2013-07-28, 23:04
Medlem
plastartiklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Efter besvikelsen att både Youth Lagoon och Last Lynx ställde in i år förväntar jag mig lite mer indie år 2014 som kompensation! Annars avvaktar jag med specifika önskemål, men fint kommer det bli!

Jag hoppas också på mer indie, men kan inte säga mer än det just nu då mitt huvud inte riktigt fungerar som det ska än. Det känns ungefär som att halva min kropp och själ är kvar i skogen haha.

Men herregud vad underbara och sjuka ni alla är som redan börjar tagga <3
Citera
2013-07-29, 01:46
Medlem
mer psy, mindre dubstep-. mer elektroniskt!
Citera
2013-07-29, 03:13
Medlem
Pupptjacks avatar
Die Antwoord.

..sen kvittar det lite, haha.
Citera
2013-07-29, 03:34
Medlem
Bubba-Joes avatar
Jag hoppas verkligen på Madeon, Danger, Kristian Anttila, Lenno, Porter Robinson, Bag Raiders och M83! Det hade varit helt jävla fantastiskt!

Vad tyckte ni om årets upplaga då? Själv tyckte jag det var väldigt, väldigt bra! Tommy Trash och Zedd hade sjukt tunga set
Citera
2013-07-29, 08:36
Medlem
Lawbreakers avatar
Vill ha tillbaka F.O.O.L, Zedd, Gtronic, efter det så tar jag det som erbjuds för herrejävlar det kommer vara grymt oavsett vad!

btw, grymt med ny tråd redan nu!
Citera
2013-07-29, 11:11
Medlem
Qinkys avatar
Die antwoord. vrf har dem inte varit på E-boda innan?!?!??!+1+1?!

Hoppas inte de slutar med elektroniskt. Så jävla sjukt nice att E'a till. Däremot för min del så kan de skippa hardstyle till '14. Vet att många gillar det men inte min kopp te. Annars typ mer D'n'B, hip hop å raggae.

Och fler kvinnliga artister vafan! inte typ R&F/Icona pop utan sweet electrotjejer typ Little Jinder, Sydney Blu, Bella boo, Grimes mm. eller hiphopbrudar som Brooke Candy, Azelia Banks, Iggy Azalea, Lilla Namo mm.

Annars pleasurekraft i år igen. Crookers och Breakbot skulle jag också vilja se.
Nästa år ska jag också ha med mig egen mdma. kanske lite extra att sälja. Tyckte annars det var rätt torrt med godis i år.
Citera
2013-07-29, 11:52
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qinky
Die antwoord. vrf har dem inte varit på E-boda innan?!?!??!+1+1?!

Hoppas inte de slutar med elektroniskt. Så jävla sjukt nice att E'a till. Däremot för min del så kan de skippa hardstyle till '14. Vet att många gillar det men inte min kopp te. Annars typ mer D'n'B, hip hop å raggae.

Och fler kvinnliga artister vafan! inte typ R&F/Icona pop utan sweet electrotjejer typ Little Jinder, Sydney Blu, Bella boo, Grimes mm. eller hiphopbrudar som Brooke Candy, Azelia Banks, Iggy Azalea, Lilla Namo mm.

Annars pleasurekraft i år igen. Crookers och Breakbot skulle jag också vilja se.
Nästa år ska jag också ha med mig egen mdma. kanske lite extra att sälja. Tyckte annars det var rätt torrt med godis i år.

Kan lova dig att ifall Hardstyle försvinner från Emmaboda så blir en hel del folk väldigt ledsna så ifall jag hade varit du så hade jag stått ut för min & deras skull

Håller med om det här med kvinnliga artister, Linda Pira ska jag absolut önska på hemsidan!

Och det fetstilta kan jag inte hålla med om, var en himla massa camp som sålde det. Camp Flum var ett av dem och där satt jag en hel del, köpte även mina E där

Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Dra dit Daft Punk för fan!

+111111
Senast redigerad av Milky.Bong 2013-07-29 kl. 11:59.
Citera
2013-07-29, 11:56
Medlem
Dra dit Daft Punk för fan!
Citera
2013-07-29, 12:07
Medlem
Åkte hem på förmiddagen i lördags eftersom min tältkompis åkte hem och jag hade bakfyllan från helvetet. Kändes som ett bra val tills vi hade kommit till bytet i Alvesta, då började frustrationen och ångesten krypa sig på.

Just nu sitter jag och pendlar mellan att vara sjukt nöjd över en nice festival och ångest över att jag missade sista kvällen. Får väl se till att åka nästa år också och ha det dubbelt så bra för att kompensera. Sitter just nu och Bitminear så mycket jag kan, även om det är lite man får så har man ju ändå ett år på sig att få tillräckligt för att kunna köpa något kul.

Skulle vilja ha mer d'n'b nästa år, Netsky var så jävla sjukt i år. De kan gärna ta bort lite hardstyle och sätta in d'nb och jungle istället.

Big Chocolate, Tech N9ne, The Hustle Standard, Hadouken!, John O'Callaghan, Hopsin, Nero, Example, Foreign Beggars, Above & Beyond och Enter Shikari är band/artister som jag kommer på så här på rak arm som skulle få mig att köpa en biljett utan att tveka (vilket jag kanske gör ändå, blev inte så jättemånga spelningar i år).
Senast redigerad av ImNoTree 2013-07-29 kl. 12:11.
Citera
2013-07-29, 13:11
Medlem
Qinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Kan lova dig att ifall Hardstyle försvinner från Emmaboda så blir en hel del folk väldigt ledsna så ifall jag hade varit du så hade jag stått ut för min & deras skull

Håller med om det här med kvinnliga artister, Linda Pira ska jag absolut önska på hemsidan!

Och det fetstilta kan jag inte hålla med om, var en himla massa camp som sålde det. Camp Flum var ett av dem och där satt jag en hel del, köpte även mina E där

Ja har förstått att hardstyle är en favvo. Men det störde mig inte mer än att ett granncamp spelade hardstyle högt som fan en natt nar jag hade feber haha. Blev rätt sne.

Jag måste bara haft otur när det gäller godis. Fick köpa av en snubbe som sålde en av sina egna knappar han hade tänkt droppa.

Vart låg camp flum? Var i skogen en natt och folk sa att det fanns att köpa. Jag hade väl bara otur/ gillar inte att fråga efter knark som en fjortis utanför systemet.
Citera
2013-07-29, 14:10
Medlem
sappys avatar
Apropå svårt att köpa.

Styrde riktigt bra gräs från två olika camps till bra pris, även bra braj från ett annat camp. Hittade på lappar två gånger också till bra pris. E / mdma hittade vi utan problem också. Fanns även tjack men den smutsen klarade jag mig utan ^^

Så skulle knappast kalla det svårt att hitta nåt. Fick napp på första eller andra försöket hela tiden.
Ni som haft svårt har antagligen varit för unga, glidit runt i rastamjukisar eller sjungit på Håkan Hellström

Fyfan vad jag hatar den där Broder Daniel låten Shoreline förresten. Varför i helvete spelades den så ofta? Helt malplacerat. En av BD's sämre låtar för den delen också.
Citera
2013-07-29, 15:06
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba-Joe
Jag hoppas verkligen på Madeon, Danger, Kristian Anttila, Lenno, Porter Robinson, Bag Raiders och M83! Det hade varit helt jävla fantastiskt!

Vad tyckte ni om årets upplaga då? Själv tyckte jag det var väldigt, väldigt bra! Tommy Trash och Zedd hade sjukt tunga set

Danger vill jag se igen, saknade han ifrån 2011!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in