en tidning
Citera
2013-07-29, 15:07
Medlem
Och ännu vidrigare är ju att han har folk som hjälper honom göra sig av med sina egna vänner.
Citera
2013-07-29, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
"Vid 14-tiden i dag hade mannen ännu inte dykt upp på Sveriges ambassad i den polska huvudstaden.
– Jag har inga uppgifter om det eller om den här mannen, säger Kent Åkesson, tredje ambassadsekreterare till Aftonbladet."

Kan knappast bli någon avkoppling nu när han har polsk polis efter sig.
Citera
2013-07-29, 15:10
Medlem
Hur skyldig AJ nu är i detta brott vet vi inte, än!,
men i vilket fall är han jä-ligt skyldig för att ha lämna sin "vän" som är försvunnen och hennes familj!!! Han är skyldig till att ha vänt ryggen åt de som behövt hans hjälp att hitta I*a!!! Han är så jä-la skyldig på ett moraliskt sätt så det finns ingen möjlighet att han inte även är skyldig för brottet
Senast redigerad av EtTuJustistia 2013-07-29 kl. 15:14.
Citera
2013-07-29, 15:11
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag är inte så säker. Vad är vitsen med att, en timme innan han ämnar kliva in på ambassaden, gå ut med det i AB?

Mycket enkelt. Han vill visa att han har kontroll och agerar relativt frivilligt. Pga sin överlägsenhet kan han även hinta om var DB gömt kroppen... Ingen fattar ju ändå. Vet inte om det var en hint men det visar ju sig på ett par dagar och polisen fick ju något att undersöka iaf.
Citera
2013-07-29, 15:11
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninaxl
Låter som om det ar en tidning
En tidning kan man väl inte använda för att bära en kropp.
Citera
2013-07-29, 15:12
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant

Tänkte precis samma tanke, hur är killens ekonomi för övrigt ? Socialfall eller ?
Citera
2013-07-29, 15:12
Medlem
Heffis avatar
Om han nu är i Polen, kan han då vara i staden Wola, utanför Warszawa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in