Åkte hem på förmiddagen i lördags eftersom min tältkompis åkte hem och jag hade bakfyllan från helvetet. Kändes som ett bra val tills vi hade kommit till bytet i Alvesta, då började frustrationen och ångesten krypa sig på.
Just nu sitter jag och pendlar mellan att vara sjukt nöjd över en nice festival och ångest över att jag missade sista kvällen. Får väl se till att åka nästa år också och ha det dubbelt så bra för att kompensera. Sitter just nu och Bitminear så mycket jag kan, även om det är lite man får så har man ju ändå ett år på sig att få tillräckligt för att kunna köpa något kul.
Skulle vilja ha mer d'n'b nästa år, Netsky var så jävla sjukt i år. De kan gärna ta bort lite hardstyle och sätta in d'nb och jungle istället.
Big Chocolate, Tech N9ne, The Hustle Standard, Hadouken!, John O'Callaghan, Hopsin, Nero, Example, Foreign Beggars, Above & Beyond och Enter Shikari är band/artister som jag kommer på så här på rak arm som skulle få mig att köpa en biljett utan att tveka (vilket jag kanske gör ändå, blev inte så jättemånga spelningar i år).