2013-07-29, 13:24
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vad kränkt han ska känna sig när han står utanför ambassaden, i detta nu, i total avsaknad av hans förväntade medieuppbåd

Han kan väl inte förvänta sig att dagspressen och tv ska slänga sig ner dit för att rapportera. Eller kan han det?
Citera
2013-07-29, 13:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Svenska ambassaden i Warzawa ligger i ett ett tämligen välbevakat område, med beväpnade vakter/militär/polis som patrullerar, bla. med automatkarbin. Vi får se vem som griper Morot först, och på vilket sätt.

Polsk polis är inte kända för sitt hänsynstagande, speciellt inte mot mordmisstänkta psykopater.

Det vore tragiskt om Morot kom så lätt undan; "suicide by cop"

11:49 lade AB upp artikeln, 1h timme har gått nu...

Han blir kanske inte framsläppt till ambassaden och då har han gjort vad han kunnat. Enligt eget förmenande.
Citera
2013-07-29, 13:27
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Avslöjar sitt gömställe – på Facebook
36–åringen misstänks för mordet på en kvinna från Trollhättan – skriver i mejl till Aftonbladet att han ska överlämna sig - Är i Warszawa

36-åringen: Jag kommer att överlämna mig
Skriver i mejl till Aftonbladet att han ska inställa sig på en ambassad

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17209161.ab

AJ, är det inte bättre du mailar Polisen om du vill rentvå dig ?

Jösses denna mening är baske mig inte klok, syftar på "juridiska klimatet".

"– Fast jag ska inte sticka under stol med att det varit skönt att komma undan det juridiska klimatet hemma."
Citera
2013-07-29, 13:27
Medlem
Facebook:

André*s Amore J*hansson

för 11 timmar sedan.

32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!

Ehh, vad menar karln?? Ganska naturligt att folk tar avstånd från en handling som denna, eller? 32 till som hamnat på hans "snedtändningslista"? En eloge till de 32 som, sent omsider, tagit sitt förnuft till fånga.
Otroligt nog är 13 kvar (varav två polacker - som är tillagda för att listan ska bli längre?).
Citera
2013-07-29, 13:28
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Visst kan han fällas utan kroppen men chansen är betydligt mindre. Spekerödsfallet frikänd i TR och HR.

Ja men varje fall är unik, det går inte att titta på andra och dra slutsatser. Dessutom är AJ mer SAFE bakom galler än att gå fri, tror inte att han kommer att klara sig något vidare som fri man om inte en annan GM hittas. Det finns väldigt många som är trötta på att se psykot härja och komma undan rättvisa.
Citera
2013-07-29, 13:29
Medlem
Nu har snart 1h passerat AJ.......
Citera
Medlem
Det är väl inte säkert att alla dessa 32 tagit avstånd från handlingen som sådan utan dom är rädda för flashbacks grävande om någon här skulle känna igen ett namn t.ex. Eller är jag helt ute och cyklar nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vad kränkt han ska känna sig när han står utanför ambassaden, i detta nu, i total avsaknad av hans förväntade medieuppbåd

Det är nog därför han är ivrig med att uppdatera Aftonbladet

Har det inte gått en timme nu?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han blir kanske inte framsläppt till ambassaden och då har han gjort vad han kunnat. Enligt eget förmenande.

Citat:
Han berättar att han köpte en flygbiljett hem i torsdags men ändrade sig och fattade beslutet att gå till ambassaden i stället.
– Det är bättre. Annars skulle det kanske bli en scen på flygplatsen eftersom jag är internationellt efterlyst, säger han.

Så mycket smartare att meddela pressen & polis att han tänker gå in i ett område med minst 3 plutoner skyddsvakter med polisiära befogenheter och automatkarbiner. Skapar ju ingen scen !
Citera
2013-07-29, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogge12
Facebook:

André*s Amore J*hansson

för 11 timmar sedan.

32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!

Ehh, vad menar karln?? Ganska naturligt att folk tar avstånd från en handling som denna, eller? 32 till som hamnat på hans "snedtändningslista"? En eloge till de 32 som, sent omsider, tagit sitt förnuft till fånga.
Otroligt nog är 13 kvar (varav två polacker - som är tillagda för att listan ska bli längre?).

Och en av dom bor i Warszawa! !!
Citera
2013-07-29, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Det är väl inte säkert att alla dessa 32 tagit avstånd från handlingen som sådan utan dom är rädda för flashbacks grävande om någon här skulle känna igen ett namn t.ex. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Omöjligt är det ju inte, men kolla AJ´s kommentar. De är nu alla fiender/häxor oavsett anledning till "avhoppet"

Såna här hot kanske motverkar sitt syfte. Fler "hotade" kanske känner sig manade att berätta - OM de vet något?
Citera
2013-07-29, 13:35
Medlem
ab12s avatar
Fasen också, det var stängt!

Ambassadens öppettider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem