2013-07-29, 13:18
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtTuJustistia
Han har ju varit med förr så att säga, han vet precis hur länge han kan dra ut på tiden.
Betänk även en psykopats beteende. Valet att gå till ambassaden är troligtvis pg a hans feghet, han vågar inte visa sig i Sverige/Trollhättan utan poliseskort

Självklart är han rädd för att folk ska börja spotta på honom eller möjligen hugga honom i ryggen på flygplatsen. Han är feg, men fortsätter att neka... han tror att han kan komma undan detta eftersom kroppen inte har hittats. Men han kan fällas ändå.
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
En fråga som jag har funderat på är hur mycket AJ egentligen har att vinna på att hålla sig borta, och då menar jag ett par dagar eller en vecka, inte att fly landet för gott.

Det är väl förståeligt att han inte vill krypa in i häktet tidigare än han måste, men finns det något i utredningssynpunkt som han har att vinna på det?

Det enda som jag kan tänka mig är att så länge han är på fri fot så kan han följa mediabevakningen på ett sätt som han inte kan inifrån häktet med fulla restriktioner. Ha koll på om och när det dyker upp en kropp etc. Vad säger ni?

Om kroppen ligger öppen för djur så tjänar han väl på att det tiden går och kroppen blit sämre och sämre skick.
Minns Li*da Che* som tappade 70% av sin vikt under 7 veckor i skogen.
Plus infoförlust som du nämner.
Citera
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Tydligen så ägs bolaget som äger Aftonbladet av ett bolag i USA som ägs av judar. Lite ironiskt OM DET NU STÄMMER? I så fall har han ju verkligen vänt sig till rätt tidning.

AB betalade väl bäst antagligen, när mammon hälsar på så glömmer somliga raskt sin politiska ideologi.
Citera
2013-07-29, 13:19
Bannlyst
Svenska ambassaden i Warzawa ligger i ett ett tämligen välbevakat område, med beväpnade vakter/militär/polis som patrullerar, bla. med automatkarbin. Vi får se vem som griper Morot först, och på vilket sätt.

Polsk polis är inte kända för sitt hänsynstagande, speciellt inte mot mordmisstänkta psykopater.

Det vore tragiskt om Morot kom så lätt undan; "suicide by cop"

11:49 lade AB upp artikeln, 1h timme har gått nu...
Citera
2013-07-29, 13:20
Medlem
Åkte han och dumpade mc/mopeden i Polen ? Och försöker få oss skattebetalare att hämta hem honom ??
Citera
2013-07-29, 13:21
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Jag har för mig att vissa kallade I*a för någon som hade både dörren och musen öppen och att det knarkades en del både i hennes lägenhet och på andra ställen. Men jag vet ju inte hur det är med sanningshalten i dessa påståenden, men det var folk i tråden som hade kastat ur sig detta. Jag förutsatte att det var sant, för att det kändes fullt möjligt, i och med att jag tyckte mig känna igen den här sortens människor.

Men snälla främmaten av vilken anledning talar du illa om en
trolgen avliden??? Tillför det att hitta hennes kropp ???
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
Självklart är han rädd för att folk ska börja spotta på honom eller möjligen hugga honom i ryggen på flygplatsen. Han är feg, men fortsätter att neka... han tror att han kan komma undan detta eftersom kroppen inte har hittats. Men han kan fällas ändå.

Visst kan han fällas utan kroppen men chansen är betydligt mindre. Spekerödsfallet frikänd i TR och HR.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Det finns fler i tråden som har fått PM från "vänner" till AJ. Då påstås han finnas på kuggnäsfestivalen. Undra vilka "vänner" som talar sanning?

Sant! Man får vara noga och källkritisk.
Dyker AJ upp på ambassaden i Polen så får vi iaf reda på dessa vänner som nämnt Kuggnäs
Citera
2013-07-29, 13:22
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Svenska ambassaden i Warzawa ligger i ett ett tämligen välbevakat område, med beväpnade vakter/militär/polis som patrullerar, bla. med automatkarbin. Vi får se vem som griper Morot först, och på vilket sätt.

Polsk polis är inte kända för sitt hänsynstagande, speciellt inte mot mordmisstänkta psykopater.

Precis, det är ca 10 timmar och 40 minuter kvar av måndagen och jag hoppas verkligen jag slipper säga: - vad var det jag sa.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtTuJustistia
Det blir aningen mer uppståndelse på detta sätt, passar hans ego.
Vad kränkt han ska känna sig när han står utanför ambassaden, i detta nu, i total avsaknad av hans förväntade medieuppbåd
Citera
Medlem
Presidents avatar
Man borde anmäla honom till polsk polis som den psykopat mördare på flykt han verkar vara så att de kan hämta honom istället. Vad fasen ska ambassaden göra? bjuda på kaffe och vänta på att svensk polis ska åka dit för eskort?
Citera
2013-07-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap

Det var väl i polen en av hans polare blev fast oxå ? Den smarta skylt tjuven kanske berättat hur man gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in